Komunikaty PR

Z pasji do kawy

2021-12-02  |  09:48
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Kilkanaście lat temu przygotowanie tego napoju polegało na zalaniu zmielonych ziaren kawy gorącą wodą i ewentualnym dodaniu mleka. Obecnie kultura picia kawy znacząco się zmieniła. Coraz częściej zwracamy uwagę na kraj pochodzenia ziaren, intensywność palenia i mamy swoje ulubione metody parzenia. Dla niektórych kawa stała się prawdziwą życiową pasją, a jej przygotowywanie – rytuałem.

Kawa to najpopularniejszy napój świata. W 2020 roku ponad 80% dorosłych Polaków deklarowało regularne picie kawy, a 60% z nich odpowiedziało, że pije kawę codziennie, co przekłada się na wysoką jej sprzedaż.

Wciąż panuje opinia, że kawa włoska jest najlepsza. Marka U Kawiarza stara się obalić ten mit, podkreślając, że  ani w Polsce, ani we Włoszech kawa nie rośnie. To znaczy, że do obu tych krajów trafia z importu i dopiero na miejscu jest poddawana obróbce. Dlaczego więc włoską uznawać za lepszą od rodzimej? Jesteśmy prawdziwymi pasjonatami ziaren kawy. Naszą misją jest tworzenie wykwintnych kompozycji smakowych, które zachwycają aromatem i napełniają energią na cały dzień. Pracujemy z lokalnymi palarniami wyłącznie w Polsce, bo zależy nam na tym, żeby kawy, które od nas pochodzą były zawsze świeże i wyróżniały się najwyższą jakością ziaren – mówi Piotr Szlązak, miłośnik i znawca kawy, założyciel firmy U Kawiarza.  Ziarna  palone w Polsce wyróżniają się świeżością, ponieważ palone są na miejscu, a nie transportowane wiele godzin z Włoch.

Pandemia zmieniła nawyki Polaków, przez wiele miesięcy nie mogliśmy korzystać z umiejętności baristów, a kawę jak z kawiarni musieliśmy przygotowywać w domu. Sklep U Kawiarza  wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, dostarczając wysokiej jakości ziarna kawy wprost do naszych domów. W ofercie znajdują się zarówno klasyczne mieszanki ziaren, jak i propozycje dla miłośników wyrafinowanych smaków.

Kawa jako prezent

Dzięki temu, że kawa towarzyszy nam także przy okazji spotkań z innymi ludźmi,  picie jej nabrało wyjątkowego znaczenia, stało się rytuałem. A i ona sama urosła do rangi idealnego upominku. Za jej pomocą można wyrazić uczucia i sympatie. Wiele osób kupuje uniwersalne prezenty, takie jak np. czekoladki, zapominając o dużo lepszej alternatywie. Ze względu na ogromną popularność kawy oraz fakt, że tak wiele z nas pije ją codziennie, opakowanie tego produktu będzie praktycznym i na pewno trafionym prezentem dla bliskich. Jest bardzo uniwersalna, można ją podarować każdemu bez względu na wiek czy płeć. A jeśli skusimy się na specjalną etykietę, dajemy jednocześnie wyraz naszych intencji, np. dziekujeci.pl.

 

Kawa jest również uznawana za symbol prestiżu, dlatego można z jej pomocą podtrzymywać relacje biznesowe. Nie zawsze wypada w prezencie dać alkohol czy słodycze. Kawa jest zdecydowanie bardziej uniwersalnym i trafionym rozwiązaniem zarówno jako podarek dla pracowników, jak
i ważnych kontrahentów.

Jaką kawę wybrać?

Rynek kawy jest bardzo różnorodny. Wybór odpowiedniej jest ważną kwestią, zależną od indywidualnych preferencji np. kawa Arabica ma delikatny smak i niską kwasowość, a  Robusta to
z kolei ziarna o bardziej kwaśnym i momentami gorzkim wykończeniu.  Na smak kawy wpływa m.in. palenie ziaren: im dłuższe tym mocniejszy smak i nuty aromatu.

Podczas poszukiwań pomysłów na oryginalne i trafione prezenty dla bliskich warto pomyśleć
o wyjątkowej, kraftowej kawie od lokalnych producentów, takich jak marka U Kawiarza. Każdy kawosz doceni walory produktów, które można znaleźć w sklepie: www.kawiarz.com nie tylko ze względu na ich smak i zapach, ale także eleganckie opakowania ze specjalnymi, kolekcjonerskimi etykietami. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia marka przygotowała również gotowe zestawy prezentowe wypełnione upominkami i przysmakami, które zachwycą bliskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:09

Świętuj Dzień Czekolady razem z Lidl Polska

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.