Komunikaty PR

WINIARY po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu

2020-11-05  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych uczniów szkół podstawowych w wieku 12-15 lat. Organizacją i promocją programu zajmują się: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.

Tegoroczna edycja jest już 10. odsłoną bezpłatnego programu realizowanego przez WINIARY. Zapisy do „Gotuj się na zmiany” rozpoczęły się 21. września. Zgłosić może się każda chętna szkoła podstawowa – wystarczy jedynie rejestracja na stronie programu. Poprzednie edycje dotarły już do około miliona uczniów.

Mocne wsparcie merytoryczne oraz zaangażowanie influencerów

W celu łatwiejszego dotarcia do młodzieży do programu WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” zaangażowali się Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej edycji MasterChef Junior, znany nauczyciel - youtuber Pan Belfer oraz Łukasz Gluza, ekspert od social media. Jako ambasadorzy programu, prowadzą oni filmowe scenariusze zajęć. Nad wszystkim czuwa renomowana dietetyczka, dr Katarzyna Zadka, autorka wielu eksperckich publikacji z zakresu żywienia, która wspiera merytorycznie cały program.

Liczne korzyści dla szkół i nauczycieli

Nauczyciele, którzy zgłoszą swoje szkoły i klasy do programu otrzymają angażujące scenariusze ułatwiające im prowadzenie zajęć, także w warunkach online. Przesyłając dokumentację kolejnych zrealizowanych zadań czy biorąc udział w ankietach, będą zdobywać punkty, które później będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia jest 800 elektronicznych kart podarunkowych o wartości 200 zł każda, do zrealizowania sklepach Decathlon, Empik oraz RTV EURO AGD. Pięciu najbardziej aktywnych nauczycieli uzyska szansę wzięcia udziału w lekcjach kulinarnych z udziałem kucharza Roberta Harny, który przybliży ciekawe przepisy oraz tajniki obsługi sprzętu kuchennego. Na przyszły rok dla zarejestrowanych szkół zaplanowano konkurs kreatywny. Zwycięska szkoła może się spodziewać organizacji specjalnie dla nich dużego eventu kulinarnego. Przewidziano również 10 wyróżnień o wartości 1000 zł każde do realizacji w sklepach RTV EURO AGD.

Organizacją programu oraz wsparciem merytorycznym oraz komunikacyjnym zajmują się 3 agencje: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.

NAV agency odpowiedzialna jest za koncepcję, kreację i całościowy nadzór nad realizacją programu. W zakres obowiązków agencji wchodzi także przygotowanie materiałów merytorycznych oraz implementacja i koordynacja działań w ramach kampanii. Do obowiązków Mint Media należy z kolei kompleksowa realizacja działań w social media programu oraz działania influencer marketingu. W zakres obowiązków Clue PR wchodzą natomiast działania komunikacyjne, w tym obsługa biura prasowego, pozyskanie partnerów medialnych oraz pozycjonowanie eksperckie.

 

Więcej informacji o całej akcji można znaleźć na stronie www.gotujsienazmiany.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Zdrowie

Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.