Komunikaty PR

Wiosenny jarmark „Żuławskie Smaki" w CH Osowa

2020-03-04  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a więc w marcu lokalni rzemieślnicy zapraszają na wiosenny jarmark Żuławskie Smaki w CH Osowa. Na jarmarku zaprezentują wyśmienite produkty domowej roboty z najlepszych składników pochodzących z Żuław. Najbliższy jarmark już w piątek i sobotę, 6 i 7 marca.

Tradycyjnie, jak co miesiąc, CH Osowa zaprasza na kolejny apetyczny jarmark Żuławskie Smaki, który odbędzie się w najbliższy piątek i sobotę, 5 i 6 marca z nutą zbliżającej się wiosny. Na wszystkich klientów czekają m.in. znakomite żuławskie miody, domowe wędzonki, wyroby z dziczyzny czy przetwory warzywne. Wszystkie produkty można skosztować na stoiskach wystawców, którzy chętnie opowiadają o procesie produkcji ich wyrobów i pochodzeniu ekologicznych towarów, które wyszły spod ich ręki.

Do Centrum przyjadą rolnicy z okolicznych wsi i drobni producenci zrzeszeni w inicjatywie Żuławskie Smaki wraz ze swoimi przetworami i produktami. Oferują oni produkty bez konserwantów, utrwalaczy i barwników, co w obecnych czasach jest coraz rzadziej spotykane. Mieszkańcy Żuław i Trójmiasta mają wyjątkową okazję nabyć takie produkty prosto od ich wytwórców.

Lista wystawców marcowej edycji "Żuławskich Smaków" w Centrum Handlowym Osowa:

  • Żuławska Zagroda - kiszonki i przetwory warzywne
  • Specjały z Borów - naturalne wyroby mięsne i wędzonki
  • Pierogi Halinki - domowe pierogi i dania kuchni tradycyjnej
  • Domowe (przy)smaki - domowe zupy
  • Żuławska Pasieka Wędrowna - naturalne miody z Żuław

Jarmark "Żuławskie Smaki" odbywa się cyklicznie w każdy pierwszy piątek i sobotę miesiąca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.