Wyjątkowe zimowe smaki dla Twojej przyjemności
Marka Herbapol na sezon chłodów przygotowała specjalną edycję suplementów diety w postaci syropu, pełną pysznych, zimowych smaków. Oprócz lubianych i niezwykle popularnych wariantów, takich jak Wiśnia, Czarna porzeczka i Imbir, znaleźć w niej można nowość – czyli Miód z cytryną.
Jesienią i zimą w kubkach i filiżankach bezapelacyjnie rządzi herbata. Owoce, przyprawy, syropy – wiele osób nie wyobraża sobie bez nich zimowej herbaty. Aromatycznym i pełnym smaku naparem możemy cieszyć się także w domowym zaciszu. A jak najprościej i najszybciej „podkręcić” walory herbaty? Dodając do niej porcję syropu – najlepiej z zimowej kolekcji smaków.
Limitowana edycja syropów Herbapol to cztery specjalnie wybrane warianty, które w szczególności pasują do rozgrzewających naparów herbacianych:
NOWOŚĆ! Miód z cytryną - to idealna kompozycja smaku miodu i cytryny, czyli najbardziej klasyczne, a dla wielu ulubione, zestawienie na jesień i zimę. Czarna herbata, słodki miód, kwaskowa cytryna – właśnie tak „smakuje” zima!
Wiśnia – ten wariant doda herbacie słodyczy i sprawi, że będzie wspaniale pachnieć soczystymi owocami. To doskonały sposób na przywołanie smaków i aromatów lata w środku zimy.
Czarna porzeczka – to propozycja idealna dla amatorów słodko-kwaśnych połączeń, która nada herbacie bardzo charakterystyczny smak. Latem doskonale orzeźwia, zimą rozgrzewa, zawsze tak samo pyszna!
Imbir – to absolutna klasyka. Jest nieodzowny, gdy chcemy, by herbata jeszcze mocniej i jeszcze przyjemniej nas rozgrzewała. Wypełnia kubek charakterystycznymi, korzennymi nutami, z lekką słodyczą.
Dodatkowo, w sieci sklepów Lidl, pojawią się inne, oryginalne smaki: Pomarańcza-Goździk-Cynamon, Gruszka z Kwiatem bzu, Malina korzenna.
Zimowe warianty smakowe Herbapolu są dostępne w specjalnej, sezonowej szacie graficznej. To produkty bardzo proste w zastosowaniu. Wystarczy niewielką ilość dolać do naparu, by już po chwili rozkoszować się pysznym smakiem i przyjemnym aromatem. A jedna butelka wystarczy na przyrządzenie aż 21 szklanek napoju!
Dodatkowo, syropy Herbapol, jako suplementy diety, zawierają witaminy D, C, B6 i cynk. Doskonale wzbogacają smak zarówno klasycznej, czarnej herbaty, jak i ulubionych herbatek owocowych, a nawet ziołowych.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.