Zimowe nowości w Salad Story – harmonia zdrowia i smaku
Salad Story wprowadza nowe zimowe menu, które jest już dostępne we wszystkich lokalach w Polsce oraz w aplikacjach do zamawiania jedzenia. W ofercie znalazły się dania inspirowane zimową porą roku i orientalnymi smakami – w tym sałatki, bowle, wrap i rozgrzewająca zupa Harira.
Zimowe menu Salad Story to harmonia smaku i zdrowia, zamknięta w każdej propozycji. Dania zostały skomponowane z myślą o kulinarnej różnorodności, a także by dodatkowo wspierać organizm w chłodne dni. Wyjątkowe połączenia składników, sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie. Pieczona cieciorka, jarmuż, buraki i soczyste pomarańcze to tylko część składników, które tworzą zimowe kompozycje, doskonale odpowiadające potrzebom tej pory roku.
Wśród propozycji w zimowym menu znalazła się między innymi sałatka Cytrusowa Wege Zima, opcja dla osób lubiących świeże, wegetariańskie smaki. Bazuje ona na szpinaku, pieczonej cieciorce, serze typu greckiego, awokado i buraku balsamicznym. Całość dopełniają orzechy korzenne, pomarańcza i granat, wzbogacone sosem mango-ananas. Z kolei dla miłośników mięsnych wersji przygotowano Zimowego Indyka – kompozycję miksu sałat, pieczonego indyka, marokańskiej kaszy kuskus gigant, buraka balsamicznego, pieczonej cieciorki, salsy pomidorowej i pieczonych warzyw. Aromatyczna posypka Dukkah oraz sos pomidorowo-paprykowy podkreślają wyrazisty smak dania.
Kolejną propozycją jest Wrap Orzechowy Indyk, składający się z pieczonego indyka i cieciorki, szpinaku, kolendry i buraka balsamicznego. Za chrupkość odpowiadają cebulka prażona, granat i orzechy korzenne, a sos musztardowo-miodowy łączy wszystkie smaki w harmonijną całość.
W zimowej ofercie pojawiły się również nowe kompozycje bowli. Bowl Cytrusowy Indyk to połączenie pieczonego indyka, marokańskiej kaszy kuskus gigant, ogórka, pomarańczy i jarmużu, dopełnione tropikalnym sos mango-ananas. Bowl Marokański to opcja dla tych, którzy preferują bardziej intensywne smaki. W jego skład wchodzą szpinak, jarmuż, kuskus, pieczony batat, burak balsamiczny, papryka, orzech korzenny i zupa Harira. Orientalny klimat dania podkreśla posypka Dukkah oraz świeża kolendra.
O rozgrzanie w chłodne dni zadba także marokańska Zupa Harira z aromatyczną kompozycją przypraw i warzyw, inspirowana orientalną kuchnią. A na osłodę, Salad Story oferuje Buraczkowe Brownie ozdobione plastrem pomarańczy - wilgotne ciasto czekoladowe z dodatkiem buraków, które podkreślają smak czekolady i dodają delikatnej słodyczy. Zdrowsza wersja klasycznego deseru!
***
Salad Story powstało 2007 roku i obecnie jest to największa sieć restauracji serwujących zdrowe i szybkie posiłki w Polsce. Firma konsekwentnie realizuje misję serwowania zdrowego jedzenia zrzeszając już ponad 40 lokali gastronomicznych znajdujących się głównie w największych centrach handlowych w kraju. Marka karmi swoich gości z miłością do natury, współpracuje z polskimi dostawcami oraz korzysta z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie jest to możliwe. Sieć jest zarządzana przez współzałożycielkę i pasjonatkę Anię Krajewską, która osobiście kreuje smaki i kompozycje dostępne w restauracjach, szuka nowych trendów i wprowadza je do Salad Story oraz pilnuje wartości i tego co od początku było najważniejsze, czyli misji zmieniania świata na lepsze, przez dobre zdrowe jedzenie.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.