Zainspiruj się wiosennym budyniowym konkursem marki WINIARY
Czy wiesz, że Światowy Dzień Budyniu wypada w tym roku w Wielkanoc? Miłośnicy tego wyjątkowego deseru będą mogli podwójnie świętować już 31 marca! Na tę okazję marka WINIARY organizuje konkurs Wiosenne budyniowe inspiracje. Do wygrania są atrakcyjne nagrody.
Budyń w roli głównej – odkrywanie deseru na nowo
31 marca obchodzimy Światowy Dzień Budyniu – to okazja nie tylko do delektowania się tym wyjątkowym deserem, ale również do odkrywania jego wszechstronnych możliwości kulinarnych. Budyń, ze swoją aksamitną konsystencją i bogatym smakiem, doskonale komponuje się zarówno z tradycyjnymi wypiekami, jak i tymi bardziej nowoczesnymi propozycjami, tworząc wyjątkowe doznania smakowe. Niezwykle uniwersalny, może pełnić rolę dodatku do pieczenia albo stanowić bazę dla prostych i wyśmienitych deserów, którymi można dzielić się z bliskimi podczas wspólnych spotkań.
W tym roku Światowy Dzień Budyniu przypadnie dokładnie w święta Wielkanocne, co daje nam wyjątkową okazję do wykorzystania tego momentu. Dlaczego nie zatroszczyć się, aby budyń pojawił się na naszych stołach w formie pysznych wypieków świątecznych? Możemy użyć go do tradycyjnego mazurka wielkanocnego lub pysznej tarty, dodając tym samym nutę oryginalności i smaku naszym świątecznym potrawom.
- Budyń WINIARY to idealny dodatek do pieczenia, ale również doskonała baza pod prosty deser z dodatkami. Dzięki jego uniwersalności, doskonale sprawdzi się w okresie świątecznym, kiedy spotykamy się przy jednym stole i chcemy dzielić się z bliskimi tym, co dobre. Konkurs Wiosenne Budyniowe Inspiracje będzie idealną okazją dla naszych konsumentów do wymienienia się pomysłami na pyszne budyniowe słodkości, a jednocześnie będą mogli oni grać o wyjątkowe nagrody – komentuje Marianna Czaja, Brand Manager, WINIARY.
Konkurs na Wiosenne Budyniowe Inspiracje
W związku z tym szczególnym świętem marka WINIARY ogłasza konkurs pod hasłem: Wiosenne budyniowe inspiracje! Zasady są proste – wystarczy, że pokażesz, w jaki sposób wykorzystujesz budyń w swoim deserze. Zaskocz wyjątkową formą jego podania i dekoracji – liczy się kreatywność! Następnie zrób zdjęcie swojej pracy i dodaj je na Facebooku lub Instagramie jako odpowiedź na zadanie konkursowe z oznaczeniem konta @winiary, a także specjalnych hashtagów: #WINIARY, #DzieńBudyniu oraz #Konkurs. Najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone!
Do wygrania są miksery planetarne Kitchen Aid (x2) oraz 10 zestawów miseczek Bloomingville. Zgłoszenia do konkursu trwają od 20.03 do 10.04.2024 r. i mogą wziąć w nim udział tylko osoby pełnoletnie. Regulamin konkursu na: www.uniqueone.pl. Organizator: Unique One Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.