Komunikaty PR

Wyjątkowy Dzień Kobiet ze słodkościami Wawel

2020-02-26  |  11:00
Biuro prasowe

Już 8 marca będziemy obchodzić Dzień Kobiet. To idealna okazja do wspólnego świętowania i obdarowania słodkim upominkiem bliską nam osobę. Jak co roku Wawel przygotował wyjątkową, okazjonalną ofertę, w której znajdziemy pyszne słodkości idealne na prezent. W ofercie m.in. znane i uwielbiane czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, dostępne w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach z dedykowanymi nakładkami i słodkimi czekoladowymi elementami graficznymi oraz puszysta nowość od Wawelu – Królewskie Mleczko Waniliowe. Do odkrycia także wyjątkowe zestawy słodyczy dostępne online na www.slodkiwawel.pl

Spraw słodką radość bliskim

Która kobieta nie lubi być doceniana? W tym roku, by zaskoczyć wszystkie Panie w dniu ich Święta sięgnij po słodkości od Wawelu, idealne na wyjątkowy prezent. Gwarantujemy, że taki słodki upominek z pewnością wywoła uśmiech na twarzy każdej kobiety. Dla wielbicielek oryginalnych, niezmiennych od lat smaków doskonałym wyborem będą kultowe czekoladki nadziewane: Malaga śmietankowa z rodzynkami, Tiki Taki kokosowo orzechowe i Kasztanki kakaowe z wafelkami. Bombonierki dostępne są w opakowaniach 175 g z dedykowanymi nakładkami z napisem „Właśnie dla Ciebie”. Na każdym z opakowań znajdują się słodkie czekoladowe elementy graficzne, nawiązujące do wyjątkowej okazji. Czekoladki ułożone są na ozdobnej wytłoczce, która dodaje elegancji tej subtelnej przyjemności.

Królewski smak

Jeśli jeszcze nie znasz Królewskiego Mleczka Wawel, to zdecydowanie czas to zmienić! Ten idealny produkt sprawi, że każda kobieta poczuje się jak prawdziwa królowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.