Zupa grzybowa z makaronem Mie
Ilość porcji: 4
Czas: 35 minut
Poziom ostrości: 1
Składniki:
60 g Grzybów shiitake suszonych House of Asia
1/2 opakowania Makaronu Mie gniazda House of Asia
1 łyżeczka Pasty z czosnku House of Asia lub 2-3 ząbki czosnku drobno posiekane
1-2 łyżki Sosu sojowy grzybowy House of Asia do smaku
1 łyżka Pasty Miso House of Asia
500 ml bulionu warzywnego
1 cebula pokrojona w kostkę
2 łyżki oliwy z oliwek
Pieprz czarny do smaku
4 łyżki posiekanego szczypiorku
Sposób przygotowania:
- Grzyby shiitake namocz w zimnej wodzie, następnie zagotuj, wystudź i pokrój w paski.
- Do garnka wlej oliwę, podsmaż pastę miso z pastą z czosnku, cebulą, dodaj grzyby i wymieszaj. Następnie wlej bulion, grzybowy sos sojowy i gotuj na średnim ogniu przez 15-20 minut.
- Makaron przygotuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu.
- Gotową zupę dopraw pieprzem, podawaj z makaronem oraz świeżym szczypiorkiem.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.