Złóż życzenia swojej Cool Girl i wygraj gotówkę!
Słowa mają wielką moc, o czym może się przekonać każdy, kto weźmie udział w wyjątkowym konkursie #MojaCOOLGirl, zorganizowanym przez markę Jeżyki z okazji nadchodzących Walentynek i Dnia Kobiet. Akcja startuje 1 lutego br. i potrwa do końca marca. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody pieniężne oraz niezwykła okazja do złożenia kreatywnych życzeń swojej Cool Girl.
Małe gesty czy miłe słowa świadczące o tym, że ktoś jest dla nas ważny, mają ogromną moc. Wypowiedziane na głos albo przesłane w formie liściku, nie tylko wzmacniają pewność siebie obdarowanej osoby, ale także pobudzają jej mózg do produkcji endorfin i serotoniny, czyli hormonów szczęścia. Chociaż wydaje się to być prostym zadaniem, zwłaszcza w przypadku bliskich nam osób, nie zawsze łatwo jest wyrazić to, co czujemy. Dlatego marka Jeżyki postanowiła przygotować specjalny konkurs, który nam to ułatwi.
Akcja #MojaCOOLGirl startuje 1 lutego br. i potrwa do 31 marca. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić Jeżyki Coolki MILK lub Jeżyki Coolki DARK w specjalnych, promocyjnych kartonikach z unikalną grafiką z motywem serc, zarejestrować kod z opakowania na stronie www.mojacoolgirl.pl, a następnie stworzyć i przesłać kreatywne życzenia dla swojej Cool Girl, którą może być np. mama, babcia, siostra, żona czy przyjaciółka… Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne.
Jeżyki Coolki – przepełnione słodkim zachwytem!
Jednak to nie koniec niespodzianek! Nic tak nie współgra z życzeniami pełnymi uczuć jak mały, słodki upominek. Marka Jeżyki, z okazji zbliżających się Walentynek i Dnia Kobiet, przygotowała wyjątkowe nowości – Jeżyki Coolki DARK oraz Jeżyki Coolki MILK, w eleganckich opakowaniach z motywem serc. Delikatne, waflowe kulki, wypełnione pysznym, ciasteczkowym kremem, oblane deserową lub mleczną czekoladą i posypane orzechami, z kroplą karmelu w środku, stanowią doskonały prezent dla każdej Cool Girl, której chcemy powiedzieć, ile dla nas znaczy!
Jeżyki Coolki DARK 140,4g i Jeżyki Coolki MILK 140,4g dostępne są w rekomendowanej cenie detalicznej 9,99 zł/szt

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.