Komunikaty PR

Wyzwanie Veganuary z Vegan Pizza Club

2024-01-05  |  09:45
Biuro prasowe

Głównym celem akcji Veganuary jest zachęcenie jak największej liczby osób do przejścia na dietę w pełni roślinną na cały styczeń. Do popularności akcji z pewnością przyczynia się fakt rosnącej ilości i propozycji produktów wegańskich oraz oferty w restauracjach. Dla tych, którzy nie do końca odnajdują się w standardowych pozycjach vegan z rozwiązaniem przychodzi Vegan Pizza Club czyli marka z portfolio multibrandu sieci FoodX. Wegańska pizza tak jak jej starszy brat Pizza BOYZ to  koncept oparty w całości na idei porn food i traktujący jedzenie jako kompleksowe doświadczenie. W menu Vegan Pizza Club znajdują się wegańskie wersje znanych klasyków czyli Mac & VEGAN Cheeze czy Mangola, ale także wariacje takie jak Kimchi Fries czy Qrczak Generała Tso. W sumie w menu znajduje się 6 pizz do których przygotowano 8 wegańskich sosów.    
 

Vegan Pizza Club odpowiada na potrzeby vegan, którzy mają ochotę na niestandardową wariację w swoim codziennym jadłospisie, ale jednocześnie jest na tyle inkluzywna, że posmakuje także osobom „flex”, które choć nie jedzą w 100% roślinnie, to coraz częściej sięgają po wegańskie dania. Veganuary jest zatem idealnym momentem, żeby poznać markę i spróbować jej wegańskiego menu, które zaskoczy nie tylko rewelacyjnym smakiem, ale także unikalnym wyglądem.   


Specjalnie z okazji Veganuary marka Vegan Pizza Club zaplanowała cały szereg aktywności pod spójnym hasłem GREEN IS COOL. Przez cały miesiąc w menu dostępna będzie sezonowa pizza Shrooooms, która do tej pory pojawiała się tylko raz w roku i uznawana jest przez klientów restauracji jako najlepsza pizza z portfolio brandu. Oprócz tego do każdej zamówionej pizzy dodawana będzie darmowa, zielona lemoniada. Całość działań zostanie wsparta przez konkursy, sondy i influencerów, co będzie można obserwować na bieżąco na instagramie marki @veganpizzaclubpl.       
 

Vegan Pizza Club dostępna jest we wszystkich restauracjach sieci FoodX: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, a także w dostawach na platformach delivery współpracujących z restauracjami w poszczególnych miastach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.