Zobacz, jak influencerzy ocenili nowe dania FRoSTY!
Skazani na pracę zdalną i pozbawieni możliwości wypadów na miasto chwile relaksu łapiemy w… domowej kuchni! Jak wznieść się ponad banalne mielone i nie wkręcając się w żmudne przygotowania zafundować sobie i najbliższym coś prostego i smacznego? Sprawdź co polecają popularni influencerzy!
Najnowsze badanie na zlecenie marki FRoSTA[1] pokazuje, że ponad połowa Polaków (58%) uważa, że można prawidłowo się odżywiać, jedząc produkty mrożone. To fakt: warzywa i owoce zamrażane są bezpośrednio po zbiorach, niestraszny im dłuższy czas przechowywania. Sięgając po mrożone produkty mamy więc pewność, że przygotowane z nich posiłki dla całej rodziny będą dobrej jakości.
Od niedawna w sklepach znaleźć można smakowite dania marki FRoSTA w nowej, niższej cenie! Popularni influencerzy przetestowali, jak wyglądać będzie ich tygodniowe menu obiadowe, skomponowane z pięciu dań gotowych od FRoSTY. Do jakich wniosków doszli?
Joanna Moro: zabłysnąć na jednej patelni!
Joanna Moro doceniła to, że dania są pożywne i zbilansowane, a do ich przygotowania wystarczy… jedna patelnia! To ważne dla zabieganej mamy.
Faworytem Joanny Moro i jej syna okazały się „Tagiatelle z łososiem” – makaron szpinakowy z kawałkami łososia w delikatnym koperkowym sosie. Gdy przyglądamy się poczynaniom Joanny w kuchni w Instastories ślinka sama napływa do ust!
Modni rodzice: szybkie gotowanie - wchodzimy w to!
Także Modni rodzice, czyli Modny_Tata i Mom.Woman.Wife w kuchni cenią przede wszystkim... czas.
Modni rodzice w testowanych daniach docenili brak wzmacniaczy smaku, barwników czy aromatów, czyli politykę 100% naturalnego smaku wprowadzoną przez FRoSTĘ, która oznacza, że wszystkie produkty marki nie zawierają żadnych dodatków do żywności.
Ania Pytkowska: w kuchni stawiam na ułatwienia!
Nawet jeśli nie narzekamy na brak czasu, to za długie przygotowywanie potraw zwykle odbiera nam apetyt. No to może warto sięgnąć po gotowe dania?
Blogerka kulinarna Ania Pytkowska z @nietylkopasta nie ma żadnych wątpliwości. Ania odbyła iście orientalną podróż - przetestowała Mexican Chicken, Oriental Shrimps, Noodles and Chicken, Gyros Style i Paelle.
Magda Pyznar: hiszpańska paella w 10 minut
Warto podkreślić, że dania z oferty FRoSTY są doceniane nie tylko przez zabieganych. Wybierają je także osoby bardzo wymagające, które cenią sobie zrównoważoną i smaczną dietę.
Magda Pyznar to dietetyczka i tancerka, która promuje na swoim profilu dbanie o siebie, a więc i zdroworozsądkowy sposób odżywiania, co wcale nie wyklucza oryginalności i egzotyki. Ulubionym daniem Magdy w testowanym zestawie FRoSTY okazała się hiszpańska paella!
Podsumowując: influencerzy bardzo pozytywnie wypowiedzieli się o tygodniu spędzonym z daniami FRoSTY, doceniając ich skład, smak, a także o krótki czas przygotowania. Nie pozostaje nic innego, jak przetestować ich opinie we własnej kuchni!
[1] Badanie przeprowadzone przez SWResearch „ Mity kulinarne i podział obowiązków domowych” na zlecenie marki FRoSTA, marzec 2021, na grupie 1836 osób
Informacje o firmie:
FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe, burgery oraz produkty z kurczaka. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku! FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności. Wszystkie produkty rybne FRoSTY posiadają niebieski certyfikat MSC. Gwarantuje on, że ryby w produktach FRoSTY pochodzą ze zrównoważonych łowisk. FRoSTA. Smaczna i prosta.
Kontakt dla mediów:
Agata Zielińska
FRoSTA
e-mail: agata.zielinska@frosta.pl
Karolina Kraśnicka
LoveBrands Group
e-mail: karolina.krasnicka@lbrelations.pl

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd
Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Motoryzacja
Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.