Komunikaty PR

Zachwycaj na wiele sposobów z galaretkami WINIARY

2024-06-18  |  16:00
Biuro prasowe

W przypadku deserów wygląd wydaje się równie ważny co smak. Co zrobić,​ gdy niekoniecznie jesteś mistrzem cukiernictwa, a marzy Ci się efekt WOW?​ Sięgnij po Galaretki WINIARY i zobacz,
jakie to proste. Twoja kreatywność Cię zaskoczy.

 

Zachwycaj na wiele sposobów z WINIARY

Dzięki dostępności sezonowych owoców, letnie desery wspaniale smakują i zachwycają wyglądem. Są niezwykle orzeźwiające i łatwe do zrobienia. Szczególnie, gdy z pomocą przychodzą galaretki WINIARY. Tu nie ma nudy. Ich intensywne kolory i prostota przygotowania zachęcają​ do zabawy. Odkryj galaretki na nowo i zacznij tworzyć desery, które zawrócą w głowie gości, nawet tych dbających o linię.

 

- Do oferty WINIARY wprowadziliśmy galaretki z obniżoną zawartością cukru – zawierają go minimum 50% mniej w porównaniu do wiodących marek galaretek o analogicznych smakach z cukrem. Obecnie są dostępne w trzech popularnych wariantach: truskawkowym, malinowym i cytrynowym. Dzięki temu, również osoby zwracające szczególną uwagę na swoją dietę, mogą cieszyć się pysznymi, letnimi deserami. A dla tych, którzy chcą w pełni korzystać z obfitości i różnorodności smaków polecamy zaskakujące i niestandardowe wersje, takie jak np. mirabelka, agrest, jagoda, gruszka czy rabarbar. Mamy nadzieję, że wielość opcji i kolorów pobudzi kreatywność konsumentów i zachęci ich do stworzenia swojego deseru, który będzie zachwycał mówi Marianna Czaja, Product Manager WINIARY.

 

Łącz kolory, miksuj smaki i baw się formą! 

Przygotowanie deseru z Galaretkami WINIARY to świetna zabawa! Odważne zestawienia kolorów, łączenie struktur, warstw, przekładanie ich owocami, inspirują i dają mnóstwo możliwości. Do tego różne formy podania – w salaterkach, szklankach, pucharkach – sprawią, że deser będzie smakowity i zyska kuszący, instagramowy wygląd.

 

W ramach kampanii promującej sezon na Galaretki WINIARY zostały zaplanowane działania digitalowe w social mediach, współpraca z influencerami na platformach Instagram i TikTok, widoczność na nośnikach DOOH oraz aktywacje niestandardowe – współpraca z KinAds przy pokazach kina letniego, która potrwa od czerwca do września br. Za przygotowanie kampanii jest odpowiedzialna agencja Publicis.

 

Sprawdź zachwycające przepisy na:

  • Poziomkowe Puzderka https://www.winiary.pl/przepisy/poziomkowe-kuleczki-z-galaretki/
  • Cytrynowe Tartaletki https://www.winiary.pl/przepisy/tarteletki-cytrynowe/
  • Truskawkową Panna Cottę https://www.winiary.pl/przepisy/truskawkowy-deser-insporowany-wloska-panna-cotta/

 

Więcej przepisów z wykorzystaniem Galaretek WINIARY oraz więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.winiary.pl/zachwycaj-na-wiele-sposobow/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.

Prawo

Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii

Surowsze kary dla przestępców, zniesienie terminu przedawnienia i zrównanie przestępstw offline z tymi dokonywanymi w internecie – to niektóre zmiany zaproponowane przez Parlament Europejski do przepisów dotyczących ochrony dzieci przed nadużyciami seksualnymi. Europosłowie chcą, by były to kwestie zharmonizowane w ramach UE. Szczególnie istotne jest dostosowanie prawa do wyzwań związanych z rozwojem nowych technologii – powinno ono uwzględniać m.in. filmy czy obrazy wytworzone z pomocą AI.

Motoryzacja

Anna Powierza: W wakacje jadę z córką pod namiot rozkładany na dachu samochodu. Będziemy nad samym brzegiem jeziora

Aktorka zaplanowała już część swojego urlopu i wręcz już nie może się doczekać wyjazdu pod namiot. Tym razem wybrała model montowany na dachu auta, co ma zapewnić większy komfort wypoczynku. Anna Powierza zaznacza, że w takiej wersji można funkcjonować bez żadnych ograniczeń. Nie zdradza jednak, kiedy dokładnie wyjeżdża ani jaką lokalizację wybrała. Wiadomo tylko, że będzie jej towarzyszyć córka, 11-letnia Helena.