Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w zabawie jest luksusowy samochód BMW X1! Na szczęśliwców czeka również codzienny zastrzyk energii i gotówki w 100-złotowych banknotach.
Nocą, gdy miasto budzi się do życia, zawsze pod ręką jest BLACK. Dostępny dla każdego, kto chce zostać Królem bądź Królową Nocy. Bo „Jak noc to BLACK”, czyli eksplozja energii potrzebnej, by królować na każdym polu.
„King of the Night” ma jednak coś więcej do zaoferowania dla swojego dworu. W poniedziałek, 29 kwietnia, startuje wielka loteria BLACK, która potrwa do 29 września 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Zaś na głównego laureata czeka luksusowe BMW X1!
Jak wziąć udział w losowaniu?
Aby wejść do zabawy, należy kupić dowolny napój marki BLACK Energy, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.blackenergydrink.dobreaktywacje.pl
Wraz z rozpoczęciem loterii wystartowała dedykowana akcji kampania 360. W sprzedaży pojawiły się już produkty z komunikacją loteryjną BLACK. Ponadto lider sektora napojów energetycznych zaplanował szerokie działania reklamowe na terenie całego kraju, obejmujące zarówno OOH, digital, social media, jak i emisję spotów w telewizji.
Producentem napojów BLACK i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o. Regulamin loterii jest dostępny na stronie: www.blackenergydrink.dobreaktywacje.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.