Komunikaty PR

Wystartowała kampania „Odwagi z kroplą Maggi!”

2023-11-06  |  14:30
Biuro prasowe

Odwaga jest kluczem do odkrywania nowych smaków i eksperymentowania w kuchni. Właśnie ruszyła kampania „Odwagi z kroplą Maggi!”, w ramach której marka zaprasza do odważnych kulinarnych eksploracji. To nie tylko smakowite wyzwania, ale także okazja do wyjścia ze swojej strefy komfortu. Rozpocznij przygodę z gotowaniem, odkrywając tajemnice Maggi.

 

Nie dla monotonii, tak dla odwagi

Przestrzeń kulinarna dynamicznie ewoluuje, podobnie jak nasze oczekiwania względem jedzenia. Monotonia w kuchni może być prawdziwym niszczycielem apetytu. Odtwarzanie podobnych przepisów i używanie tych samych składników sprawi, że nawet najsmaczniejsze dania zaczną tracić swój urok. Jednak, aby nadać naszym posiłkom więcej kreatywności potrzeba trochę odwagi. To ona pomoże nam odkrywać nowe kombinacje smaków, testować różne techniki kulinarne i tworzyć dania, które staną się prawdziwymi dziełami sztuki. W ten sposób możemy przełamać stereotypy i przygotowywać potrawy, które zachwycą podniebienie i będą smakowicie wyglądać. Kulinarne nowatorstwo oznacza gotowość do eksperymentowania. To podejście, które pozwala nam wychodzić poza granice przyzwyczajeń i poszukiwać nowych inspiracji. Właśnie tak uczymy się łączyć smaki, których jeszcze nie próbowaliśmy, dodawać nowe składniki do tradycyjnych potraw czy próbować nieznanych nam wcześniej przepisów. I choć korzyści są oczywiste, pojawia się pytanie: co zrobić w sytuacji, gdy brakuje nam gotowości do podjęcia ryzyka? Według marki Maggi odpowiedź jest prosta. Wystarczy kropla odwagi.

 

Maggi – więcej niż przyprawa

Maggi to popularna przyprawa płynna, która od dawna obecna jest w polskiej kuchni. Nie tylko jest częścią naszej tradycji, ale również wpasowuje się w nowoczesne trendy kulinarne. Jej historia sięga 1886 roku, kiedy to Julius Maggi opracował formułę, jak i charakterystyczny wygląd butelki. Dziś dzięki swojej wyjątkowej recepturze, Maggi wzbogaca smak i doświadczenie kulinarne, a także pozwala nadać daniom piątego smaku Umami. Ta wszechstronność sprawia, że jest przydatna na każdym etapie procesu gotowania. Nie stanowi jedynie dodatku do zup – można wzbogacić nią również drugie dania, sosy, marynaty, a także potrawy warzywne i mięsne. Gwarantuje pełnię smaku i charakteru. To idealne wyjście na uniknięcie nudnych i mdłych posiłków.

 

Konkurs i działania promujące

W ramach kampanii „Odwagi z kroplą Maggi!” marka zachęca swoich konsumentów do eksperymentów kuchennych i otwartości na nowe doświadczenia. Lunch w balonie, obiad w chmurach czy może kolacja w ciemności? Jeśli marzysz o niekonwencjonalnym posiłku z nutą adrenaliny, to idealny czas, aby o niego zawalczyć. Maggi przygotowała konkurs, w którym będzie można wygrać niesamowitą kulinarną przygodę. Od 6 listopada br. można zgłaszać chęć wzięcia udziału w wydarzeniu. Wystarczy pod postem konkursowym na Instagramie podzielić się przepisem na zaskakujące danie doprawione paroma kroplami Maggi. Na zwycięzców czeka masa emocji i niezapomnianych przeżyć. Oprócz nagrody głównej uczestnicy zawalczą również o zdobycie pary niepowtarzalnych skarpetek ze specjalnym wzorem, z bohaterką całej aktywacji – przyprawą Maggi. Odwagi nie zabraknie też znanym i lubianym trendsetterom. Inicjatywę wspierać będą znani influencerzy lifestylowi i kulinarni. W ich prywatnych kuchniach również znajdzie się przestrzeń na wyrażanie kreatywności i eksplorację nowych smaków.

Ponadto 2 października wystartowała kampania telewizyjna kultowej przyprawy w płynie. Widzowie dowiedzą się o szeregu możliwości, jakie oferuje produkt w urozmaicaniu codziennych jadłospisów. Spot przygotowany przez agencję Publicis zobaczymy w telewizji do 29 października.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.