Komunikaty PR

Wystartowała kampania „Odwagi z kroplą Maggi!”

2023-11-06  |  14:30
Biuro prasowe

Odwaga jest kluczem do odkrywania nowych smaków i eksperymentowania w kuchni. Właśnie ruszyła kampania „Odwagi z kroplą Maggi!”, w ramach której marka zaprasza do odważnych kulinarnych eksploracji. To nie tylko smakowite wyzwania, ale także okazja do wyjścia ze swojej strefy komfortu. Rozpocznij przygodę z gotowaniem, odkrywając tajemnice Maggi.

 

Nie dla monotonii, tak dla odwagi

Przestrzeń kulinarna dynamicznie ewoluuje, podobnie jak nasze oczekiwania względem jedzenia. Monotonia w kuchni może być prawdziwym niszczycielem apetytu. Odtwarzanie podobnych przepisów i używanie tych samych składników sprawi, że nawet najsmaczniejsze dania zaczną tracić swój urok. Jednak, aby nadać naszym posiłkom więcej kreatywności potrzeba trochę odwagi. To ona pomoże nam odkrywać nowe kombinacje smaków, testować różne techniki kulinarne i tworzyć dania, które staną się prawdziwymi dziełami sztuki. W ten sposób możemy przełamać stereotypy i przygotowywać potrawy, które zachwycą podniebienie i będą smakowicie wyglądać. Kulinarne nowatorstwo oznacza gotowość do eksperymentowania. To podejście, które pozwala nam wychodzić poza granice przyzwyczajeń i poszukiwać nowych inspiracji. Właśnie tak uczymy się łączyć smaki, których jeszcze nie próbowaliśmy, dodawać nowe składniki do tradycyjnych potraw czy próbować nieznanych nam wcześniej przepisów. I choć korzyści są oczywiste, pojawia się pytanie: co zrobić w sytuacji, gdy brakuje nam gotowości do podjęcia ryzyka? Według marki Maggi odpowiedź jest prosta. Wystarczy kropla odwagi.

 

Maggi – więcej niż przyprawa

Maggi to popularna przyprawa płynna, która od dawna obecna jest w polskiej kuchni. Nie tylko jest częścią naszej tradycji, ale również wpasowuje się w nowoczesne trendy kulinarne. Jej historia sięga 1886 roku, kiedy to Julius Maggi opracował formułę, jak i charakterystyczny wygląd butelki. Dziś dzięki swojej wyjątkowej recepturze, Maggi wzbogaca smak i doświadczenie kulinarne, a także pozwala nadać daniom piątego smaku Umami. Ta wszechstronność sprawia, że jest przydatna na każdym etapie procesu gotowania. Nie stanowi jedynie dodatku do zup – można wzbogacić nią również drugie dania, sosy, marynaty, a także potrawy warzywne i mięsne. Gwarantuje pełnię smaku i charakteru. To idealne wyjście na uniknięcie nudnych i mdłych posiłków.

 

Konkurs i działania promujące

W ramach kampanii „Odwagi z kroplą Maggi!” marka zachęca swoich konsumentów do eksperymentów kuchennych i otwartości na nowe doświadczenia. Lunch w balonie, obiad w chmurach czy może kolacja w ciemności? Jeśli marzysz o niekonwencjonalnym posiłku z nutą adrenaliny, to idealny czas, aby o niego zawalczyć. Maggi przygotowała konkurs, w którym będzie można wygrać niesamowitą kulinarną przygodę. Od 6 listopada br. można zgłaszać chęć wzięcia udziału w wydarzeniu. Wystarczy pod postem konkursowym na Instagramie podzielić się przepisem na zaskakujące danie doprawione paroma kroplami Maggi. Na zwycięzców czeka masa emocji i niezapomnianych przeżyć. Oprócz nagrody głównej uczestnicy zawalczą również o zdobycie pary niepowtarzalnych skarpetek ze specjalnym wzorem, z bohaterką całej aktywacji – przyprawą Maggi. Odwagi nie zabraknie też znanym i lubianym trendsetterom. Inicjatywę wspierać będą znani influencerzy lifestylowi i kulinarni. W ich prywatnych kuchniach również znajdzie się przestrzeń na wyrażanie kreatywności i eksplorację nowych smaków.

Ponadto 2 października wystartowała kampania telewizyjna kultowej przyprawy w płynie. Widzowie dowiedzą się o szeregu możliwości, jakie oferuje produkt w urozmaicaniu codziennych jadłospisów. Spot przygotowany przez agencję Publicis zobaczymy w telewizji do 29 października.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba bezdomnych zwierząt w Polsce i związane z nimi wydatki. Potrzebne wprowadzenie kontroli środków przeznaczanych na schroniska

Według analizy bezdomności zwierząt przeprowadzonej przez The State of Pet Homelessness Project opublikowanych w maju 2024 roku w Polsce żyje blisko 950 tys. bezdomnych psów i kotów. W 2023 roku w 230 polskich schroniskach dla zwierząt przebywało 81 778 psów i 35 391 kotów. To o 1,3 proc. więcej niż w 2021 roku – wynika z najnowszych danych Głównego Lekarza Weterynarii. Mimo podejmowanych działań na rzecz zwalczania problemu on wciąż narasta, głównie w obszarze finansowym.