Zobacz, jak influencerzy ocenili nowe dania FRoSTY!
Skazani na pracę zdalną i pozbawieni możliwości wypadów na miasto chwile relaksu łapiemy w… domowej kuchni! Jak wznieść się ponad banalne mielone i nie wkręcając się w żmudne przygotowania zafundować sobie i najbliższym coś prostego i smacznego? Sprawdź co polecają popularni influencerzy!
Najnowsze badanie na zlecenie marki FRoSTA[1] pokazuje, że ponad połowa Polaków (58%) uważa, że można prawidłowo się odżywiać, jedząc produkty mrożone. To fakt: warzywa i owoce zamrażane są bezpośrednio po zbiorach, niestraszny im dłuższy czas przechowywania. Sięgając po mrożone produkty mamy więc pewność, że przygotowane z nich posiłki dla całej rodziny będą dobrej jakości.
Od niedawna w sklepach znaleźć można smakowite dania marki FRoSTA w nowej, niższej cenie! Popularni influencerzy przetestowali, jak wyglądać będzie ich tygodniowe menu obiadowe, skomponowane z pięciu dań gotowych od FRoSTY. Do jakich wniosków doszli?
Joanna Moro: zabłysnąć na jednej patelni!
Joanna Moro doceniła to, że dania są pożywne i zbilansowane, a do ich przygotowania wystarczy… jedna patelnia! To ważne dla zabieganej mamy.
Faworytem Joanny Moro i jej syna okazały się „Tagiatelle z łososiem” – makaron szpinakowy z kawałkami łososia w delikatnym koperkowym sosie. Gdy przyglądamy się poczynaniom Joanny w kuchni w Instastories ślinka sama napływa do ust!
Modni rodzice: szybkie gotowanie - wchodzimy w to!
Także Modni rodzice, czyli Modny_Tata i Mom.Woman.Wife w kuchni cenią przede wszystkim... czas.
Modni rodzice w testowanych daniach docenili brak wzmacniaczy smaku, barwników czy aromatów, czyli politykę 100% naturalnego smaku wprowadzoną przez FRoSTĘ, która oznacza, że wszystkie produkty marki nie zawierają żadnych dodatków do żywności.
Ania Pytkowska: w kuchni stawiam na ułatwienia!
Nawet jeśli nie narzekamy na brak czasu, to za długie przygotowywanie potraw zwykle odbiera nam apetyt. No to może warto sięgnąć po gotowe dania?
Blogerka kulinarna Ania Pytkowska z @nietylkopasta nie ma żadnych wątpliwości. Ania odbyła iście orientalną podróż - przetestowała Mexican Chicken, Oriental Shrimps, Noodles and Chicken, Gyros Style i Paelle.
Magda Pyznar: hiszpańska paella w 10 minut
Warto podkreślić, że dania z oferty FRoSTY są doceniane nie tylko przez zabieganych. Wybierają je także osoby bardzo wymagające, które cenią sobie zrównoważoną i smaczną dietę.
Magda Pyznar to dietetyczka i tancerka, która promuje na swoim profilu dbanie o siebie, a więc i zdroworozsądkowy sposób odżywiania, co wcale nie wyklucza oryginalności i egzotyki. Ulubionym daniem Magdy w testowanym zestawie FRoSTY okazała się hiszpańska paella!
Podsumowując: influencerzy bardzo pozytywnie wypowiedzieli się o tygodniu spędzonym z daniami FRoSTY, doceniając ich skład, smak, a także o krótki czas przygotowania. Nie pozostaje nic innego, jak przetestować ich opinie we własnej kuchni!
[1] Badanie przeprowadzone przez SWResearch „ Mity kulinarne i podział obowiązków domowych” na zlecenie marki FRoSTA, marzec 2021, na grupie 1836 osób
Informacje o firmie:
FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. W ofercie firmy znajdują się produkty z ryb, mieszanki warzywne, dania gotowe, burgery oraz produkty z kurczaka. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku! FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności. Wszystkie produkty rybne FRoSTY posiadają niebieski certyfikat MSC. Gwarantuje on, że ryby w produktach FRoSTY pochodzą ze zrównoważonych łowisk. FRoSTA. Smaczna i prosta.
Kontakt dla mediów:
Agata Zielińska
FRoSTA
e-mail: agata.zielinska@frosta.pl
Karolina Kraśnicka
LoveBrands Group
e-mail: karolina.krasnicka@lbrelations.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.