Żelki Travelki – podróżuj ze smakiem!
Odkryj wyjątkową nowość od marki Fresh&Fruity – niezwykle soczyste i kolorowe Żelki Travelki, które zachwycają niespotykanymi smakami oraz oryginalnymi kształtami. Azja, Afryka czy Ameryka – który smak wybierasz? Spróbuj też intrygujących żelków w wersji wegańskiej, które posiadają międzynarodowy certyfikat V-label. Niezwykła przygoda pełna owocowych smaków właśnie się rozpoczyna!
Żelki Travelki marki Fresh&Fruity zaskakują owocową soczystością oraz intensywnością doznań. Tu i teraz przenieś się do świata pełnego słońca, owoców i radości. Otwórz paczkę z pysznymi Żelkami Travelkami i poczuj intensywny zapach egzotycznej podróży!
Każda z paczek to wyprawa na inny, odległy kontynent, na którym poznasz zaskakujące, nowe smaki. Żelki Travelki owocowe smaki Azji (80 g) to słodka kompozycja liczi, yuzu, granatu, mandarynki i wiśni, zamknięta w oryginalnych kształtach lampionu, wachlarza oraz kwiatu wiśni. Żelki Travelki owocowe smaki Afryki (80 g) to owoce figi, karamboli i melona oraz trawy cytrynowej, a także banana i arbuza, ukryte w kształtach żyrafy, słonia, papugi, palmy i lwa. Natomiast Żelki Travelki owocowe smaki Ameryki (80g) to marakuja nadziewana mango, skryta w kształcie gitary, kaktus z nadzieniem granatu w piłce do rugby oraz pitaja z nadzieniem cytrynowym w kształcie sombrero.
Wegańska nowość
Jeśli szukasz wegańskich słodyczy i chcesz zasmakować w egzotycznych smakach z całego globu, koniecznie sięgnij po Żelki Travelki Smaki Świata z międzynarodowym certyfikatem
V-label. Spróbuj soczystej pomarańczy sycylijskiej z nadzieniem cytrynowym, marakui nadzianej orzeźwiającym mango oraz opuncji z granatem, ukrytych w kształtach kwiatu lotosu oraz azjatyckiego lampionu.
Wrzuć do plecaka, zabierz w drogę, miej je zawsze pod ręką i travelkuj ze smakiem! Nowe Żelki Travelki to idealny kompan – zarówno na bliskie, jak i te dalekie wyprawy. Zawędrujesz z nimi, dokąd tylko zechcesz. Wybierz swój ulubiony owocowy smak i już teraz ciesz się niezapomnianą podróżą z ulubionymi Żelkami Travelkami.
Więcej informacji o Żelkach Travelkach na stronie: zelkitravelki.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.