Komunikaty PR

Zawsze do przodu!

2020-04-07  |  17:30
Biuro prasowe

Dobry skład – dla wszystkich aktywnych

Przy każdej podejmowanej aktywności sportowej – również tej rekreacyjnej, rośnie zapotrzebowanie organizmu na białko. Ten makroskładnik jest podstawowym materiałem budulcowym, przyczynia się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej oraz regeneracji całego organizmu. Co ważne, przy odpowiednim odżywianiu pomaga redukować tkankę tłuszczową. Warto zwrócić uwagę, jakiego rodzaju białko znajduje się w składzie wybieranych przez nas koktajli czy suplementów. Nowy shake proteinowy Go On zawiera białko WPC 80 (białko serwatkowe), które wyróżnia się wysoką przyswajalnością oraz bardzo dobrym profilem aminokwasowym.

Shake proteinowy Go On ma w swoim składzie również aminokwasy BCAA. To inaczej aminokwasy rozgałęzione, które należą do grupy egzogennych – czyli takich, których organizm nie jest w stanie sam syntetyzować, a musi dostarczać z pożywieniem. Odgrywają one ważną rolę. Największe ich stężenie występuje w białkach mięśni szkieletowych, które są najbardziej eksploatowane podczas treningów.

Shake proteinowy Go On to świetny sposób na szybkie uzupełnienie wartościowego białka po treningu. To z całą pewnością przyniesie wymierne korzyści – zarówno jeśli chodzi o formę, jak i samopoczucie.

Smaczny i odżywczy – na każdą porę dnia!

Shake proteinowy Go On doskonale sprawdzi się nie tylko po zakończonej aktywności sportowej lub jako uzupełnienie diety. Jest pyszną i szybką przekąską, po którą można sięgać w różnych momentach dnia. Nie zawiera aspartamu ani cukru dodanego, a przy tym świetnie smakuje. Asortyment obejmuje trzy wersje smakowe: malinowo-jogurtową, czekoladową i waniliowo-karmelową. Dodatek maślanki sprawia, że shake ma wyjątkowo kremową konsystencję.

Jako produkt instant, doskonale się rozpuszcza, tworząc gładki, jednolity koktajl. Znajdująca się w opakowaniu miarka ułatwia precyzyjne dozowanie.

Nowy shake proteinowy Go On to nie tylko cenne źródło białka i aminokwasów – tak ważnych dla wszystkich aktywnych osób, ale też przyjemność płynąca ze smaku i wygody przygotowania.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.