Komunikaty PR

Wypełnij dzień smakiem! Nowa kampania marki Wasa z Agnieszką Radwańską

2021-02-05  |  09:35

„Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej, rozpoznawalnej na całym świecie, utytułowanej polskiej tenisistki. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania rozpoczęła się 1 lutego. 

 Nasza dotychczasowa współpraca z Agnieszką Radwańską jako ambasadorką marki Wasa przynosi znakomite efekty. W 2020 roku zanotowaliśmy doskonałe wyniki sprzedażowe, odświeżyliśmy też wizerunek marki. W nowej kampanii chcemy podkreślić, że bogate w błonnik, pełnoziarniste pieczywo chrupkie to dobry wybór dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest zdrowy styl życia, a jednocześnie wygoda – mówi Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla, do której należy marka Wasa.

Produkty marki Wasa są dostępne w Polsce w formie klasycznego pieczywa chrupkiego, pieczywa lekkiego, jak również przekąsek z linii Delicate oraz kanapek. Daje to klientom szeroki, sprawdzony wybór na wiele różnych okazji.  

 Pieczywo chrupkie z ulubionymi dodatkami to świetny sposób na to, by dobrze i smacznie zacząć dzień. Stąd hasło naszej kampanii – „Wypełnij dzień smakiem”. Z kolei przekąski z linii Delicate to doskonała propozycja na domowe popołudnie. Wiemy, że konsumenci są coraz bardziej świadomi, zwracają uwagę na skład produktów, chcą jeść lepiej. Jako lider sprzedaży pieczywa chrupkiego odpowiadamy na te potrzeby – dodaje Damian Podawca. 

– Jako były sportowiec doskonale wiem, jak ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu jest zdrowe, regularne odżywianie. Zwracam uwagę na jakość i skład produktów, dlatego wybieram markę Wasa – mówi Agnieszka Radwańska. 

– Na co dzień często mamy mało czasu na przygotowanie posiłków dla siebie i rodziny. Jestem osobą aktywną, do tego mamą, potrzebuję więc produktów, które pozwolą mi szybko zrobić smaczne śniadanie lub przekąskę. Produkty marki Wasa z ulubionymi dodatkami są więc dla mnie idealnym rozwiązaniem – dodaje ambasadorka marki.

Kampania „Wypełnij dzień smakiem” będzie obecna w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz w formie spotów (15’’ i 6’’) na portalu YouTube. 

Za kreację materiałów do kampanii opowiada Publicis Lion. Wsparcie w mediach społecznościowych zapewnia F11. Materiały in-store przygotowuje agencja Fortis.  Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Działania mediowe wspiera agencja Media Direction OMD.

Zachęcamy do obejrzenia nowego spotu z udziałem ambasadorki:

https://www.youtube.com/watch?v=dukGwGNJQQ0&list=PLQDFaP5SApAgZOESrO99lvMaTw38ztdj1&index=6

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.