Wielki powrót Wtorkowego Kubełka KFC
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Od dziś, kultowy Wtorkowy Kubełek KFC powraca i jest ponownie dostępny w restauracjach KFC w całej Polsce. Za jedyne 14,95 zł można delektować się aż 14 kawałkami chrupiącego kurczaka w sekretnej panierce autorstwa Colonela Sandersa, założyciela marki KFC. Oferta dostępna jest w opcji na wynos. To doskonała okazja by cieszyć się karnawałem i pretekst, by spotkać się – nawet jeśli wciąż wirtualnie – z najbliższymi przy aromatycznym kubełku KFC.
W przyszłym roku słynny kubełek KFC, pełen pysznych kawałków kurczaka, będzie świętować swoje 65 urodziny. Wtorkowy Kubełek, mimo że zdecydowanie młodszy, od samego początku stał się jedną z najpilniej wyczekiwanych ofert przez fanów KFC. To zdecydowanie jedno z ulubionych dań wielbicieli chrupiącego szaleństwa. Dziś nadal nie możemy spotkać się w restauracji by spędzić czas z przyjaciółmi, na szczęście nieustająco możemy zamówić Wtorkowy Kubełek KFC na wynos i umilić sobie wtorkowy, śnieżny dzień. A z przyjaciółmi zobaczyć się online i cieszyć się wspólnymi chwilami. W końcu mamy karnawał!
W promocyjnym kubełku znajdziemy 3 kawałki polędwiczek z kurczaka Hot&Spicy, 1 kawałek klasycznego kurczaka Kentucky w aromatycznej panierce na bazie 11 ziół, 8 wyjątkowo chrupkich, pokrytych superpikantną panierką skrzydełek - Hot Wings oraz 2 kawałki delikatnych polędwiczek z kurczaka – Stripsów.
Oferta Wtorkowy Kubełek jest dostępna na wynos we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski oraz w Drive Thru. Wszystkie dania dostępne w KFC, w tym także Wtorkowy Kubełek, można także łatwo i bezpiecznie zamówić wcześniej poprzez funkcjonalność w aplikacji - KFC Collect a następnie odebrać w najwygodniejszej dla siebie porze we wskazanej restauracji, w Drive Thru lub – po wybraniu opcji „Parking PickUp” – otrzymać zamówienie prosto do swojego samochodu.
Nie zwlekaj i już dziś wpadnij do KFC po chrupiącego kurczaka za jedyne 14,95 zł. Promocja Wtorkowy Kubełek obowiązuje we wszystkie wtorki począwszy od 9 lutego 2021 r. do odwołania.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.