Komunikaty PR

Wiosna rozkwita dobrym smakiem!

2023-03-01  |  13:00
Biuro prasowe

W powietrzu czuć przyjemny zapach budzących się do życia kwiatów, drzewa zaczynają się pięknie zielenić… Z nową energią witamy wiosnę! Z tej okazji marka Wawel przygotowała limitowaną Ofertę Wiosenną, w której znajdują się zarówno niepowtarzalne, pyszne nowości, jak i kultowe produkty od lat niezmiennie kuszące wyśmienitym smakiem.

Wiosenna odsłona czekolad Wawel 

Pełne słońca i lekkości, wyjątkowe słodkie nowości! Czekolady Wawel kryją w sobie najwyższej jakości składniki, naturalne aromaty oraz różnorodne tekstury. W tym roku marka w swojej ofercie czekolad zaskakuje ciekawymi smakami: egzotycznym Mango z miętą, Ciastem Marchewkowym z korzenną nutą oraz radosną podróżą w czasy dzieciństwa, czyli czekoladą z kolorowymi minipastylkami Happy Dots. Do rodziny czekolad dużych dołączyły natomiast: Czekolada Beza z malinami 270 g. i Czekolada Brzoskwiniowa 275 g. 

Czekolady Wawel zawdzięczają swoją wysoką jakość wydłużonemu konszowaniu, czyli bardzo długiemu i starannemu procesowi mieszania masy czekoladowej, który uszlachetnia czekoladę. Proces ten pozwala połączyć poszczególne składniki i nadać każdej tabliczce jedwabistą i gładką konsystencję.

Odkryj wiosenne smaki 

Wiosna to czas bogaty w różne okazje, na które warto podarować słodki upominek. W tegorocznej Ofercie Wiosennej Wawel nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek, idealnie sprawdzających się jako prezent. Kultowe, uwielbiane od pokoleń czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki to dobry pomysł na prezent dla osób w każdym wieku. Pastelowe motywy kwiatowe limitowanej edycji bombonierek nawiązują do lekkości i świeżości nadchodzącej pory roku oraz zbliżającej się Wielkanocy. Idealnie sprawdzą się nie tylko jako prezent, ale także jako słodki poczęstunek. Świeży powiew wiosny odkryjesz także w smaku orzeźwiającej Pastylki Miętowej w bombonierce 210 g. 

Dobrym pomysłem na słodki podarunek jest również Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. W tegorocznej Ofercie Wiosennej dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: śmietankowym i malinowym. Puszystość pianki podkreśla delikatną słodycz każdego ze smaków, a szkatułkowy kształt różowych opakowań sprawia, że Królewskie Mleczko posiada prawdziwie królewski charakter. 

Na młodszych miłośników słodkości czeka limitowany zestaw słodyczy Happy Kids. W środku znajduje się czekolada Mango oraz kultowa MINIczekolada Krówkowa, a także cztery nadziewane czekoladki o smaku Banan z karmelem. Ta pyszna kompozycja została zamknięta w specjalnie przygotowanej bombonierce z grafiką, którą pokochają najmłodsi konsumenci. Zawartość pudełeczka pozwala delektować się smakiem wysokiej jakości czekolady w czasie różnych okazji.

Najmłodsi ucieszą się również z pysznej Mieszanki Krakowskiej w bombonierce (150 g.)  o kształcie wielkanocnego jaja. W środku znajduje się również niespodzianka – kartonik z rysunkiem zachęcającym do wykonania świątecznej dekoracji. Posmakujcie naturalnej cytryny, dojrzałej pomarańczy, słodkiej maliny oraz egzotycznego ananasa. Poczujcie owocowy zawrót głowy z kolekcją galaretek oblanych szlachetną czekoladą Wawel!

Dużo dobrego, dla każdego!

Tej wiosny odkryj wyjątkowe smaki słodyczy na wagę! Skosztuj nowych czekoladek nadziewanych: egzotycznego Mango, słonecznego Banana z Karmelem oraz słodkiego Arbuza z drobinkami strzelającego cukru. Ta pyszna i zaskakująca kolekcja smaków dostępna jest w różnych wersjach graficznych, w oryginalnym kształcie jajka. w kształcie jajka. 

Pastylka Miętowa, Michałki z Wawelu Klasyczne lub Białe, a może Mieszanka Krakowska na okrągło? Stwórz swój własny zestaw słodkości z ulubionymi słodyczami, zasmakuj w nowościach i rozkoszuj się wyjątkowymi smakami przy wiosennym stole.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.