Komunikaty PR

Wiosenny jarmark „Żuławskie Smaki" w CH Osowa

2020-03-04  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a więc w marcu lokalni rzemieślnicy zapraszają na wiosenny jarmark Żuławskie Smaki w CH Osowa. Na jarmarku zaprezentują wyśmienite produkty domowej roboty z najlepszych składników pochodzących z Żuław. Najbliższy jarmark już w piątek i sobotę, 6 i 7 marca.

Tradycyjnie, jak co miesiąc, CH Osowa zaprasza na kolejny apetyczny jarmark Żuławskie Smaki, który odbędzie się w najbliższy piątek i sobotę, 5 i 6 marca z nutą zbliżającej się wiosny. Na wszystkich klientów czekają m.in. znakomite żuławskie miody, domowe wędzonki, wyroby z dziczyzny czy przetwory warzywne. Wszystkie produkty można skosztować na stoiskach wystawców, którzy chętnie opowiadają o procesie produkcji ich wyrobów i pochodzeniu ekologicznych towarów, które wyszły spod ich ręki.

Do Centrum przyjadą rolnicy z okolicznych wsi i drobni producenci zrzeszeni w inicjatywie Żuławskie Smaki wraz ze swoimi przetworami i produktami. Oferują oni produkty bez konserwantów, utrwalaczy i barwników, co w obecnych czasach jest coraz rzadziej spotykane. Mieszkańcy Żuław i Trójmiasta mają wyjątkową okazję nabyć takie produkty prosto od ich wytwórców.

Lista wystawców marcowej edycji "Żuławskich Smaków" w Centrum Handlowym Osowa:

  • Żuławska Zagroda - kiszonki i przetwory warzywne
  • Specjały z Borów - naturalne wyroby mięsne i wędzonki
  • Pierogi Halinki - domowe pierogi i dania kuchni tradycyjnej
  • Domowe (przy)smaki - domowe zupy
  • Żuławska Pasieka Wędrowna - naturalne miody z Żuław

Jarmark "Żuławskie Smaki" odbywa się cyklicznie w każdy pierwszy piątek i sobotę miesiąca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.