Zupa Meksykańska – nowość od marki JemyJemy
Do portfolio marki JemyJemy, należącej do firmy PROFI, dołączyła nowa Zupa Meksykańska, która wzbogaciła ofertę linii Zupy Świata. Przygotowana z naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników, stanowi doskonałą propozycję dla konsumentów poszukujących wyjątkowych i intensywnych doznań smakowych.
Najnowsza oferta to prawdziwa klasyka kuchni meksykańskiej. Ta lekko pikantna i aromatyczna zupa, ugotowana z mięsem wieprzowym oraz bogatym zestawem warzyw, takich jak czerwona fasola, cebula, kukurydza i papryka, wzbogacona ziołami i przyprawami, stanowi pełnowartościowe, sycące danie. Jest idealna na szybki, smaczny obiad zarówno w pracy, domu, czy plenerze, jak również podczas spotkań w większym gronie. Zupę można podawać solo lub z nachosami i zapieczonym serem.
Rozszerzenie portfolio Zup Świata JemyJemy o nową propozycję – Zupę Meksykańską, to kolejny krok w rozwoju naszej marki i naturalna konsekwencja bardzo pozytywnego przyjęcia produktów przez rynek i konsumentów. Cieszy nas, że starania związane z doborem wysokiej jakości składników oraz kreowaniem wyjątkowych smaków, zostały docenione i trafiły w gusta Polaków - mówi Agata Lisiecka, brand managerka Profi SA.
W ofercie linii Zupy Świata marki JemyJemy obecnie dostępne są trzy zupy: Tajska, Meksykańska oraz Węgierska Gulaszowa, zainspirowane smakami i składnikami pochodzącymi z różnych kręgów kulturowych. Każda z nich dostępna jest w poręcznym i lekkim opakowaniu typu doypack i nie wymaga przechowywania w lodówce.
Gotowe zupy JemyJemy wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, aby otrzymać smaczny i pożywny posiłek, stanowiący alternatywę dla klasycznych zup chłodzonych.
Nowy produkt dostępny jest w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji w sugerowanej cenie detalicznej ok. 7,69 zł/400 g.
Więcej informacji na www.jemyjemy.com.
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Zioła mają … smak!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.