Zupa Meksykańska – nowość od marki JemyJemy
Do portfolio marki JemyJemy, należącej do firmy PROFI, dołączyła nowa Zupa Meksykańska, która wzbogaciła ofertę linii Zupy Świata. Przygotowana z naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników, stanowi doskonałą propozycję dla konsumentów poszukujących wyjątkowych i intensywnych doznań smakowych.
Najnowsza oferta to prawdziwa klasyka kuchni meksykańskiej. Ta lekko pikantna i aromatyczna zupa, ugotowana z mięsem wieprzowym oraz bogatym zestawem warzyw, takich jak czerwona fasola, cebula, kukurydza i papryka, wzbogacona ziołami i przyprawami, stanowi pełnowartościowe, sycące danie. Jest idealna na szybki, smaczny obiad zarówno w pracy, domu, czy plenerze, jak również podczas spotkań w większym gronie. Zupę można podawać solo lub z nachosami i zapieczonym serem.
Rozszerzenie portfolio Zup Świata JemyJemy o nową propozycję – Zupę Meksykańską, to kolejny krok w rozwoju naszej marki i naturalna konsekwencja bardzo pozytywnego przyjęcia produktów przez rynek i konsumentów. Cieszy nas, że starania związane z doborem wysokiej jakości składników oraz kreowaniem wyjątkowych smaków, zostały docenione i trafiły w gusta Polaków - mówi Agata Lisiecka, brand managerka Profi SA.
W ofercie linii Zupy Świata marki JemyJemy obecnie dostępne są trzy zupy: Tajska, Meksykańska oraz Węgierska Gulaszowa, zainspirowane smakami i składnikami pochodzącymi z różnych kręgów kulturowych. Każda z nich dostępna jest w poręcznym i lekkim opakowaniu typu doypack i nie wymaga przechowywania w lodówce.
Gotowe zupy JemyJemy wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, aby otrzymać smaczny i pożywny posiłek, stanowiący alternatywę dla klasycznych zup chłodzonych.
Nowy produkt dostępny jest w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji w sugerowanej cenie detalicznej ok. 7,69 zł/400 g.
Więcej informacji na www.jemyjemy.com.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.