Komunikaty PR

Złóż życzenia swojej Cool Girl i wygraj gotówkę!

2024-02-01  |  17:00
Biuro prasowe

Słowa mają wielką moc, o czym może się przekonać każdy, kto weźmie udział w wyjątkowym konkursie #MojaCOOLGirl, zorganizowanym przez markę Jeżyki z okazji nadchodzących Walentynek i Dnia Kobiet. Akcja startuje 1 lutego br. i potrwa do końca marca. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody pieniężne oraz niezwykła okazja do złożenia kreatywnych życzeń swojej Cool Girl.

Małe gesty czy miłe słowa świadczące o tym, że ktoś jest dla nas ważny, mają ogromną moc. Wypowiedziane na głos albo przesłane w formie liściku, nie tylko wzmacniają pewność siebie obdarowanej osoby, ale także pobudzają jej mózg do produkcji endorfin i serotoniny, czyli hormonów szczęścia. Chociaż wydaje się to być prostym zadaniem, zwłaszcza w przypadku bliskich nam osób, nie zawsze łatwo jest wyrazić to, co czujemy. Dlatego marka Jeżyki postanowiła przygotować specjalny konkurs, który nam to ułatwi.

Akcja #MojaCOOLGirl startuje 1 lutego br. i potrwa do 31 marca. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić Jeżyki Coolki MILK lub Jeżyki Coolki DARK w specjalnych, promocyjnych kartonikach z unikalną grafiką z motywem serc, zarejestrować kod z opakowania na stronie www.mojacoolgirl.pl, a następnie stworzyć i przesłać kreatywne życzenia dla swojej Cool Girl, którą może być np. mama, babcia, siostra, żona czy przyjaciółka… Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne.

Jeżyki Coolki przepełnione słodkim zachwytem!

Jednak to nie koniec niespodzianek! Nic tak nie współgra z życzeniami pełnymi uczuć jak mały, słodki upominek. Marka Jeżyki, z okazji zbliżających się Walentynek i Dnia Kobiet, przygotowała wyjątkowe nowości – Jeżyki Coolki DARK oraz Jeżyki Coolki MILK, w eleganckich opakowaniach z motywem serc. Delikatne, waflowe kulki, wypełnione pysznym, ciasteczkowym kremem, oblane deserową lub mleczną czekoladą i posypane orzechami, z kroplą karmelu w środku, stanowią doskonały prezent dla każdej Cool Girl, której chcemy powiedzieć, ile dla nas znaczy!

Jeżyki Coolki DARK 140,4g i Jeżyki Coolki MILK 140,4g dostępne są w rekomendowanej cenie detalicznej 9,99 zł/szt

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.