Komunikaty PR

Wsparcie dla odporności w nowym wydaniu

2023-09-14  |  14:00

Witamina B6 i D oraz wapń i pyszny smak – to wszystko można znaleźć w Actimel KIDS, napoju jogurtowym przygotowanym z myślą o dzieciach. Zawarta w nim witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego, a dwa warianty smakowe urozmaicą codzienne menu, również w szkole czy podróży. Teraz Actimel może być też towarzyszem zabaw – na sklepowych półkach właśnie pojawiła się limitowana edycja Actimel KIDS z bohaterami popularnej serii Pokemon.

Wspieranie odporności to złożony proces, na który wpływa wiele czynników m.in. zbilansowana dieta, odpowiednia ilość snu i nawodnienie, a także zdrowy tryb życia i czas na relaks. Staje się ono łatwiejsze, jeśli nasze codzienne menu zawiera witaminy i minerały. Źródłem witaminy B6 i D oraz wapnia jest napój jogurtowy Actimel KIDS, który właśnie pojawił się na półkach sklepowych w limitowanej edycji – z Pokemonami na etykietach.

Wygodnie i smacznie

Do plecaka, na podwórko, czy na spacer – Actimel KIDS to poręczny produkt, który może pozostawać poza lodówką aż do 6 godzin, dzięki czemu idealnie sprawdzi się zarówno jako element drugiego śniadania, jak i wartościowa przekąska w szkole. To jednak nie wszystko – napój jogurtowy Actimel KIDS jest źródłem witamin D i B6 oraz wapnia. Witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci, a wapń jest potrzebny dla prawidłowego wzrostu i rozwoju kości. Należy pamiętać, że znaczenie ma zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia. Zaś jeśli o smaku mowa – produkt występuje w dwóch wariantach: truskawkowo-bananowym i waniliowym.

– Actimel KIDS został stworzony po to, aby sprzyjać dbaniu o siebie i swoją rodzinę. W każdej buteleczce jest aż 20 miliardów bakterii Lactobacillus casei Danone. Natomiast zawarta w produkcie witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego u dzieci. Nie tylko jesienią, ale o każdej porze roku, powinniśmy być świadomi, że o odporność należy dbać kompleksowo, a jej wspieranie to złożony proces. Można go wesprzeć, pijąc Actimel KIDS. Już jedna buteleczka jest źródłem 1/3 dziennej referencyjnej wartości spożycia witaminy D – mówi Iza Maciejewska, Młodszy Kierownik Marki Actimel.

Produkt przeznaczony jest dla dzieci powyżej 3. roku życia i może wzbogacić ich dietę nie tylko o walory smakowe, ale i korzyści dla zdrowia. Na sklepowych półkach pojawiły się specjalne kartonetki oraz buteleczki z 16-toma różnymi postaciami z serii Pokemon do zebrania.

Nowa oferta, nowe możliwości

Limitowana odsłona Actimel KIDS powstała na bazie licencji POKEMON i będzie dostępna do końca marca 2024 roku. Fanom nowości w ofercie Actimela marka poleca wypatrywanie atrakcyjnych promocji, konkursów i nagród. W ramach wrześniowej kampanii marketingowej, która towarzyszy i promuje nowe opakowania Actimel KIDS, zostaną wykorzystane unikatowe formaty, takie jak e-schooling – działania reklamowe w portalu Librus. Komunikacja marki będzie obecna również w TV, Internecie i mediach społecznościowych, w tym na platformie TikTok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.