Komunikaty PR

„Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie

2020-11-05  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

 „Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie

Rusza wyjątkowa kampania reklamowa marki Duda Nasze Polskie. Jej celem jest przedstawienie szerokiemu gronu odbiorców produktów marki, a także promocja polskiej kuchni regionalnej. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Wybierz najlepszy smak” będą widoczne w telewizji, prasie i digitalu. W akcję zostali zaangażowani topowi influencerzy kulinarni w Polsce
i gość specjalny – a kto nim będzie? Tego dowiemy się wkrótce.

Kampania 360 stopni ma charakter długofalowy i pozwoli dotrzeć marce do szerokiego grona odbiorców. Działania zostały oparte na wielowymiarowej i holistycznej strategii reklamowej, gdzie wszystkie kanały są ze sobą spójne. Pozwoli to na skuteczne dotarcie do odbiorcy.

Kampania telewizyjna wystartuje 5 listopada – Marka Duda Nasze Polskie będzie sponsorem kultowego programu Kuchenne Rewolucje, prowadzonego przez Magdę Gessler. Produkty marki zobaczą także widzowie telewizji śniadaniowej. W połowie listopada wystartuje Pojedynek Smaków. Będzie to wyjątkowe wydarzenie, pierwsze tego typu w branży. W zabawie wezmą udział topowi influencerzy. Wszystko to pod okiem znanego i cenionego autorytetu kulinarnego. A co będzie dalej? Szczegóły poznamy niebawem.

– To kampania unikatowa, po raz pierwszy marka wędliniarska kreuje wydarzenie z takim zasięgiem i na tak dużą skalę, angażując znane twarze, ale też konsumentów, aby stworzyć wirtualną społeczność. Będziemy obecni w telewizji, internecie i sklepach, czyli wszędzie tam, gdzie są nasi odbiorcy. Chcemy zaprosić wszystkich do wspólnej zabawy – podkreśliła Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu ZM Silesia.

Działania marketingowe będą łącznie prowadzone przez 5 miesięcy i będą zachęcać konsumentów do sięgania po produkty marki Duda Nasze Polskie. Kampania jest odpowiedzią na zmieniające się trendy na rynku oraz potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po produkty polskich marek. Akcja kierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, a przede wszystkim do miłośników dobrych wędlin i polskich smaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Zdrowie

Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.