Wnętrze podane na słodko. Cukiernia BŁOGO projektu Biuro Kreacja
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wśród gwaru i chaosu największej galerii handlowej w Gdyni, kryje się azyl dla zmęczonych zakupami i hałasem klientów. Cukiernia BŁOGO to nowy koncept pozwalający nie tylko na odpoczynek. To miejsce w którym podniebienie cieszą wyjątkowe smaki, a oczy napawają się pięknym otoczeniem. Za projekt tej wysmakowanej przestrzeni inspirowanej cukierniczymi składnikami odpowiada pracownia projektowa Biuro Kreacja z Dorotą Terlecką na czele.
Błogie słodkości
Ciasta produkowane pod marką Błogo są znane i cenione w Trójmieście już od dawna. Otwarcie pierwszego sklepu to dla inwestora duże wydarzenie, nic dziwnego więc, że projekt tego niezwykłego miejsca został powierzony pracowni Biuro Kreacja.
"Zanim rozpoczęliśmy projekt, odbyliśmy kilka wizyt w galerii, żeby poczuć atmosferę tego miejsca. Wszystkie sklepy wręcz krzyczą kolorami, a monitory świecą reklamami. Postanowiliśmy że cukiernia BŁOGO ma być oddechem świeżego powietrza - spokojem w tym całym zakupowym szaleństwie. Naszym celem było stworzenie miejsca, które wyróżnia się oferując coś innego niż sąsiadujące sklepy - takiego w którym można odpocząć i zrelaksować się w spokojnym otoczeniu. Inwestorzy zdecydowali się na otwarcie pierwszego lokalu pod tą marką, więc mieliśmy pełną dowolność stylistyczną". - opowiada projektanta Dorota Terlecka, właścicielka pracowni Biuro Kreacja
Wysmakowane inspiracje
W cukierni dominują barwy zgaszonego różu, przełamane ciepłym brązem. To połączenie kolorów jest eleganckie a jednocześnie stonowane, tworząc atmosferę spokoju i relaksu, której pragnie każdy przemęczony klient galerii handlowej. Na ścianach i ladzie znalazły się płytki, które przywołują na myśl słodki smak i zapach czekolady - coś, co kojarzy się z przyjemnością i komfortem. Matowe powierzchnie zostały przełamane błyszczącymi elementami, które przypominają lukier na świeżo upieczonych ciastach. Te subtelne nawiązania są prawdziwą ucztą dla zmysłów oraz dodają głębi i charakteru przestrzeni.
Polski design w smakowitym otoczeniu
Meble, które doskonale dopełniają resztę wnętrza pochodzą od polskich marek w tym od MOTIV HOME.
"Bardzo cenimy sobie polski design, który charakteryzuje się wysoką jakością wykonania, kreatywnością i unikalnym stylem. Chcieliśmy żeby nasz projekt mógł odzwierciedlać te wartości, dlatego zdecydowaliśmy się właśnie na korzystanie z rodzimych mebli". - tłumaczy Dorota Terlecka
Polski design wraz z wyśmienitymi połączeniami kolorystycznymi i cukierniczymi inspiracjami stworzyły wyjątkową przestrzeń, która oferuje miejsce wypoczynku i chwilowej ucieczki od rzeczywistości oraz niesamowite doznania smakowe i wizualne. To wnętrze, w którym każdy choć na chwilę będzie się mógł poczuć BŁOGO.
Projekt wnętrza: Dorota Terlecka, Dominika Janowska
Projekt logotypu: Ania Witkowska
Zdjęcia: Alka Murat

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.