Komunikaty PR

„Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie

2020-11-05  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

 „Wybierz najlepszy smak” – rusza nowa kampania 360 marki Duda Nasze Polskie

Rusza wyjątkowa kampania reklamowa marki Duda Nasze Polskie. Jej celem jest przedstawienie szerokiemu gronu odbiorców produktów marki, a także promocja polskiej kuchni regionalnej. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Wybierz najlepszy smak” będą widoczne w telewizji, prasie i digitalu. W akcję zostali zaangażowani topowi influencerzy kulinarni w Polsce
i gość specjalny – a kto nim będzie? Tego dowiemy się wkrótce.

Kampania 360 stopni ma charakter długofalowy i pozwoli dotrzeć marce do szerokiego grona odbiorców. Działania zostały oparte na wielowymiarowej i holistycznej strategii reklamowej, gdzie wszystkie kanały są ze sobą spójne. Pozwoli to na skuteczne dotarcie do odbiorcy.

Kampania telewizyjna wystartuje 5 listopada – Marka Duda Nasze Polskie będzie sponsorem kultowego programu Kuchenne Rewolucje, prowadzonego przez Magdę Gessler. Produkty marki zobaczą także widzowie telewizji śniadaniowej. W połowie listopada wystartuje Pojedynek Smaków. Będzie to wyjątkowe wydarzenie, pierwsze tego typu w branży. W zabawie wezmą udział topowi influencerzy. Wszystko to pod okiem znanego i cenionego autorytetu kulinarnego. A co będzie dalej? Szczegóły poznamy niebawem.

– To kampania unikatowa, po raz pierwszy marka wędliniarska kreuje wydarzenie z takim zasięgiem i na tak dużą skalę, angażując znane twarze, ale też konsumentów, aby stworzyć wirtualną społeczność. Będziemy obecni w telewizji, internecie i sklepach, czyli wszędzie tam, gdzie są nasi odbiorcy. Chcemy zaprosić wszystkich do wspólnej zabawy – podkreśliła Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu ZM Silesia.

Działania marketingowe będą łącznie prowadzone przez 5 miesięcy i będą zachęcać konsumentów do sięgania po produkty marki Duda Nasze Polskie. Kampania jest odpowiedzią na zmieniające się trendy na rynku oraz potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po produkty polskich marek. Akcja kierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, a przede wszystkim do miłośników dobrych wędlin i polskich smaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Nieprawidłowe postrzeganie masy ciała może być przekazywane pokoleniowo. Ważne jest budowanie zdrowych nawyków na poziomie rodziny

Rodzice przekazują swojemu potomstwu własne lęki, w tym te dotyczące postrzegania własnego ciała – mówią psychodietetycy. Przez naśladownictwo dzieci uczą się też nieprawidłowych nawyków żywieniowych, takich jak na przykład kompulsywne objadanie się po niepowodzeniu w stosowaniu restrykcyjnej diety. Eksperci podkreślają, że podstawą profilaktyki zaburzeń odżywiania jest uświadamianie dzieci na temat zdrowych nawyków. Zachęcają do wspólnych zakupów i przygotowywania razem posiłków. Ostrzegają również przed fat shamingiem, którego konsekwencje mogą towarzyszyć dziecku również w dorosłości.

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie

Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.