Komunikaty PR

Z pasji do kawy

2021-12-02  |  09:48
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Kilkanaście lat temu przygotowanie tego napoju polegało na zalaniu zmielonych ziaren kawy gorącą wodą i ewentualnym dodaniu mleka. Obecnie kultura picia kawy znacząco się zmieniła. Coraz częściej zwracamy uwagę na kraj pochodzenia ziaren, intensywność palenia i mamy swoje ulubione metody parzenia. Dla niektórych kawa stała się prawdziwą życiową pasją, a jej przygotowywanie – rytuałem.

Kawa to najpopularniejszy napój świata. W 2020 roku ponad 80% dorosłych Polaków deklarowało regularne picie kawy, a 60% z nich odpowiedziało, że pije kawę codziennie, co przekłada się na wysoką jej sprzedaż.

Wciąż panuje opinia, że kawa włoska jest najlepsza. Marka U Kawiarza stara się obalić ten mit, podkreślając, że  ani w Polsce, ani we Włoszech kawa nie rośnie. To znaczy, że do obu tych krajów trafia z importu i dopiero na miejscu jest poddawana obróbce. Dlaczego więc włoską uznawać za lepszą od rodzimej? Jesteśmy prawdziwymi pasjonatami ziaren kawy. Naszą misją jest tworzenie wykwintnych kompozycji smakowych, które zachwycają aromatem i napełniają energią na cały dzień. Pracujemy z lokalnymi palarniami wyłącznie w Polsce, bo zależy nam na tym, żeby kawy, które od nas pochodzą były zawsze świeże i wyróżniały się najwyższą jakością ziaren – mówi Piotr Szlązak, miłośnik i znawca kawy, założyciel firmy U Kawiarza.  Ziarna  palone w Polsce wyróżniają się świeżością, ponieważ palone są na miejscu, a nie transportowane wiele godzin z Włoch.

Pandemia zmieniła nawyki Polaków, przez wiele miesięcy nie mogliśmy korzystać z umiejętności baristów, a kawę jak z kawiarni musieliśmy przygotowywać w domu. Sklep U Kawiarza  wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, dostarczając wysokiej jakości ziarna kawy wprost do naszych domów. W ofercie znajdują się zarówno klasyczne mieszanki ziaren, jak i propozycje dla miłośników wyrafinowanych smaków.

Kawa jako prezent

Dzięki temu, że kawa towarzyszy nam także przy okazji spotkań z innymi ludźmi,  picie jej nabrało wyjątkowego znaczenia, stało się rytuałem. A i ona sama urosła do rangi idealnego upominku. Za jej pomocą można wyrazić uczucia i sympatie. Wiele osób kupuje uniwersalne prezenty, takie jak np. czekoladki, zapominając o dużo lepszej alternatywie. Ze względu na ogromną popularność kawy oraz fakt, że tak wiele z nas pije ją codziennie, opakowanie tego produktu będzie praktycznym i na pewno trafionym prezentem dla bliskich. Jest bardzo uniwersalna, można ją podarować każdemu bez względu na wiek czy płeć. A jeśli skusimy się na specjalną etykietę, dajemy jednocześnie wyraz naszych intencji, np. dziekujeci.pl.

 

Kawa jest również uznawana za symbol prestiżu, dlatego można z jej pomocą podtrzymywać relacje biznesowe. Nie zawsze wypada w prezencie dać alkohol czy słodycze. Kawa jest zdecydowanie bardziej uniwersalnym i trafionym rozwiązaniem zarówno jako podarek dla pracowników, jak
i ważnych kontrahentów.

Jaką kawę wybrać?

Rynek kawy jest bardzo różnorodny. Wybór odpowiedniej jest ważną kwestią, zależną od indywidualnych preferencji np. kawa Arabica ma delikatny smak i niską kwasowość, a  Robusta to
z kolei ziarna o bardziej kwaśnym i momentami gorzkim wykończeniu.  Na smak kawy wpływa m.in. palenie ziaren: im dłuższe tym mocniejszy smak i nuty aromatu.

Podczas poszukiwań pomysłów na oryginalne i trafione prezenty dla bliskich warto pomyśleć
o wyjątkowej, kraftowej kawie od lokalnych producentów, takich jak marka U Kawiarza. Każdy kawosz doceni walory produktów, które można znaleźć w sklepie: www.kawiarz.com nie tylko ze względu na ich smak i zapach, ale także eleganckie opakowania ze specjalnymi, kolekcjonerskimi etykietami. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia marka przygotowała również gotowe zestawy prezentowe wypełnione upominkami i przysmakami, które zachwycą bliskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.