Komunikaty PR

Włoski klimat w sercu Krakowa

2020-09-02  |  15:33
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Choć lato powoli dobiega końca, Krakowianie i turyści mogą poczuć atmosferę wakacji w słonecznej Italii. Na placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego przed Galerią Krakowską trwa kiermasz włoskich smakołyków. Do 13 września na odwiedzających czekają lokalne produkty z różnych regionów słonecznego półwyspu.

Kuchnia włoska jest jedną z najpopularniejszych i najbardziej lubianych kuchni regionalnych na świecie. Wysokiej jakości produkty gwarantują oryginalny smak znanych potraw. Wszyscy, którzy chcą poczuć włoską fiestę, do 13 września mogą odwiedzić kiermasz włoskich specjałów na placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego.

Przy dźwiękach włoskiej muzyki i w duchu prawdziwego mercato (targu pod gołym niebem) można skosztować i kupić wyrabiane według wieloletniej tradycji sery, makarony czy długo dojrzewające wędliny. Na kiermaszu dostępne są wyroby charakterystyczne dla różnych regionów Włoch, takie jak mozzarella z Kampanii lub znany parmezan, sycylijskie słodkie cannoli z nadzieniem z ricotty czy kremy pistacjowe. Amatorzy włoskich antipasti odnajdą się na straganach z dojrzałymi dzięki południowemu słońcu oliwkami, suszonymi pomidorami, kaparami, aromatycznymi oliwami i tradycyjnymi wędlinami. Nie zabraknie także przypraw i stoisk z mocną, esencjonalną kawą w towarzystwie słodkiego rogalika, zwanego we Włoszech cornetto. Kiermasz przed Galerią Krakowską jest okazją do zaopatrzenia się w trudno dostępne na ogół oryginalne produkty prosto z gorącego półwyspu.

Włoski jarmark potrwa od 13 września na placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego przed Galerią Krakowską.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.