„Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie

„Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie
Rusza wyjątkowa kampania reklamowa marki Duda Nasze Polskie. Jej celem jest przedstawienie szerokiemu gronu odbiorców produktów marki, a także promocja polskiej kuchni regionalnej. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Wybierz najlepszy smak” będą widoczne w telewizji, prasie i digitalu. W akcję zostali zaangażowani topowi influencerzy kulinarni w Polsce
i gość specjalny – a kto nim będzie? Tego dowiemy się wkrótce.
Kampania 360 stopni ma charakter długofalowy i pozwoli dotrzeć marce do szerokiego grona odbiorców. Działania zostały oparte na wielowymiarowej i holistycznej strategii reklamowej, gdzie wszystkie kanały są ze sobą spójne. Pozwoli to na skuteczne dotarcie do odbiorcy.
Kampania telewizyjna wystartuje 5 listopada – Marka Duda Nasze Polskie będzie sponsorem kultowego programu Kuchenne Rewolucje, prowadzonego przez Magdę Gessler. Produkty marki zobaczą także widzowie telewizji śniadaniowej. W połowie listopada wystartuje Pojedynek Smaków. Będzie to wyjątkowe wydarzenie, pierwsze tego typu w branży. W zabawie wezmą udział topowi influencerzy. Wszystko to pod okiem znanego i cenionego autorytetu kulinarnego. A co będzie dalej? Szczegóły poznamy niebawem.
– To kampania unikatowa, po raz pierwszy marka wędliniarska kreuje wydarzenie z takim zasięgiem i na tak dużą skalę, angażując znane twarze, ale też konsumentów, aby stworzyć wirtualną społeczność. Będziemy obecni w telewizji, internecie i sklepach, czyli wszędzie tam, gdzie są nasi odbiorcy. Chcemy zaprosić wszystkich do wspólnej zabawy – podkreśliła Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu ZM Silesia.
Działania marketingowe będą łącznie prowadzone przez 5 miesięcy i będą zachęcać konsumentów do sięgania po produkty marki Duda Nasze Polskie. Kampania jest odpowiedzią na zmieniające się trendy na rynku oraz potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po produkty polskich marek. Akcja kierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, a przede wszystkim do miłośników dobrych wędlin i polskich smaków.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
Aktorka przyznaje, że rola lekarki w serialu „Szpital św. Anny” wiąże się z dodatkowymi trudnościami. Przygotowując się do poszczególnych scen, musi bowiem opanować dość trudną terminologię medyczną. Julia Kamińska zaznacza też, że wykonywanie poszczególnych zabiegów również wymaga dużej precyzji, by na ekranie wszystko wyglądało jak najbardziej profesjonalnie. Najwięcej zawsze dzieje się na SOR-ze i producentom zależało, żeby odzwierciedlić właśnie tę atmosferę i ekstremalne warunki pracy.
Zdrowie
Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.
Media
Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.