Komunikaty PR

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

2024-04-30  |  11:00
Biuro prasowe

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w zabawie jest luksusowy samochód BMW X1! Na szczęśliwców czeka również codzienny zastrzyk energii i gotówki w 100-złotowych banknotach.

Nocą, gdy miasto budzi się do życia, zawsze pod ręką jest BLACK. Dostępny dla każdego, kto chce zostać Królem bądź Królową Nocy. Bo „Jak noc to BLACK”, czyli eksplozja energii potrzebnej, by królować na każdym polu.

„King of the Night” ma jednak coś więcej do zaoferowania dla swojego dworu. W poniedziałek, 29 kwietnia, startuje wielka loteria BLACK, która potrwa do 29 września 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Zaś na głównego laureata czeka luksusowe BMW X1!

Jak wziąć udział w losowaniu?

Aby wejść do zabawy, należy kupić dowolny napój marki BLACK Energy, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.blackenergydrink.dobreaktywacje.pl

Wraz z rozpoczęciem loterii wystartowała dedykowana akcji kampania 360. W sprzedaży pojawiły się już produkty z komunikacją loteryjną BLACK. Ponadto lider sektora napojów energetycznych zaplanował szerokie działania reklamowe na terenie całego kraju, obejmujące zarówno OOH, digital, social media, jak i emisję spotów w telewizji.

Producentem napojów BLACK i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o. Regulamin loterii jest dostępny na stronie: www.blackenergydrink.dobreaktywacje.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.