Komunikaty PR

Wielkanocne dania z pomysłem

2020-04-07  |  17:30
Biuro prasowe

Biała kiełbasa Sokołów Naturrino jest niezwykle soczysta i aromatyczna. Wyśmienity bukiet smakowy zawdzięcza między innymi dodatkowi takich przypraw jak: pieprz biały, majeranek i czosnek. To produkt, z wykorzystaniem którego przygotować można wiele smakowitych dań. Zapieczona w aromatycznej marynacie, z dodatkiem gruszki i pietruszki, przypadnie do gustu wszystkim smakoszom.

Składniki:

1 opakowanie Kiełbasy Białej Naturrino Sokołów

1-2 korzenie pietruszki

1 duża gruszka

2 cebule czerwone

2 czubate łyżeczki musztardy miodowej

Sok z cytryny

1/3 szklanki soku jabłkowego

sól himalajska, świeżo mielony pieprz kolorowy, olej do smażenia

gałązka rozmarynu

Cebulę kroimy w ósemki lub na większe piórka. Pietruszkę obieramy i kroimy ukośnie na plasterki tej samej grubości. Cebule wraz z pietruszką podsmażamy na patelni beztłuszczowo lub z dodatkiem odrobiny oleju, aż lekko się zarumienią. Pod koniec smażenia dodajemy sól i pieprz do smaku.

Gruszkę przekrawamy na pół, pozbawiamy gniazda nasiennego, kroimy na półplasterki, a następnie skrapiamy sokiem z cytryny.

Kiełbasę wyjmujemy z opakowania i nacinamy. Musztardę łączymy z sokiem jabłkowym, do uzyskania marynaty o jednolitej konsystencji.

Na dno naczynia do zapiekania wykładamy połowę cebuli, następnie układamy kiełbasy, a pomiędzy nie wsuwamy plasterki pietruszki, gruszki oraz pozostałą cebulę. Całość zalewamy przygotowaną marynatą i wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni C (grzanie góra-dół). Pieczemy przez około 40 minut pod folią aluminiową, a następnie zdejmujemy przykrycie, zwiększamy temperaturę do 200 stopni i pieczemy przez około 10 minut, aż kiełbasa wraz z dodatkami ładnie się zarumienią. Gotowe danie dekorujemy świeżym rozmarynem.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.