Komunikaty PR

Z Podziemia prosto w kosmos! Piwne Podziemie zaskakuje nowymi propozycjami

2020-10-22  |  14:49
Biuro prasowe

Piwne Podziemie to browar rzemieślniczy spod Chełma, który warzy swoje oryginalne piwa już od niemal 6 lat. Piwne Imperium pod wodzą Dariusza Piecucha ruszyło z nową, kosmicznie chmielową i owocową serią! Na rynek kraftowy właśnie trafiły dwie nowe propozycje od chełmskiego browaru!

16 października swoją premierę miało butelkowe Lost In Space, pszeniczna Wheat IPA, która została uwarzona z ponad 30% udziałem słodów pszenicznych. Intensywnie chmielowy smak z nutą dojrzałej pomarańczy i mandarynki, a do tego czarna herbata z domieszką delikatnej sosny! Piwo orzeźwia swoim wytrawnym, lekko mineralnym finiszem.

Etykieta butelki nawiązuje do czerwonej planety – wojowniczego Marsa, który jednocześnie wzbudza niepokój, ale też zachęca do wejścia w chmielowo-cytrusową atmosferę! Wręcz każe się w niej zagubić… Albo raczej – rozsmakować!

Piwne Podziemie zabrało nas dalej, w międzygwiezdną podróż z piwem Inter Galactic! Pale Ale na amerykańskich i australijskich chmielach. Intensywny aromat cytrusów, brzoskwiń, marakui i grejpfruta dodaje napojowi oryginalnego charakteru.

Etykieta produktu tym razem zabiera nas na Jowisza – największą planetę układu słonecznego. Jowisz symbolizuje ekspansję i rozmach, czego nie brakuje Piwnemu Podziemiu! Mijamy więc gazowego olbrzyma i ruszamy w intergalaktyczną smakową podróż!

Czym jeszcze zaskoczy nas browar rzemieślniczy spod Chełma?

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.