Zlot food trucków w Atrium Kasztanowa
Tuż przed majówką Atrium Kasztanowa zabierze gości w kulinarną podróż dookoła świata. W ostatni weekend tego miesiąca, 28-30 kwietnia, do pilskiego centrum zawitają foodtrucki oferujące prawdziwą feerię smaków. Potrawy kuchni śródziemnomorskiej czy słodkie przekąski w postaci lodów i gofrów to zaledwie przedsmak tego, co czeka miłośników kulinarnych wrażeń. Nie zabraknie też dań dla fanów burgerów, a także dla smakoszy belgijskich frytek i kultowych zapiekanek.
Idzie wiosna, pora rozpocząć foodtruckowy sezon! Wielbiciele ulicznej kuchni będą mieli okazję spróbować w Pile niecodziennych dań serwowanych z food trucków w ostatni weekend kwietnia. Do Atrium Kasztanowa zjadą restauracje na kółkach, oferujące prawdziwą mozaikę kuchni i smaków z różnych zakątków świata.
Podczas kwietniowego weekendu mieszkańcy Piły będą mogli skosztować wielu wspaniałych potraw, przygotowanych przez kucharzy mobilnych restauracji. W ofercie food trucków, które zawitają do centrum handlowego, znajdą się m.in. amerykańskie burgery, śródziemnomorskie przysmaki, a także słodkie i słone przekąski, a na orzeźwienie– zimne napoje. Pojawią się też propozycje dań w wersji wegetariańskiej. Na długiej liście food trucków znajdują się m.in.:
- Pan Burger – amerykańskie burgery
- Pan Fryta - frytki belgijskie
- Pulled Pork - kanapki z szarpaną wieprzowiną
- Greek Street Food - kuchnia grecka
- Meat Pastrami – amerykańskie pastrami
- Tex – mex – potrawy kuchni meksykańskiej i teksańskiej
- Czarros - churrosy hiszpańskie
- Le mini - lemoniada molekularna
Przed galerią zaparkują także foodtrucki z chrupiącymi zapiekankami, orzeźwiającymi lodami, gorącymi goframi, a także z piwem.
– Nadchodzący zlot food trucków w Atrium Kasztanowa to świetna okazja, aby przypomnieć sobie smaki z ostatniego zlotu lub spróbować nowych, wcześniej nieznanych nam kuchni. Będą zarówno tradycyjne dania, jak i mniej spotykane kulinarne trendy. Nasz weekendowy piknik to dobry pomysł na rodzinne spędzenie czasu, a wszyscy wiedzą, że jedzenie na świeżym powietrzu smakuje najlepiej – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Zlot food trucków w Atrium Kasztanowa odbędzie się w dniach 28-30 kwietnia w godzinach 11.00-21.00 na parkingu przed głównym wejściem do centrum (al. Powstańców Wielkopolskich 99).
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.