Komunikaty PR

Zioła mają … smak!

2024-11-04  |  10:35
Biuro prasowe

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i ananasem.

Natura kryje w sobie mnóstwo substancji o dobroczynnym działaniu. Dziś zioła przeżywają swój wielki renesans, a my sięgamy po nie chętnie i często, czerpiąc z ich cennych właściwości. Pomagają nam w holistycznej dbałości o siebie i dobre samopoczucie.

Niekwestionowanym ekspertem w zakresie ziół i owoców jest Herbapol-Lublin, który już od 75 lat oferuje oparte na nich produkty. Łącząc najpopularniejsze zioła ze starannie dobranymi owocami, marka stworzyła linię wyjątkowych herbatek.

Starannie wyselekcjonowane zioła, pozyskiwane od sprawdzonych dostawców, dostarczają organizmowi dobroczynnych składników. A pyszne owoce idealnie je dosmaczają, dzięki czemu codzienna dbałość o siebie staje się prawdziwą przyjemnością.

Do linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu dołączyły dwa nowe warianty. Pierwszym z nich jest Mięta z cytryną i trawą cytrynową. Mięta wspomaga procesy trawienne, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego, jak również pomaga w odprężeniu organizmu. Dodatek cytryny i trawy cytrynowej dodaje jej wspaniałej rześkości, co zapewnia jeszcze większą przyjemność z picia naparu.

Kolejną nowością jest Rumianek z limonką i ananasem. Rumianek jest ceniony przede wszystkim za wspieranie sprawnego funkcjonowania układu pokarmowego. Jego delikatny smak, w połączeniu z cytrusową nutą limonki i słodyczą ananasa, tworzy pyszną kompozycję, po którą warto sięgać każdego dnia.

W linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu znaleźć można również: Melisę z pigwą, Miętę z pomarańczą i mango, Pokrzywę z wiśnią.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.