WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu
Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych uczniów szkół podstawowych w wieku 12-15 lat. Organizacją i promocją programu zajmują się: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
Tegoroczna edycja jest już 10. odsłoną bezpłatnego programu realizowanego przez WINIARY. Zapisy do „Gotuj się na zmiany” rozpoczęły się 21. września. Zgłosić może się każda chętna szkoła podstawowa – wystarczy jedynie rejestracja na stronie programu. Poprzednie edycje dotarły już do około miliona uczniów.
Mocne wsparcie merytoryczne oraz zaangażowanie influencerów
W celu łatwiejszego dotarcia do młodzieży do programu WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” zaangażowali się Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej edycji MasterChef Junior, znany nauczyciel - youtuber Pan Belfer oraz Łukasz Gluza, ekspert od social media. Jako ambasadorzy programu, prowadzą oni filmowe scenariusze zajęć. Nad wszystkim czuwa renomowana dietetyczka, dr Katarzyna Zadka, autorka wielu eksperckich publikacji z zakresu żywienia, która wspiera merytorycznie cały program.
Liczne korzyści dla szkół i nauczycieli
Nauczyciele, którzy zgłoszą swoje szkoły i klasy do programu otrzymają angażujące scenariusze ułatwiające im prowadzenie zajęć, także w warunkach online. Przesyłając dokumentację kolejnych zrealizowanych zadań czy biorąc udział w ankietach, będą zdobywać punkty, które później będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia jest 800 elektronicznych kart podarunkowych o wartości 200 zł każda, do zrealizowania sklepach Decathlon, Empik oraz RTV EURO AGD. Pięciu najbardziej aktywnych nauczycieli uzyska szansę wzięcia udziału w lekcjach kulinarnych z udziałem kucharza Roberta Harny, który przybliży ciekawe przepisy oraz tajniki obsługi sprzętu kuchennego. Na przyszły rok dla zarejestrowanych szkół zaplanowano konkurs kreatywny. Zwycięska szkoła może się spodziewać organizacji specjalnie dla nich dużego eventu kulinarnego. Przewidziano również 10 wyróżnień o wartości 1000 zł każde do realizacji w sklepach RTV EURO AGD.
Organizacją programu oraz wsparciem merytorycznym oraz komunikacyjnym zajmują się 3 agencje: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
NAV agency odpowiedzialna jest za koncepcję, kreację i całościowy nadzór nad realizacją programu. W zakres obowiązków agencji wchodzi także przygotowanie materiałów merytorycznych oraz implementacja i koordynacja działań w ramach kampanii. Do obowiązków Mint Media należy z kolei kompleksowa realizacja działań w social media programu oraz działania influencer marketingu. W zakres obowiązków Clue PR wchodzą natomiast działania komunikacyjne, w tym obsługa biura prasowego, pozyskanie partnerów medialnych oraz pozycjonowanie eksperckie.
Więcej informacji o całej akcji można znaleźć na stronie www.gotujsienazmiany.pl/
Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2
Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora
W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Ochrona środowiska
Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów
Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.