Wypełnij dzień smakiem! Nowa kampania marki Wasa z Agnieszką Radwańską
„Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej, rozpoznawalnej na całym świecie, utytułowanej polskiej tenisistki. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania rozpoczęła się 1 lutego.
– Nasza dotychczasowa współpraca z Agnieszką Radwańską jako ambasadorką marki Wasa przynosi znakomite efekty. W 2020 roku zanotowaliśmy doskonałe wyniki sprzedażowe, odświeżyliśmy też wizerunek marki. W nowej kampanii chcemy podkreślić, że bogate w błonnik, pełnoziarniste pieczywo chrupkie to dobry wybór dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest zdrowy styl życia, a jednocześnie wygoda – mówi Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla, do której należy marka Wasa.
Produkty marki Wasa są dostępne w Polsce w formie klasycznego pieczywa chrupkiego, pieczywa lekkiego, jak również przekąsek z linii Delicate oraz kanapek. Daje to klientom szeroki, sprawdzony wybór na wiele różnych okazji.
– Pieczywo chrupkie z ulubionymi dodatkami to świetny sposób na to, by dobrze i smacznie zacząć dzień. Stąd hasło naszej kampanii – „Wypełnij dzień smakiem”. Z kolei przekąski z linii Delicate to doskonała propozycja na domowe popołudnie. Wiemy, że konsumenci są coraz bardziej świadomi, zwracają uwagę na skład produktów, chcą jeść lepiej. Jako lider sprzedaży pieczywa chrupkiego odpowiadamy na te potrzeby – dodaje Damian Podawca.
– Jako były sportowiec doskonale wiem, jak ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu jest zdrowe, regularne odżywianie. Zwracam uwagę na jakość i skład produktów, dlatego wybieram markę Wasa – mówi Agnieszka Radwańska.
– Na co dzień często mamy mało czasu na przygotowanie posiłków dla siebie i rodziny. Jestem osobą aktywną, do tego mamą, potrzebuję więc produktów, które pozwolą mi szybko zrobić smaczne śniadanie lub przekąskę. Produkty marki Wasa z ulubionymi dodatkami są więc dla mnie idealnym rozwiązaniem – dodaje ambasadorka marki.
Kampania „Wypełnij dzień smakiem” będzie obecna w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz w formie spotów (15’’ i 6’’) na portalu YouTube.
Za kreację materiałów do kampanii opowiada Publicis Lion. Wsparcie w mediach społecznościowych zapewnia F11. Materiały in-store przygotowuje agencja Fortis. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Działania mediowe wspiera agencja Media Direction OMD.
Zachęcamy do obejrzenia nowego spotu z udziałem ambasadorki:
https://www.youtube.com/watch?v=dukGwGNJQQ0&list=PLQDFaP5SApAgZOESrO99lvMaTw38ztdj1&index=6
![„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1877478853,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
![Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!](/files/_uploaded/glownekonf_147330958,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
![Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach](/files/_uploaded/glownekonf_777565942,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto-2,w_274,_small.jpg)
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora
![](/files/1922771799/banasiuk-zonglerka,w_133,r_png,_small.png)
W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.