Komunikaty PR

Weź udział w konkursie i zgarnij kultowe klapki Kubota x KFC

2022-08-19  |  09:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 2.33 MB )

KFC konsekwentnie celebruje kolejne tygodnie wakacji, zachęcając do tego także swoich fanów. Aby ten letni i beztroski czas upłynął w jak najlepszej atmosferze, marka KFC zaprasza wszystkich do udziału w konkursie „Idealny Duet KFC”, w którym do wygrania będą wyjątkowe gadżety! Zadania konkursowe pojawią się na profilach na Instagramie i TikToku popularnych influencerów, a pierwsze z nich można znaleźć już u Milkart. Do zgarnięcia są… kultowe klapki Kubota z limitowanej serii stworzonej z marką KFC!

W KFC wakacje trwają w najlepsze. Sieć restauracji postanowiła obdarować swoich fanów wyjątkowym, letnim gadżetem – jedynymi w swoim rodzaju klapkami Kubota, które powstały w ramach współpracy obydwu marek.

Pyszny, chrupiący kurczak doskonale pasuje do sosu Kentucky Gold, a KFC Deluxe Shakes to idealne ochłodzenie w upalne, wakacyjne dni. KFC postawiło na kolejne super połączenie i stworzyło wraz z marką Kubota perfekcyjny letni gadżet. Efektem tej współpracy są legendarne klapki z rzepem w wersji zaprojektowanej specjalnie dla fanów chrrrupiącego kurczaka!

Klapki Kubota x KFC nie trafią jednak do regularnej sprzedaży. To letnie obuwie, wyprodukowane w limitowanej liczbie zaledwie 400 par, będzie można wygrać biorąc udział w wakacyjnym konkursie „Idealny Duet KFC”.

W ramach tej letniej aktywacji pojawiło się już zadanie konkursowe na profilu Milkart, super zabawnej i utalentowanej cosplayerki. Kolejne będą pojawiać się sukcesywnie także u innych twórców, między innymi u Mr.Kryha, miłośnika jedzenia słynącego z powiedzonka „a ja mam takie nietypowe zamówienie”. Warto śledzić swoich ulubionych influencerów i sprawdzać, który z nich dołączył do akcji „Idealny Duet KFC”.

Zadanie konkursowe dla wszystkich fanów KFC będzie pysznie proste. Spośród influencerów wspierających konkurs wystarczy wybrać swojego ulubionego twórcę i w komentarzu pod jego postem z opisem konkursu kreatywnie odpowiedzieć na pytanie: jakie połączenie w KFC jest Twoim ulubionym i dlaczego? Na koniec trzeba jeszcze oznaczyć znajomego, z którym tworzy się duet idealny i czekać już tylko na wyniki. A te pojawią się pod koniec sierpnia.

Przesyłka od KFC z pewnością zachwyci każdego fana chrupiącego kurczaka, bo klapki Kubota to zdecydowanie bestsellerowy gadżet. Już w latach 90. to piankowe obuwie podbiło serca Polaków, którzy kupowali klapki Kubota głównie na lokalnych bazarkach. Po małym rebrandingu i modyfikacjach w 2018 roku, kiedy to powstała wersja Kubota 2.0, podbija te serca na nowo. Wpisując się w trendy mody na streetwear i ekstrawagancję, nowe modele wróciły jako wspomnienie końcówki XX wieku i sentyment do ówczesnego, dość specyficznego stylu.

***

Na skróty:

KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/

KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/

Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.