Komunikaty PR

Zdrowa dieta #fit!

2020-03-23  |  09:00

Zdrowa dieta, z dużą ilością warzyw oraz owoców suszonych i orzechów - najlepiej bez tłuszczu, soli i konserwantów. Wiosna to dobry czas na zmiany w codziennej diecie, dlatego zadbaj o to, by w Twoim jadłospisie nie zabrakło pełnowartościowych, naturalnie zdrowych bakalii HELIO Natura. Dlatego do koktajli, musli czy sałatek - dodawaj #superfoods, np. owoce suszone goldenberry HELIO Natura - źródło cennych składników odżywczych, m.in. białka, potasu i magnezu, który pomoże nam w walce z wiosennym przesileniem :-) By wzmocnić organizm na wiosnę, włącz także do codziennego menu - owoce morwy białej HELIO Natura, które zawierają żelazo i wapń niezbędny w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni. Morwa biała suszona to także świetny zamiennik słodyczy, podobnie jak daktyle Deglet Nour– trendy healthy przekąska HELIO Natura z dużą dawką potasu, która również pomoże nam zregenerować siły na wiosnę! 

W codziennej zdrowej diecie #HELIOfit, zwłaszcza osób odchudzających się, aktywnie trenujących, a także w diecie wegetariańskiej i wegańskiej – nie może także zabraknąć owoców suszonych Jackfruita. To modna, super #fit przekąska HELIO Natura, która razem m.in. z prażonymi orzechami laskowymi czy pistacjami bez tłuszczu i soli HELIO Natura - zadba o Twoje zdrowie i dobre samopoczucie, dostarczając dużą dawkę pozytywnej energii na wiosnę! :-)

W powrocie do formy pomogą również bogate w witaminy, mikro i makroelementy - EKO Pestki dyni i Słonecznik łuskany, które podobnie jak cała linia naturalnych bakalii bez konserwantów HELIO Natura, stanowią wartościowe #fit przekąski, które urozmaicą nasze wiosenne #light menu!  Ziarna, orzechy i owoce suszone HELIO Natura są bowiem świetnym źródłem błonnika pokarmowego, a dzięki niskiej zawartości sodu - pomagają także utrzymać ciśnienie krwi na odpowiednim poziomie. 

Dieta #HELIOfit to podstawa, ale pamiętaj też o ćwiczeniach! ;-) Codzienna dawka ruchu ma bowiem duży wpływ na nasze zdrowie, głównie na układ odpornościowy i pokarmowy, dlatego tak ważna jest regularna aktywność fizyczna! Najlepiej zacznij już dziś – bez trenera, bez planu, po prostu wstań z kanapy i zacznij ćwiczyć, bo w zdrowym ciele zdrowy duch! Bądź #HELIOfit na wiosnę! :-

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.