Komunikaty PR

Wyjaw Szkolne Grzeszki i wygraj wyjątkowe nagrody!

2024-08-29  |  14:50
Biuro prasowe

Koniec wakacji nie musi oznaczać końca zabawy! Może się o tym przekonać każdy, kto weźmie udział w nowym konkursie zorganizowanym przez markę Grześki. Akcja „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol. 2” rozpoczęła się 26 sierpnia i potrwa do 25 września br. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne nagrody pieniężne oraz limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE.

Szkoła może kojarzyć się z porannym wstawaniem, pracami domowymi i sprawdzianami, ale warto pamiętać, że to właśnie w tym czasie tworzą się najlepsze wspomnienia! Właśnie o tych barwnych chwilach przypomina marka Grześki w konkursie „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol. 2”, który wystartował 26 sierpnia br. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić ulubione wafle Grześki, wejść na stronę www.szkolnegrzeszki.pl i opisać swoją największą, najbardziej spektakularną akcję ze szkolnych czasów lub podzielić się wywołującą uśmiech na twarzy uwagą ze szkolnego dzienniczka.

Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody, w tym: 5 x 5000 zł oraz ubrania z limitowanej kolekcji marki DRE$$CODE, sygnowanej przez popularnych influencerów.

Grześki na krawędzi – gotowe do chrupania!

Jednak to nie koniec niespodzianek! Od sierpnia br. obłędnie pyszne i oblane po bokach mleczną czekoladą Goplana - Grześki na krawędzi PEANUT BUTTER oraz DARK BROWN, na stałe dołączyły do regularnej oferty marki. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremu kakaowego. Drugi to wyjątkowo chrupiąca przekąska z nadzieniem o smaku masła orzechowego. Oba produkty świetnie sprawdzą się jako słodka przekąska dodająca energii w podróży, pracy czy w nadchodzącym roku szkolnym.

Grześki na krawędzi PEANUT BUTTER 40 g, sugerowana centa det. 2,09 zł

Grześki na krawędzi DARK BROWN 40 g, sugerowana cena det. 2,09 zł

www.grzeski.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.