Komunikaty PR

WielkaMOC słodyczy od Goplany i Solidarności

2020-03-23  |  01:00
Biuro prasowe

W tegorocznej wielkanocnej ofercie słodyczy Solidarności i Goplany dominują bestsellery ze standardowej oferty, rynkowe hity w edycji limitowanej oraz unikalna nowość. Do sprzedaży wracają figurki świąteczne Goplany i praliny Solidarności w puszkach w kształcie ozdobnych pisanek. Wyjątkową nowością jest zestaw do zabawy w poszukiwanie słodyczy „od zajączka”. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej.

Wielkanoc Polacy spędzają rodzinnie, przeważnie we własnym domu z najbliższymi. Coraz chętniej obdarowują się słodkimi upominkami „na zajączka” (słodycze w tym celu kupuje już 4 na 10 Polaków), wybierając najczęściej produkty z oferty standardowej. Zaledwie 6% sprzedaży w tym okresie generują słodycze okolicznościowe, dlatego warto postawić przede wszystkim na bestsellery z edycji limitowanych. Rośnie znaczenie trendu aktywnego spędzania czasu z rodziną oraz popularność produktów typu convenient – na wynikające z nich potrzeby doskonale odpowiada nowy produkt od Goplany.

 

Goplana – ZABAWY WielkaMOC

NOWOŚĆ! Goplana ZABAWY WielkaMOC 1,2,3.. szukasz Ty! to kompletny zestaw do zabawy w poszukiwanie słodyczy „od zajączka”. Pudełeczko w formie koszyczka zawiera 6 figurek o smaku karmelowym w czekoladzie Goplana, 14 jajeczek z mlecznej czekolady Goplana oraz 18 drogowskazów z rewersem do pokolorowania. Każdy może ustalić swoje zasady gry lub skorzystać z instrukcji na opakowaniu. Doskonały pomysł na aktywną i kreatywną zabawę w domu lub na zewnątrz.

 

Figurki świąteczne Goplana o smaku karmelowym w czekoladzie to coroczny hit sprzedażowy marki i numer 1 pod względem wartości sprzedaży w swojej kategorii. Kolekcja bestsellerowych 9 figurek z wizerunkami zajączka, baranka i kurczaczka wraca w edycji limitowanej. Idealny słodki drobiazg na niezobowiązujący prezent i element dekoracji wielkanocnego stołu.

 

Tradycyjnie słodkich świąt od Solidarności

W ofercie marki Solidarność  w tym roku królują piękne puszki w kształcie wielkanocnych pisanek, wypełnione pralinami Złota Wiśnia i Złoty Adwokat, dostępne w edycji limitowanej z eleganckim bilecikiem do wpisania dedykacji dla obdarowywanej osoby. Dopełnienie oferty stanowi bestseller Solidarności - praliny Śliwka Nałęczowska w eleganckiej puszce z ozdobną kokardą. Słodkie upominki z klasą!  

 

Specjalną ofertę wielkanocną uzupełniają najchętniej wybierane słodycze obu marek: czekolady Goplana, ciastka Jeżyki,  batoniki Goplana Break, nowe bitesy Grześki Tyci oraz wyśmienite praliny marki Solidarność: Śliwka Nałęczowska, Złota Wiśnia w Likierze i Złoty Orzech oraz Czekoladki z Klasą.

 

Produkty z oferty wielkanocnej będą dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od marca również na dedykowanych standach okazjonalnych.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

 

Goplana

Goplana Zabawy WielkaMOC 1,2,3…szukasz Ty!, zestaw (330 g), sugerowana cena det.: ok. 19,99 zł

Goplana Figurka Zajączek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.:  ok. 1,29 zł

Goplana Figurka Baranek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.: ok. 1,29 zł

Goplana Figurka Kurczaczek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.:  ok. 1,29 zł

 

Solidarność

Śliwka Nałęczowska w czekoladzie (250 g), limitowana puszka, sugerowana cena det.: ok.24,99 zł

Złoty Adwokat (150 g), Pisanka, sugerowana cena det.: ok.14,99 zł

Złota Wiśnia w likierze (146 g), Pisanka, sugerowana cena det.: ok. 14,99 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.