Komunikaty PR

Wyjaw Szkolne Grzeszki i wygraj wyjątkowe nagrody!

2024-08-29  |  14:50
Biuro prasowe

Koniec wakacji nie musi oznaczać końca zabawy! Może się o tym przekonać każdy, kto weźmie udział w nowym konkursie zorganizowanym przez markę Grześki. Akcja „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol. 2” rozpoczęła się 26 sierpnia i potrwa do 25 września br. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne nagrody pieniężne oraz limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE.

Szkoła może kojarzyć się z porannym wstawaniem, pracami domowymi i sprawdzianami, ale warto pamiętać, że to właśnie w tym czasie tworzą się najlepsze wspomnienia! Właśnie o tych barwnych chwilach przypomina marka Grześki w konkursie „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol. 2”, który wystartował 26 sierpnia br. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić ulubione wafle Grześki, wejść na stronę www.szkolnegrzeszki.pl i opisać swoją największą, najbardziej spektakularną akcję ze szkolnych czasów lub podzielić się wywołującą uśmiech na twarzy uwagą ze szkolnego dzienniczka.

Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody, w tym: 5 x 5000 zł oraz ubrania z limitowanej kolekcji marki DRE$$CODE, sygnowanej przez popularnych influencerów.

Grześki na krawędzi – gotowe do chrupania!

Jednak to nie koniec niespodzianek! Od sierpnia br. obłędnie pyszne i oblane po bokach mleczną czekoladą Goplana - Grześki na krawędzi PEANUT BUTTER oraz DARK BROWN, na stałe dołączyły do regularnej oferty marki. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremu kakaowego. Drugi to wyjątkowo chrupiąca przekąska z nadzieniem o smaku masła orzechowego. Oba produkty świetnie sprawdzą się jako słodka przekąska dodająca energii w podróży, pracy czy w nadchodzącym roku szkolnym.

Grześki na krawędzi PEANUT BUTTER 40 g, sugerowana centa det. 2,09 zł

Grześki na krawędzi DARK BROWN 40 g, sugerowana cena det. 2,09 zł

www.grzeski.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.