Zapakuj do torby i rusz w drogę z rogalikiem 7Days!
Smaczny, zawsze świeży, dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. Tak w skrócie można opisać rogalika 7Days. Marka, która w swoim portfolio posiada najbardziej kultowego rogalika, chce pokazać czemu, jest on idealny „na drogę”. A podczas gdy przekąska umili codzienną podróż, marka postara się ją ułatwić mieszkańcom jednego z Polskich miast.
Rogalik 7Days sprawdzi się w każdym zadaniu – jako szybkie śniadanie w biegu, słodka przekąska pomiędzy zajęciami czy drugie śniadanie w podróży, którą można mieć zawsze przy sobie o każdej porze dnia. Czasami zdarza się, że w ciągu obowiązków z rana zapominamy coś zjeść bądź łapie nas ochota na coś słodkiego, szukamy wtedy czegoś smacznego, wygodnego do zjedzenia, słodkiego, ale nie za słodkiego. Rogalik 7Days może być wtedy strzałem w 10!
Weź rogalika i wsiądź do autobusu
Już od 3-go maja na ulice Lublina wyjedzie dedykowana, darmowa linia 7Days. Lublin pełen jest młodych ludzi, dla których komunikacja miejska jest kluczowa, by sprawnie poruszać się pomiędzy uczelniami i głównymi punktami miasta. Czerwony piętrowy autobus 7Days będzie kursował od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 łącząc ze sobą najważniejsze punkty w mieście oraz uczelnie wyższe – mówi Gergely Szilagyi, Brand Manager 7Days Poland&Baltics, Mondelez Polska.
Dedykowany autobus to nie tylko dodatkowe połączenie, ale także lokalna atrakcja – na wybranych przystankach z autobusu zostanie rozstawiona zjeżdżalnia, a pasażerowie będą mogli skorzystać z samplingu i poczęstować się produktem.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.