Złóż życzenia swojej Cool Girl i wygraj gotówkę!
Słowa mają wielką moc, o czym może się przekonać każdy, kto weźmie udział w wyjątkowym konkursie #MojaCOOLGirl, zorganizowanym przez markę Jeżyki z okazji nadchodzących Walentynek i Dnia Kobiet. Akcja startuje 1 lutego br. i potrwa do końca marca. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody pieniężne oraz niezwykła okazja do złożenia kreatywnych życzeń swojej Cool Girl.
Małe gesty czy miłe słowa świadczące o tym, że ktoś jest dla nas ważny, mają ogromną moc. Wypowiedziane na głos albo przesłane w formie liściku, nie tylko wzmacniają pewność siebie obdarowanej osoby, ale także pobudzają jej mózg do produkcji endorfin i serotoniny, czyli hormonów szczęścia. Chociaż wydaje się to być prostym zadaniem, zwłaszcza w przypadku bliskich nam osób, nie zawsze łatwo jest wyrazić to, co czujemy. Dlatego marka Jeżyki postanowiła przygotować specjalny konkurs, który nam to ułatwi.
Akcja #MojaCOOLGirl startuje 1 lutego br. i potrwa do 31 marca. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić Jeżyki Coolki MILK lub Jeżyki Coolki DARK w specjalnych, promocyjnych kartonikach z unikalną grafiką z motywem serc, zarejestrować kod z opakowania na stronie www.mojacoolgirl.pl, a następnie stworzyć i przesłać kreatywne życzenia dla swojej Cool Girl, którą może być np. mama, babcia, siostra, żona czy przyjaciółka… Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne.
Jeżyki Coolki – przepełnione słodkim zachwytem!
Jednak to nie koniec niespodzianek! Nic tak nie współgra z życzeniami pełnymi uczuć jak mały, słodki upominek. Marka Jeżyki, z okazji zbliżających się Walentynek i Dnia Kobiet, przygotowała wyjątkowe nowości – Jeżyki Coolki DARK oraz Jeżyki Coolki MILK, w eleganckich opakowaniach z motywem serc. Delikatne, waflowe kulki, wypełnione pysznym, ciasteczkowym kremem, oblane deserową lub mleczną czekoladą i posypane orzechami, z kroplą karmelu w środku, stanowią doskonały prezent dla każdej Cool Girl, której chcemy powiedzieć, ile dla nas znaczy!
Jeżyki Coolki DARK 140,4g i Jeżyki Coolki MILK 140,4g dostępne są w rekomendowanej cenie detalicznej 9,99 zł/szt

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.