Komunikaty PR

Wnętrze podane na słodko. Cukiernia BŁOGO projektu Biuro Kreacja

2024-05-09  |  15:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Wśród gwaru i chaosu największej galerii handlowej w Gdyni, kryje się azyl dla zmęczonych zakupami i hałasem klientów. Cukiernia BŁOGO to nowy koncept pozwalający nie tylko na odpoczynek. To miejsce w którym podniebienie cieszą wyjątkowe smaki, a oczy napawają się pięknym otoczeniem. Za projekt tej wysmakowanej przestrzeni inspirowanej cukierniczymi składnikami odpowiada pracownia projektowa Biuro Kreacja z Dorotą Terlecką na czele.

ogie słodkości

Ciasta produkowane pod marką Błogo są znane i cenione w Trójmieście już od dawna. Otwarcie pierwszego sklepu to dla inwestora duże wydarzenie,  nic dziwnego więc, że projekt tego niezwykłego miejsca został powierzony pracowni Biuro Kreacja.

"Zanim rozpoczęliśmy projekt, odbyliśmy kilka wizyt w galerii, żeby poczuć atmosferę tego miejsca. Wszystkie sklepy wręcz krzyczą kolorami, a monitory świecą reklamami. Postanowiliśmy że cukiernia BŁOGO ma być oddechem świeżego powietrza - spokojem w tym całym zakupowym szaleństwie. Naszym celem było stworzenie miejsca, które wyróżnia się oferując coś innego niż sąsiadujące sklepy - takiego w którym można odpocząć i zrelaksować się w spokojnym otoczeniu. Inwestorzy zdecydowali się na otwarcie pierwszego lokalu pod tą marką, więc mieliśmy pełną dowolność stylistyczną". opowiada projektanta Dorota Terlecka, właścicielka pracowni Biuro Kreacja

Wysmakowane inspiracje

W cukierni dominują barwy zgaszonego różu, przełamane ciepłym brązem. To połączenie kolorów jest eleganckie a jednocześnie stonowane, tworząc atmosferę spokoju i relaksu, której pragnie każdy przemęczony klient galerii handlowej. Na ścianach i ladzie znalazły się płytki, które przywołują na myśl słodki smak i zapach czekolady - coś, co kojarzy się z przyjemnością i komfortem. Matowe powierzchnie zostały przełamane błyszczącymi elementami, które przypominają lukier na świeżo upieczonych ciastach. Te subtelne nawiązania są prawdziwą ucztą dla zmysłów oraz dodają głębi i charakteru przestrzeni.

Polski design w smakowitym otoczeniu

Meble, które doskonale dopełniają resztę wnętrza pochodzą od polskich marek w tym od MOTIV HOME.

"Bardzo cenimy sobie polski design, który charakteryzuje się wysoką jakością wykonania, kreatywnością i unikalnym stylem. Chcieliśmy żeby nasz projekt mógł odzwierciedlać te wartości, dlatego zdecydowaliśmy się właśnie na korzystanie z rodzimych mebli". tłumaczy Dorota Terlecka

Polski design wraz z wyśmienitymi połączeniami kolorystycznymi i cukierniczymi inspiracjami stworzyły wyjątkową przestrzeń, która oferuje miejsce wypoczynku i chwilowej ucieczki od rzeczywistości oraz niesamowite doznania smakowe i wizualne. To wnętrze, w którym każdy choć na chwilę będzie się mógł poczuć BŁOGO.

Projekt wnętrza: Dorota Terlecka, Dominika Janowska

Projekt logotypu: Ania Witkowska

Zdjęcia: Alka Murat

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.