Żelki Travelki – podróżuj ze smakiem!
Odkryj wyjątkową nowość od marki Fresh&Fruity – niezwykle soczyste i kolorowe Żelki Travelki, które zachwycają niespotykanymi smakami oraz oryginalnymi kształtami. Azja, Afryka czy Ameryka – który smak wybierasz? Spróbuj też intrygujących żelków w wersji wegańskiej, które posiadają międzynarodowy certyfikat V-label. Niezwykła przygoda pełna owocowych smaków właśnie się rozpoczyna!
Żelki Travelki marki Fresh&Fruity zaskakują owocową soczystością oraz intensywnością doznań. Tu i teraz przenieś się do świata pełnego słońca, owoców i radości. Otwórz paczkę z pysznymi Żelkami Travelkami i poczuj intensywny zapach egzotycznej podróży!
Każda z paczek to wyprawa na inny, odległy kontynent, na którym poznasz zaskakujące, nowe smaki. Żelki Travelki owocowe smaki Azji (80 g) to słodka kompozycja liczi, yuzu, granatu, mandarynki i wiśni, zamknięta w oryginalnych kształtach lampionu, wachlarza oraz kwiatu wiśni. Żelki Travelki owocowe smaki Afryki (80 g) to owoce figi, karamboli i melona oraz trawy cytrynowej, a także banana i arbuza, ukryte w kształtach żyrafy, słonia, papugi, palmy i lwa. Natomiast Żelki Travelki owocowe smaki Ameryki (80g) to marakuja nadziewana mango, skryta w kształcie gitary, kaktus z nadzieniem granatu w piłce do rugby oraz pitaja z nadzieniem cytrynowym w kształcie sombrero.
Wegańska nowość
Jeśli szukasz wegańskich słodyczy i chcesz zasmakować w egzotycznych smakach z całego globu, koniecznie sięgnij po Żelki Travelki Smaki Świata z międzynarodowym certyfikatem
V-label. Spróbuj soczystej pomarańczy sycylijskiej z nadzieniem cytrynowym, marakui nadzianej orzeźwiającym mango oraz opuncji z granatem, ukrytych w kształtach kwiatu lotosu oraz azjatyckiego lampionu.
Wrzuć do plecaka, zabierz w drogę, miej je zawsze pod ręką i travelkuj ze smakiem! Nowe Żelki Travelki to idealny kompan – zarówno na bliskie, jak i te dalekie wyprawy. Zawędrujesz z nimi, dokąd tylko zechcesz. Wybierz swój ulubiony owocowy smak i już teraz ciesz się niezapomnianą podróżą z ulubionymi Żelkami Travelkami.
Więcej informacji o Żelkach Travelkach na stronie: zelkitravelki.pl
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.