Komunikaty PR

Z pasji do kawy

2021-12-02  |  09:48
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Kilkanaście lat temu przygotowanie tego napoju polegało na zalaniu zmielonych ziaren kawy gorącą wodą i ewentualnym dodaniu mleka. Obecnie kultura picia kawy znacząco się zmieniła. Coraz częściej zwracamy uwagę na kraj pochodzenia ziaren, intensywność palenia i mamy swoje ulubione metody parzenia. Dla niektórych kawa stała się prawdziwą życiową pasją, a jej przygotowywanie – rytuałem.

Kawa to najpopularniejszy napój świata. W 2020 roku ponad 80% dorosłych Polaków deklarowało regularne picie kawy, a 60% z nich odpowiedziało, że pije kawę codziennie, co przekłada się na wysoką jej sprzedaż.

Wciąż panuje opinia, że kawa włoska jest najlepsza. Marka U Kawiarza stara się obalić ten mit, podkreślając, że  ani w Polsce, ani we Włoszech kawa nie rośnie. To znaczy, że do obu tych krajów trafia z importu i dopiero na miejscu jest poddawana obróbce. Dlaczego więc włoską uznawać za lepszą od rodzimej? Jesteśmy prawdziwymi pasjonatami ziaren kawy. Naszą misją jest tworzenie wykwintnych kompozycji smakowych, które zachwycają aromatem i napełniają energią na cały dzień. Pracujemy z lokalnymi palarniami wyłącznie w Polsce, bo zależy nam na tym, żeby kawy, które od nas pochodzą były zawsze świeże i wyróżniały się najwyższą jakością ziaren – mówi Piotr Szlązak, miłośnik i znawca kawy, założyciel firmy U Kawiarza.  Ziarna  palone w Polsce wyróżniają się świeżością, ponieważ palone są na miejscu, a nie transportowane wiele godzin z Włoch.

Pandemia zmieniła nawyki Polaków, przez wiele miesięcy nie mogliśmy korzystać z umiejętności baristów, a kawę jak z kawiarni musieliśmy przygotowywać w domu. Sklep U Kawiarza  wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, dostarczając wysokiej jakości ziarna kawy wprost do naszych domów. W ofercie znajdują się zarówno klasyczne mieszanki ziaren, jak i propozycje dla miłośników wyrafinowanych smaków.

Kawa jako prezent

Dzięki temu, że kawa towarzyszy nam także przy okazji spotkań z innymi ludźmi,  picie jej nabrało wyjątkowego znaczenia, stało się rytuałem. A i ona sama urosła do rangi idealnego upominku. Za jej pomocą można wyrazić uczucia i sympatie. Wiele osób kupuje uniwersalne prezenty, takie jak np. czekoladki, zapominając o dużo lepszej alternatywie. Ze względu na ogromną popularność kawy oraz fakt, że tak wiele z nas pije ją codziennie, opakowanie tego produktu będzie praktycznym i na pewno trafionym prezentem dla bliskich. Jest bardzo uniwersalna, można ją podarować każdemu bez względu na wiek czy płeć. A jeśli skusimy się na specjalną etykietę, dajemy jednocześnie wyraz naszych intencji, np. dziekujeci.pl.

 

Kawa jest również uznawana za symbol prestiżu, dlatego można z jej pomocą podtrzymywać relacje biznesowe. Nie zawsze wypada w prezencie dać alkohol czy słodycze. Kawa jest zdecydowanie bardziej uniwersalnym i trafionym rozwiązaniem zarówno jako podarek dla pracowników, jak
i ważnych kontrahentów.

Jaką kawę wybrać?

Rynek kawy jest bardzo różnorodny. Wybór odpowiedniej jest ważną kwestią, zależną od indywidualnych preferencji np. kawa Arabica ma delikatny smak i niską kwasowość, a  Robusta to
z kolei ziarna o bardziej kwaśnym i momentami gorzkim wykończeniu.  Na smak kawy wpływa m.in. palenie ziaren: im dłuższe tym mocniejszy smak i nuty aromatu.

Podczas poszukiwań pomysłów na oryginalne i trafione prezenty dla bliskich warto pomyśleć
o wyjątkowej, kraftowej kawie od lokalnych producentów, takich jak marka U Kawiarza. Każdy kawosz doceni walory produktów, które można znaleźć w sklepie: www.kawiarz.com nie tylko ze względu na ich smak i zapach, ale także eleganckie opakowania ze specjalnymi, kolekcjonerskimi etykietami. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia marka przygotowała również gotowe zestawy prezentowe wypełnione upominkami i przysmakami, które zachwycą bliskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Życie w biegu a zdrowe odżywianie Biuro prasowe
2024-04-16 | 17:00

Życie w biegu a zdrowe odżywianie

Sprawdzone “lifehacki”, które pomogą utrzymać równowagę między zdrowiem, a pędem codzienności Jednym z nich jest planowanie posiłków z wyprzedzeniem.
Żywienie Jak przyrządzać szparagi? Poznaj sprawdzone sposoby!
2024-04-16 | 01:00

Jak przyrządzać szparagi? Poznaj sprawdzone sposoby!

Kwiecień to czas szparagowej rozpusty. Smukłe, eleganckie i zgrabne pędy już z daleka przyciągają uwagę klientów osiedlowych targowisk i warzywniaków. Możemy je gotować,
Żywienie Wiosna – idealny czas, by schudnąć zdrowo i bez wysiłku
2024-04-16 | 01:00

Wiosna – idealny czas, by schudnąć zdrowo i bez wysiłku

Wiosną stragany wypełniają się młodymi, chrupiącymi warzywami oraz aromatycznymi, soczyście zielonymi ziołami. Zmęczeni zimową aurą i już nieco znudzeni monotonią zimowej kuchni, mamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne

Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.