Z Warszawy do USA: Coca-Cola American Food Week w Food Hall Powiśle
Grudzień w Food Hall Powiśle rozpoczął się w iście amerykańskim stylu. Aż do 10 grudnia w największej strefie gastronomicznej w tej części Warszawy czekają specjalnie przygotowane dania z amerykańskim twistem oraz koktajle, które przeniosą smakoszy prosto do USA. Każdy dzień uprzyjemnią dodatkowe atrakcje rodem zza oceanu: DJ sety z amerykańskim popem, spotkanie z Warsaw Eagles i konkurs jedzenia amerykańskich przysmaków na czas, Coca-Cola Pong czy muzyka na żywo. Ta wielka kulinarna podróż odbywa się w ramach Coca-Cola American Food Week w samym sercu Powiśla.
Nie trzeba wyjeżdżać za ocean, aby poczuć amerykański klimat… nad Wisłą. W Food Hall Powiśle trwa Coca-Cola American Food Week. Każdego dnia aż do 10 grudnia na odwiedzających strefę gastronomiczną w Elektrowni Powiśle czeka cała gama atrakcji – począwszy od specjalnego menu w amerykańskim stylu. Po poniedziałkowych wrażeniach z American Stand-Up Comedy Show i warsztatach koktajlowych, we wtorek (5 grudnia) czas na American 2000' Night. Od godziny 19:00 do 22:00 na muzycznej scenie Kandeli zagości amerykański pop, głównie z lat 00', a to oznacza tańce w rytm przebojów Christiny Aguilery, Beyonce, Madonny czy Britney Spears. W środę (6 grudnia) z niespodzianką dla najmłodszych przybędzie Święty Mikołaj. Między 17:00 a 20:00 wraz ze swoim Elfem będzie osładzał dzień dzieciom, które będą mogły spotkać go przy Goffrach. Od godziny 19:00 czeka nas muzyczny wieczór w amerykańskim klimacie. W repertuarze live bandu pojawią się covery takich gwiazd jak Louis Armstrong, Miles Davies czy Billy Holiday. Czwartek (7 grudnia) upłynie pod hasłem Thursday Students Party, co nie oznacza, że tylko studenci będą mogli brać udział w wydarzeniu. Od godziny 19:00 każdy będzie mógł sprawdzić się w legendarnych rozgrywkach Coca-Cola Pong i wygrać vouchery na drinki.
Równie amerykańsko zapowiada się weekend. Piątkowy wieczór (8 grudnia) będzie poświęcony Frankowi Sinatrze. W ramach Tribute to Frank Sinatra na scenie Kandeli zagra live band ze specjalnie skomponowanym repertuarem, w którym pojawią się świąteczne przeboje oraz największe hity Franka Sinatry. Jeden set będzie poświęcony amerykańskim świątecznym szlagierom. W sobotnią noc (9 grudnia) aż do północy czekają kultowe Dźwięki Powiśla. Będzie to idealny before przed niedzielnym spotkaniem z drużyną Warsaw Eagles (10 grudnia). Między 14:00 a 16:00 odbędzie się konkurs jedzenia amerykańskich przysmaków na czas. Chętni burgerożercy staną do rywalizacji z zawodnikami kultowej drużyny futbolu amerykańskiego.
Wstęp na wszystkie wydarzenia w ramach Coca-Cola American Food Week w Food Hall Powiśle jest bezpłatny. Na rozgrywki w ramach Coca-Cola Pong oraz konkurs jedzenia na czas obowiązują zapisy na miejscu. Szczegółowy harmonogram znajduje się pod linkiem wydarzenia: https://fb.me/e/2YMEec9Vt.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.