Komunikaty PR

WielkaMOC słodyczy od Goplany i Solidarności

2020-03-23  |  01:00
Biuro prasowe

W tegorocznej wielkanocnej ofercie słodyczy Solidarności i Goplany dominują bestsellery ze standardowej oferty, rynkowe hity w edycji limitowanej oraz unikalna nowość. Do sprzedaży wracają figurki świąteczne Goplany i praliny Solidarności w puszkach w kształcie ozdobnych pisanek. Wyjątkową nowością jest zestaw do zabawy w poszukiwanie słodyczy „od zajączka”. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej.

Wielkanoc Polacy spędzają rodzinnie, przeważnie we własnym domu z najbliższymi. Coraz chętniej obdarowują się słodkimi upominkami „na zajączka” (słodycze w tym celu kupuje już 4 na 10 Polaków), wybierając najczęściej produkty z oferty standardowej. Zaledwie 6% sprzedaży w tym okresie generują słodycze okolicznościowe, dlatego warto postawić przede wszystkim na bestsellery z edycji limitowanych. Rośnie znaczenie trendu aktywnego spędzania czasu z rodziną oraz popularność produktów typu convenient – na wynikające z nich potrzeby doskonale odpowiada nowy produkt od Goplany.

 

Goplana – ZABAWY WielkaMOC

NOWOŚĆ! Goplana ZABAWY WielkaMOC 1,2,3.. szukasz Ty! to kompletny zestaw do zabawy w poszukiwanie słodyczy „od zajączka”. Pudełeczko w formie koszyczka zawiera 6 figurek o smaku karmelowym w czekoladzie Goplana, 14 jajeczek z mlecznej czekolady Goplana oraz 18 drogowskazów z rewersem do pokolorowania. Każdy może ustalić swoje zasady gry lub skorzystać z instrukcji na opakowaniu. Doskonały pomysł na aktywną i kreatywną zabawę w domu lub na zewnątrz.

 

Figurki świąteczne Goplana o smaku karmelowym w czekoladzie to coroczny hit sprzedażowy marki i numer 1 pod względem wartości sprzedaży w swojej kategorii. Kolekcja bestsellerowych 9 figurek z wizerunkami zajączka, baranka i kurczaczka wraca w edycji limitowanej. Idealny słodki drobiazg na niezobowiązujący prezent i element dekoracji wielkanocnego stołu.

 

Tradycyjnie słodkich świąt od Solidarności

W ofercie marki Solidarność  w tym roku królują piękne puszki w kształcie wielkanocnych pisanek, wypełnione pralinami Złota Wiśnia i Złoty Adwokat, dostępne w edycji limitowanej z eleganckim bilecikiem do wpisania dedykacji dla obdarowywanej osoby. Dopełnienie oferty stanowi bestseller Solidarności - praliny Śliwka Nałęczowska w eleganckiej puszce z ozdobną kokardą. Słodkie upominki z klasą!  

 

Specjalną ofertę wielkanocną uzupełniają najchętniej wybierane słodycze obu marek: czekolady Goplana, ciastka Jeżyki,  batoniki Goplana Break, nowe bitesy Grześki Tyci oraz wyśmienite praliny marki Solidarność: Śliwka Nałęczowska, Złota Wiśnia w Likierze i Złoty Orzech oraz Czekoladki z Klasą.

 

Produkty z oferty wielkanocnej będą dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od marca również na dedykowanych standach okazjonalnych.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

 

Goplana

Goplana Zabawy WielkaMOC 1,2,3…szukasz Ty!, zestaw (330 g), sugerowana cena det.: ok. 19,99 zł

Goplana Figurka Zajączek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.:  ok. 1,29 zł

Goplana Figurka Baranek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.: ok. 1,29 zł

Goplana Figurka Kurczaczek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.:  ok. 1,29 zł

 

Solidarność

Śliwka Nałęczowska w czekoladzie (250 g), limitowana puszka, sugerowana cena det.: ok.24,99 zł

Złoty Adwokat (150 g), Pisanka, sugerowana cena det.: ok.14,99 zł

Złota Wiśnia w likierze (146 g), Pisanka, sugerowana cena det.: ok. 14,99 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!” Biuro prasowe
2024-10-02 | 10:00

Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”

Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest
Żywienie Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
2024-10-01 | 11:20

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do
Żywienie PFHBiPM podsumowuje projekt
2024-09-30 | 14:00

PFHBiPM podsumowuje projekt

PFHBiPM od niemal 30 lat wspiera hodowców w ich codziennej pracy, realizując szereg przedsięwzięć, których celem jest promocja konsumpcji mleka. Z końcem 2021 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.