Wielki powrót Wtorkowego Kubełka KFC
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Od dziś, kultowy Wtorkowy Kubełek KFC powraca i jest ponownie dostępny w restauracjach KFC w całej Polsce. Za jedyne 14,95 zł można delektować się aż 14 kawałkami chrupiącego kurczaka w sekretnej panierce autorstwa Colonela Sandersa, założyciela marki KFC. Oferta dostępna jest w opcji na wynos. To doskonała okazja by cieszyć się karnawałem i pretekst, by spotkać się – nawet jeśli wciąż wirtualnie – z najbliższymi przy aromatycznym kubełku KFC.
W przyszłym roku słynny kubełek KFC, pełen pysznych kawałków kurczaka, będzie świętować swoje 65 urodziny. Wtorkowy Kubełek, mimo że zdecydowanie młodszy, od samego początku stał się jedną z najpilniej wyczekiwanych ofert przez fanów KFC. To zdecydowanie jedno z ulubionych dań wielbicieli chrupiącego szaleństwa. Dziś nadal nie możemy spotkać się w restauracji by spędzić czas z przyjaciółmi, na szczęście nieustająco możemy zamówić Wtorkowy Kubełek KFC na wynos i umilić sobie wtorkowy, śnieżny dzień. A z przyjaciółmi zobaczyć się online i cieszyć się wspólnymi chwilami. W końcu mamy karnawał!
W promocyjnym kubełku znajdziemy 3 kawałki polędwiczek z kurczaka Hot&Spicy, 1 kawałek klasycznego kurczaka Kentucky w aromatycznej panierce na bazie 11 ziół, 8 wyjątkowo chrupkich, pokrytych superpikantną panierką skrzydełek - Hot Wings oraz 2 kawałki delikatnych polędwiczek z kurczaka – Stripsów.
Oferta Wtorkowy Kubełek jest dostępna na wynos we wszystkich restauracjach KFC na terenie całej Polski oraz w Drive Thru. Wszystkie dania dostępne w KFC, w tym także Wtorkowy Kubełek, można także łatwo i bezpiecznie zamówić wcześniej poprzez funkcjonalność w aplikacji - KFC Collect a następnie odebrać w najwygodniejszej dla siebie porze we wskazanej restauracji, w Drive Thru lub – po wybraniu opcji „Parking PickUp” – otrzymać zamówienie prosto do swojego samochodu.
Nie zwlekaj i już dziś wpadnij do KFC po chrupiącego kurczaka za jedyne 14,95 zł. Promocja Wtorkowy Kubełek obowiązuje we wszystkie wtorki począwszy od 9 lutego 2021 r. do odwołania.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.