Zachwycaj na wiele sposobów z galaretkami WINIARY
W przypadku deserów wygląd wydaje się równie ważny co smak. Co zrobić, gdy niekoniecznie jesteś mistrzem cukiernictwa, a marzy Ci się efekt WOW? Sięgnij po Galaretki WINIARY i zobacz,
jakie to proste. Twoja kreatywność Cię zaskoczy.
Zachwycaj na wiele sposobów z WINIARY
Dzięki dostępności sezonowych owoców, letnie desery wspaniale smakują i zachwycają wyglądem. Są niezwykle orzeźwiające i łatwe do zrobienia. Szczególnie, gdy z pomocą przychodzą galaretki WINIARY. Tu nie ma nudy. Ich intensywne kolory i prostota przygotowania zachęcają do zabawy. Odkryj galaretki na nowo i zacznij tworzyć desery, które zawrócą w głowie gości, nawet tych dbających o linię.
- Do oferty WINIARY wprowadziliśmy galaretki z obniżoną zawartością cukru – zawierają go minimum 50% mniej w porównaniu do wiodących marek galaretek o analogicznych smakach z cukrem. Obecnie są dostępne w trzech popularnych wariantach: truskawkowym, malinowym i cytrynowym. Dzięki temu, również osoby zwracające szczególną uwagę na swoją dietę, mogą cieszyć się pysznymi, letnimi deserami. A dla tych, którzy chcą w pełni korzystać z obfitości i różnorodności smaków polecamy zaskakujące i niestandardowe wersje, takie jak np. mirabelka, agrest, jagoda, gruszka czy rabarbar. Mamy nadzieję, że wielość opcji i kolorów pobudzi kreatywność konsumentów i zachęci ich do stworzenia swojego deseru, który będzie zachwycał – mówi Marianna Czaja, Product Manager WINIARY.
Łącz kolory, miksuj smaki i baw się formą!
Przygotowanie deseru z Galaretkami WINIARY to świetna zabawa! Odważne zestawienia kolorów, łączenie struktur, warstw, przekładanie ich owocami, inspirują i dają mnóstwo możliwości. Do tego różne formy podania – w salaterkach, szklankach, pucharkach – sprawią, że deser będzie smakowity i zyska kuszący, instagramowy wygląd.
W ramach kampanii promującej sezon na Galaretki WINIARY zostały zaplanowane działania digitalowe w social mediach, współpraca z influencerami na platformach Instagram i TikTok, widoczność na nośnikach DOOH oraz aktywacje niestandardowe – współpraca z KinAds przy pokazach kina letniego, która potrwa od czerwca do września br. Za przygotowanie kampanii jest odpowiedzialna agencja Publicis.
Sprawdź zachwycające przepisy na:
- Poziomkowe Puzderka https://www.winiary.pl/przepisy/poziomkowe-kuleczki-z-galaretki/
- Cytrynowe Tartaletki https://www.winiary.pl/przepisy/tarteletki-cytrynowe/
- Truskawkową Panna Cottę https://www.winiary.pl/przepisy/truskawkowy-deser-insporowany-wloska-panna-cotta/
Więcej przepisów z wykorzystaniem Galaretek WINIARY oraz więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.winiary.pl/zachwycaj-na-wiele-sposobow/.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.