Komunikaty PR

Złóż życzenia swojej Cool Girl i wygraj gotówkę!

2024-02-01  |  17:00
Biuro prasowe

Słowa mają wielką moc, o czym może się przekonać każdy, kto weźmie udział w wyjątkowym konkursie #MojaCOOLGirl, zorganizowanym przez markę Jeżyki z okazji nadchodzących Walentynek i Dnia Kobiet. Akcja startuje 1 lutego br. i potrwa do końca marca. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody pieniężne oraz niezwykła okazja do złożenia kreatywnych życzeń swojej Cool Girl.

Małe gesty czy miłe słowa świadczące o tym, że ktoś jest dla nas ważny, mają ogromną moc. Wypowiedziane na głos albo przesłane w formie liściku, nie tylko wzmacniają pewność siebie obdarowanej osoby, ale także pobudzają jej mózg do produkcji endorfin i serotoniny, czyli hormonów szczęścia. Chociaż wydaje się to być prostym zadaniem, zwłaszcza w przypadku bliskich nam osób, nie zawsze łatwo jest wyrazić to, co czujemy. Dlatego marka Jeżyki postanowiła przygotować specjalny konkurs, który nam to ułatwi.

Akcja #MojaCOOLGirl startuje 1 lutego br. i potrwa do 31 marca. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić Jeżyki Coolki MILK lub Jeżyki Coolki DARK w specjalnych, promocyjnych kartonikach z unikalną grafiką z motywem serc, zarejestrować kod z opakowania na stronie www.mojacoolgirl.pl, a następnie stworzyć i przesłać kreatywne życzenia dla swojej Cool Girl, którą może być np. mama, babcia, siostra, żona czy przyjaciółka… Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne.

Jeżyki Coolki przepełnione słodkim zachwytem!

Jednak to nie koniec niespodzianek! Nic tak nie współgra z życzeniami pełnymi uczuć jak mały, słodki upominek. Marka Jeżyki, z okazji zbliżających się Walentynek i Dnia Kobiet, przygotowała wyjątkowe nowości – Jeżyki Coolki DARK oraz Jeżyki Coolki MILK, w eleganckich opakowaniach z motywem serc. Delikatne, waflowe kulki, wypełnione pysznym, ciasteczkowym kremem, oblane deserową lub mleczną czekoladą i posypane orzechami, z kroplą karmelu w środku, stanowią doskonały prezent dla każdej Cool Girl, której chcemy powiedzieć, ile dla nas znaczy!

Jeżyki Coolki DARK 140,4g i Jeżyki Coolki MILK 140,4g dostępne są w rekomendowanej cenie detalicznej 9,99 zł/szt

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.