Zając Grześki - słodka nowość na Wielkanoc!
Szukasz czegoś słodkiego i zabawnego, co doskonale sprawdzi się także jako drobny upominek dla najmłodszych podczas świąt? Mamy idealne rozwiązanie - Zając Grześki z mlecznej czekolady z chrupiącym nadzieniem, nie tylko wywoła uśmiech na twarzach dużych i małych miłośników słodkości, ale także będzie radosnym akcentem na wielkanocnym stole.
Z okazji zbliżającej się Wielkanocy marka Grześki ponownie zaskakuje swoich fanów, niezwykłą niespodzianką! Zając Grześki to kolejna, po Mikołaju Grześki, propozycja, w której unikalny smak łączy się z nowoczesnym i humorystycznym wizerunkiem, tym razem doskonale wpisującym się w motywy świąt wielkanocnych.
Zając Grześki to harmonijne połączenie wysokiej jakości czekolady Goplana, charakterystycznego kakaowego smaku cenionego przez miłośników marki oraz chrupkości, znanej z ulubionych wafli. Całość zamknięta w formie zająca wielkanocnego, tworzącego nie tylko niezwykłe doznania smakowe, ale także radosną prezentację, która spodoba się zarówno tym starszym jak i młodszym wielbicielom słodyczy, poszukującym czegoś wyjątkowego.
Nowość dostępna jest na rynku od połowy lutego w cenie detalicznej ok. 2,49 zł/szt.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.