Komunikaty PR

Zasmakuj w azjatyckiej kuchni z WINIARY

2024-05-29  |  15:00
Biuro prasowe

Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od umiejętności kulinarnych.

 

Smaki Azji na wyciągnięcie ręki

Nowe produkty WINIARY to zaproszenie do podróży po kulinariach z Dalekiego Wschodu. W Polsce, ogromną popularnością cieszy się kuchnia azjatycka. Jednocześnie blisko 60 proc. Polaków smakuje jej przede wszystkim w restauracjach[1]. Przez wielość dostępnych przepisów oraz konieczność uwzględnienia składników, które nie zawsze mamy w domu nadal postrzegamy takie dania jako skomplikowane i trudne do odtworzenia. Obawiamy się, że nie będziemy w stanie oddać ich oryginalnego charakteru, a dodatkowo często po prostu nie mamy czasu i wybieramy sprawdzone, szybkie i łatwe propozycje. Teraz, dzięki marce WINIARY, przygotowanie ulubionych potraw w azjatyckim stylu również może takie być, nawet dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z kuchnią orientalną.

 

- Pracując nad naszymi nowościami chcieliśmy w końcu przybliżyć Polakom kuchnię azjatycką i sprawić, że będzie ona przystępna oraz dostępna dla każdego i w każdym momencie. Stworzyliśmy produkty, które z jednej strony nawiązują do popularnych i dobrze znanych dań z tego regionu, a z drugiej – mają wyważony poziom ostrości i są przystosowane dla polskiego konsumenta. Mamy nadzieję, że zasmakuje on w orientalnych specjałach, podobnie jak my! mówi Karolina Bazela, Brand Manager WINIARY.

 

Odkryj bogactwo kuchni świata, gdzie smakowe doznania nie mają granic!

Wśród nowości, każdy znajdzie coś dla siebie. Marka WINIARY przygotowała pasty do smażenia i gotowania, które będą idealne na szybki obiad dla dwóch osób. Można je przyrządzić dodając zaledwie 2-3 dodatkowe składniki i po 10 minutach – cieszyć się gotowym daniem. Do wyboru są WINIARY Pomysł na… Makaron Pad Thai, Kurczak po indyjsku Tikka Masala oraz Kurczak po japońsku Teriyaki. Nie zabrakło propozycji na obiad dla całej rodziny – 3-4 składnikowy, do przygotowania nawet w 15 minut – WINIARY Pomysł na… Kurczak w pięciu smakach po chińsku, Makaron Smażony po Tajsku czy Ryż Smażony po indyjsku. W ofercie, marka zadbała również o wszystkich fanów tzw. comfort food – w razie ochoty na małą przyjemność, dostępne są WINIARY Saucy noodles, czyli pyszne nudle w gęstym sosie – w trzech smakach: Teriyaki, Sweet Chili i Sezamowy Kurczak. A dodatkowo – dwa sosy stołowe WINIARY Hot&Sweet Chili oraz Extra Hot Chili, dzięki którym charakter Azji można przemycić również w innych daniach. Produkty są już dostępne w sklepach. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.

 

W ramach promocji nowych produktów WINIARY zostały zaplanowane działania w punktach sprzedaży, wsparcie mediowe – kampania telewizyjna i digitalowa, działania z influencerami oraz aktywacje niestandardowe – tastingi na letnich wydarzeniach oraz samplingi. Za przygotowanie kampanii jest odpowiedzialna agencja Publicis. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.

 


[1] Kantar, 2022, Top Dish Study, Winning with Asian cuisine

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.