Komunikaty PR

Weź udział w konkursie i zgarnij kultowe klapki Kubota x KFC

2022-08-19  |  09:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 2.33 MB )

KFC konsekwentnie celebruje kolejne tygodnie wakacji, zachęcając do tego także swoich fanów. Aby ten letni i beztroski czas upłynął w jak najlepszej atmosferze, marka KFC zaprasza wszystkich do udziału w konkursie „Idealny Duet KFC”, w którym do wygrania będą wyjątkowe gadżety! Zadania konkursowe pojawią się na profilach na Instagramie i TikToku popularnych influencerów, a pierwsze z nich można znaleźć już u Milkart. Do zgarnięcia są… kultowe klapki Kubota z limitowanej serii stworzonej z marką KFC!

W KFC wakacje trwają w najlepsze. Sieć restauracji postanowiła obdarować swoich fanów wyjątkowym, letnim gadżetem – jedynymi w swoim rodzaju klapkami Kubota, które powstały w ramach współpracy obydwu marek.

Pyszny, chrupiący kurczak doskonale pasuje do sosu Kentucky Gold, a KFC Deluxe Shakes to idealne ochłodzenie w upalne, wakacyjne dni. KFC postawiło na kolejne super połączenie i stworzyło wraz z marką Kubota perfekcyjny letni gadżet. Efektem tej współpracy są legendarne klapki z rzepem w wersji zaprojektowanej specjalnie dla fanów chrrrupiącego kurczaka!

Klapki Kubota x KFC nie trafią jednak do regularnej sprzedaży. To letnie obuwie, wyprodukowane w limitowanej liczbie zaledwie 400 par, będzie można wygrać biorąc udział w wakacyjnym konkursie „Idealny Duet KFC”.

W ramach tej letniej aktywacji pojawiło się już zadanie konkursowe na profilu Milkart, super zabawnej i utalentowanej cosplayerki. Kolejne będą pojawiać się sukcesywnie także u innych twórców, między innymi u Mr.Kryha, miłośnika jedzenia słynącego z powiedzonka „a ja mam takie nietypowe zamówienie”. Warto śledzić swoich ulubionych influencerów i sprawdzać, który z nich dołączył do akcji „Idealny Duet KFC”.

Zadanie konkursowe dla wszystkich fanów KFC będzie pysznie proste. Spośród influencerów wspierających konkurs wystarczy wybrać swojego ulubionego twórcę i w komentarzu pod jego postem z opisem konkursu kreatywnie odpowiedzieć na pytanie: jakie połączenie w KFC jest Twoim ulubionym i dlaczego? Na koniec trzeba jeszcze oznaczyć znajomego, z którym tworzy się duet idealny i czekać już tylko na wyniki. A te pojawią się pod koniec sierpnia.

Przesyłka od KFC z pewnością zachwyci każdego fana chrupiącego kurczaka, bo klapki Kubota to zdecydowanie bestsellerowy gadżet. Już w latach 90. to piankowe obuwie podbiło serca Polaków, którzy kupowali klapki Kubota głównie na lokalnych bazarkach. Po małym rebrandingu i modyfikacjach w 2018 roku, kiedy to powstała wersja Kubota 2.0, podbija te serca na nowo. Wpisując się w trendy mody na streetwear i ekstrawagancję, nowe modele wróciły jako wspomnienie końcówki XX wieku i sentyment do ówczesnego, dość specyficznego stylu.

***

Na skróty:

KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/

KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/

Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.