Komunikaty PR

Zioła mają … smak!

2024-11-04  |  10:35
Biuro prasowe

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i ananasem.

Natura kryje w sobie mnóstwo substancji o dobroczynnym działaniu. Dziś zioła przeżywają swój wielki renesans, a my sięgamy po nie chętnie i często, czerpiąc z ich cennych właściwości. Pomagają nam w holistycznej dbałości o siebie i dobre samopoczucie.

Niekwestionowanym ekspertem w zakresie ziół i owoców jest Herbapol-Lublin, który już od 75 lat oferuje oparte na nich produkty. Łącząc najpopularniejsze zioła ze starannie dobranymi owocami, marka stworzyła linię wyjątkowych herbatek.

Starannie wyselekcjonowane zioła, pozyskiwane od sprawdzonych dostawców, dostarczają organizmowi dobroczynnych składników. A pyszne owoce idealnie je dosmaczają, dzięki czemu codzienna dbałość o siebie staje się prawdziwą przyjemnością.

Do linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu dołączyły dwa nowe warianty. Pierwszym z nich jest Mięta z cytryną i trawą cytrynową. Mięta wspomaga procesy trawienne, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego, jak również pomaga w odprężeniu organizmu. Dodatek cytryny i trawy cytrynowej dodaje jej wspaniałej rześkości, co zapewnia jeszcze większą przyjemność z picia naparu.

Kolejną nowością jest Rumianek z limonką i ananasem. Rumianek jest ceniony przede wszystkim za wspieranie sprawnego funkcjonowania układu pokarmowego. Jego delikatny smak, w połączeniu z cytrusową nutą limonki i słodyczą ananasa, tworzy pyszną kompozycję, po którą warto sięgać każdego dnia.

W linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu znaleźć można również: Melisę z pigwą, Miętę z pomarańczą i mango, Pokrzywę z wiśnią.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.