Wypełnij dzień smakiem! Nowa kampania marki Wasa z Agnieszką Radwańską
„Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej, rozpoznawalnej na całym świecie, utytułowanej polskiej tenisistki. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania rozpoczęła się 1 lutego.
– Nasza dotychczasowa współpraca z Agnieszką Radwańską jako ambasadorką marki Wasa przynosi znakomite efekty. W 2020 roku zanotowaliśmy doskonałe wyniki sprzedażowe, odświeżyliśmy też wizerunek marki. W nowej kampanii chcemy podkreślić, że bogate w błonnik, pełnoziarniste pieczywo chrupkie to dobry wybór dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest zdrowy styl życia, a jednocześnie wygoda – mówi Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla, do której należy marka Wasa.
Produkty marki Wasa są dostępne w Polsce w formie klasycznego pieczywa chrupkiego, pieczywa lekkiego, jak również przekąsek z linii Delicate oraz kanapek. Daje to klientom szeroki, sprawdzony wybór na wiele różnych okazji.
– Pieczywo chrupkie z ulubionymi dodatkami to świetny sposób na to, by dobrze i smacznie zacząć dzień. Stąd hasło naszej kampanii – „Wypełnij dzień smakiem”. Z kolei przekąski z linii Delicate to doskonała propozycja na domowe popołudnie. Wiemy, że konsumenci są coraz bardziej świadomi, zwracają uwagę na skład produktów, chcą jeść lepiej. Jako lider sprzedaży pieczywa chrupkiego odpowiadamy na te potrzeby – dodaje Damian Podawca.
– Jako były sportowiec doskonale wiem, jak ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu jest zdrowe, regularne odżywianie. Zwracam uwagę na jakość i skład produktów, dlatego wybieram markę Wasa – mówi Agnieszka Radwańska.
– Na co dzień często mamy mało czasu na przygotowanie posiłków dla siebie i rodziny. Jestem osobą aktywną, do tego mamą, potrzebuję więc produktów, które pozwolą mi szybko zrobić smaczne śniadanie lub przekąskę. Produkty marki Wasa z ulubionymi dodatkami są więc dla mnie idealnym rozwiązaniem – dodaje ambasadorka marki.
Kampania „Wypełnij dzień smakiem” będzie obecna w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz w formie spotów (15’’ i 6’’) na portalu YouTube.
Za kreację materiałów do kampanii opowiada Publicis Lion. Wsparcie w mediach społecznościowych zapewnia F11. Materiały in-store przygotowuje agencja Fortis. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Działania mediowe wspiera agencja Media Direction OMD.
Zachęcamy do obejrzenia nowego spotu z udziałem ambasadorki:
https://www.youtube.com/watch?v=dukGwGNJQQ0&list=PLQDFaP5SApAgZOESrO99lvMaTw38ztdj1&index=6

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
Aktorka przyznaje, że rola lekarki w serialu „Szpital św. Anny” wiąże się z dodatkowymi trudnościami. Przygotowując się do poszczególnych scen, musi bowiem opanować dość trudną terminologię medyczną. Julia Kamińska zaznacza też, że wykonywanie poszczególnych zabiegów również wymaga dużej precyzji, by na ekranie wszystko wyglądało jak najbardziej profesjonalnie. Najwięcej zawsze dzieje się na SOR-ze i producentom zależało, żeby odzwierciedlić właśnie tę atmosferę i ekstremalne warunki pracy.
Zdrowie
Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.
Media
Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.