Komunikaty PR

Zobacz, jak influencerzy ocenili nowe dania FRoSTY!

2021-04-29  |  10:00
Biuro prasowe

Skazani na pracę zdalną i pozbawieni możliwości wypadów na miasto chwile relaksu łapiemy w… domowej kuchni! Jak wznieść się ponad banalne mielone i nie wkręcając się w żmudne przygotowania zafundować sobie i najbliższym coś prostego i smacznego? Sprawdź co polecają popularni influencerzy!

Najnowsze badanie na zlecenie marki FRoSTA[1] pokazuje, że ponad połowa Polaków (58%) uważa, że można prawidłowo się odżywiać, jedząc produkty mrożone. To fakt:  warzywa i owoce zamrażane są bezpośrednio po zbiorach, niestraszny im dłuższy czas przechowywania. Sięgając po mrożone produkty mamy więc pewność, że przygotowane z nich posiłki dla całej rodziny  będą dobrej jakości.
 

Od niedawna w sklepach znaleźć można smakowite  dania marki FRoSTA w nowej, niższej cenie! Popularni influencerzy przetestowali, jak wyglądać będzie ich tygodniowe menu obiadowe, skomponowane z pięciu dań gotowych od FRoSTY. Do jakich wniosków doszli?

Joanna Moro: zabłysnąć na jednej patelni!

Joanna Moro doceniła to, że dania są pożywne i zbilansowane, a do ich przygotowania wystarczy… jedna patelnia! To ważne dla zabieganej mamy.

Faworytem  Joanny Moro i jej syna okazały się „Tagiatelle z łososiem” – makaron szpinakowy z kawałkami łososia w delikatnym koperkowym sosie. Gdy przyglądamy się poczynaniom Joanny w kuchni w Instastories ślinka sama napływa do ust!

Modni rodzice: szybkie gotowanie - wchodzimy w to!

Także Modni rodzice, czyli Modny_Tata i Mom.Woman.Wife w kuchni cenią przede wszystkim... czas.

Modni rodzice w testowanych daniach docenili brak wzmacniaczy smaku, barwników czy aromatów, czyli politykę 100% naturalnego smaku wprowadzoną przez FRoSTĘ, która oznacza, że  wszystkie produkty marki nie zawierają żadnych dodatków do żywności.

Ania Pytkowska: w kuchni stawiam na ułatwienia!

Nawet jeśli nie narzekamy na brak czasu, to za długie przygotowywanie potraw zwykle odbiera nam apetyt. No to może warto sięgnąć po gotowe dania?

Blogerka kulinarna Ania Pytkowska  z @nietylkopasta  nie ma żadnych wątpliwości. Ania odbyła iście orientalną podróż - przetestowała Mexican Chicken, Oriental Shrimps, Noodles and Chicken, Gyros Style i Paelle.  

Magda Pyznar: hiszpańska paella w 10 minut

Warto podkreślić, że dania z oferty FRoSTY są doceniane nie tylko przez zabieganych. Wybierają je także osoby bardzo wymagające, które cenią sobie zrównoważoną i smaczną dietę.

Magda Pyznar to dietetyczka i tancerka, która promuje na swoim profilu dbanie o siebie, a więc i zdroworozsądkowy sposób odżywiania, co  wcale nie wyklucza oryginalności i egzotyki. Ulubionym daniem Magdy w testowanym zestawie FRoSTY okazała się hiszpańska paella!

Podsumowując: influencerzy  bardzo pozytywnie wypowiedzieli się o tygodniu spędzonym z daniami FRoSTY, doceniając ich skład,  smak,  a także o krótki czas przygotowania. Nie pozostaje nic innego, jak przetestować ich opinie we własnej kuchni!

[1] Badanie przeprowadzone przez SWResearch „ Mity kulinarne i podział obowiązków domowych” na zlecenie marki FRoSTA, marzec 2021, na grupie 1836 osób

Informacje o firmie:

FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe, burgery oraz produkty z kurczaka. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku! FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności. Wszystkie produkty rybne FRoSTY posiadają niebieski certyfikat MSC. Gwarantuje on, że ryby w produktach FRoSTY pochodzą ze zrównoważonych łowisk. FRoSTA. Smaczna i prosta.

Kontakt dla mediów:

Agata Zielińska

FRoSTA

e-mail: agata.zielinska@frosta.pl

Karolina Kraśnicka

LoveBrands Group 

e-mail: karolina.krasnicka@lbrelations.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.