Komunikaty PR

Wiosenny jarmark „Żuławskie Smaki" w CH Osowa

2020-03-04  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a więc w marcu lokalni rzemieślnicy zapraszają na wiosenny jarmark Żuławskie Smaki w CH Osowa. Na jarmarku zaprezentują wyśmienite produkty domowej roboty z najlepszych składników pochodzących z Żuław. Najbliższy jarmark już w piątek i sobotę, 6 i 7 marca.

Tradycyjnie, jak co miesiąc, CH Osowa zaprasza na kolejny apetyczny jarmark Żuławskie Smaki, który odbędzie się w najbliższy piątek i sobotę, 5 i 6 marca z nutą zbliżającej się wiosny. Na wszystkich klientów czekają m.in. znakomite żuławskie miody, domowe wędzonki, wyroby z dziczyzny czy przetwory warzywne. Wszystkie produkty można skosztować na stoiskach wystawców, którzy chętnie opowiadają o procesie produkcji ich wyrobów i pochodzeniu ekologicznych towarów, które wyszły spod ich ręki.

Do Centrum przyjadą rolnicy z okolicznych wsi i drobni producenci zrzeszeni w inicjatywie Żuławskie Smaki wraz ze swoimi przetworami i produktami. Oferują oni produkty bez konserwantów, utrwalaczy i barwników, co w obecnych czasach jest coraz rzadziej spotykane. Mieszkańcy Żuław i Trójmiasta mają wyjątkową okazję nabyć takie produkty prosto od ich wytwórców.

Lista wystawców marcowej edycji "Żuławskich Smaków" w Centrum Handlowym Osowa:

  • Żuławska Zagroda - kiszonki i przetwory warzywne
  • Specjały z Borów - naturalne wyroby mięsne i wędzonki
  • Pierogi Halinki - domowe pierogi i dania kuchni tradycyjnej
  • Domowe (przy)smaki - domowe zupy
  • Żuławska Pasieka Wędrowna - naturalne miody z Żuław

Jarmark "Żuławskie Smaki" odbywa się cyklicznie w każdy pierwszy piątek i sobotę miesiąca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.