„Wiosenne Grzeszki” – akcja promocyjna marki Grześki
2 kwietnia br. wystartowała aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.
Z początkiem kwietnia marka Grześki ruszyła z nową kampanią promującą idealne na wiosnę - Grześki Mega oraz Grześki Gofree. Z tej okazji w sklepach pojawiły się materiały POS, a w największych stacjach telewizyjnych, w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki”, emitowany jest spot reklamowy.
Wiosna to czas, kiedy chętniej wybieramy się na spacery i piesze wycieczki, czy częściej spotykamy się z przyjaciółmi. Z tego względu, za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia, postanowiliśmy przypomnieć o ofercie wafli Grześki Mega i Grześki Gofree, które doskonale sprawdzą się jako szybka przekąska nie tylko w szkole czy w pracy, ale także w czasie aktywności na świeżym powietrzu. Zawsze, kiedy mamy ochotę na coś słodkiego i chrupiącego - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Oprócz kampanii telewizyjnej, akcję wspiera szereg działań realizowanych w digitalu, we współpracy z influencerami oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Kampania potrwa do końca kwietnia br.
Więcej informacji na https://grzeski.pl/
Producent: Colian sp. z o.o.
● Grześki Mega 48 g, różne smaki, sugerowana cena detaliczna 1,79 zł
● Grześki Gofree 33 g, różne smaki, sugerowana cena detaliczna 1,39 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.