Zaufanie w kuchni – czym kierujemy się, robiąc zakupy
Tradycja, polskość, naturalność, najwyższa jakość – według Polaków to kluczowe wartości, które wpływają na zaufanie w kuchni*. Robiąc zakupy, stawiamy na polskie marki z tradycją, które są obecne na rynku od lat, a wybierając produkt, najczęściej kierujemy się jego składem. To dlatego polska marka Delecta, mająca wieloletnie doświadczenie produkcyjne, znajduje się w czołówce marek, którym ufamy od lat.
Delecta, której jedną z kluczowych wartości jest zaufanie, postanowiła sprawdzić, co tak naprawdę znaczy ono dla Polaków. Okazuje się, że najczęściej definiujemy zaufanie jako najwyższą wartość, ufność, wsparcie i bezpieczeństwo. Postrzegamy je jako długotrwały proces, który buduje się latami, dlatego też w największym stopniu ufamy rodzicom (83%). Zaufanie do bliskich i poleganie na ich opinii często przekłada się także na nasze wybory zakupowe, ponieważ bardziej ufamy produktom polecanym przez rodzinę (63%).
Przepis na zaufanie w kuchni
Podczas robienia zakupów stawiamy na marki, które nie bez przyczyny są na rynku od lat. Zdecydowanie większe zaufanie wzbudzają w nas te z nich, które mogą poszczycić się wieloletnią tradycją (51%) oraz polskim pochodzeniem (45%). Sięgając natomiast po konkretny produkt, kierujemy się jego składem lub wcześniejszymi pozytywnymi doświadczeniami, które są dla nas gwarancją tego, że nas nie zawiedzie. Chcąc mieć pewność, że dany wypiek się uda, większość z nas wybiera przede wszystkim produkt o dobrym składzie, wysokiej jakości, naturalny oraz bez konserwantów i sztucznych barwników. Polska marka Delecta od zawsze przykłada wagę do najwyższej jakości i bezpieczeństwa produktów oraz tradycji wynikającej z dwustuletniego doświadczenia produkcyjnego. To dlatego cieszy się zaufaniem wśród Polaków i znajduje się w czołówce najbardziej znanych marek produktów do pieczenia i deserów.
Oprócz zaufanych produktów o dobrym składzie, innym czynnikiem, który ma wpływ na sukces w kuchni, jest sprawdzony przepis. Polacy są zgodni, że najlepsze potrawy powstają z przepisów przekazywanych z pokolenia na pokolenie (70%). Chcąc odtworzyć ulubiony smak, sięgamy po sprawdzone receptury, które nigdy nas nie zawiodły. Nierzadko wśród składników znajdziemy produkty konkretnych marek, które są na rynku od dawna i którym przed laty zaufali nasi bliscy.
* Wszystkie dane pochodzą z badania SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie marki Delecta przeprowadzonego w dniach 21.12.2023-02.01.2024 metodą CAWI na ogólnopolskiej grupie 1010 dorosłych respondentów.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.