Komunikaty PR

Zupa Meksykańska – nowość od marki JemyJemy

2024-01-29  |  13:30
Biuro prasowe

Do portfolio marki JemyJemy, należącej do firmy PROFI, dołączyła nowa Zupa Meksykańska, która wzbogaciła ofertę linii Zupy Świata. Przygotowana z naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników, stanowi doskonałą propozycję dla konsumentów poszukujących wyjątkowych i intensywnych doznań smakowych.

Najnowsza oferta to prawdziwa klasyka kuchni meksykańskiej. Ta lekko pikantna i aromatyczna zupa, ugotowana z mięsem wieprzowym oraz bogatym zestawem warzyw, takich jak czerwona fasola, cebula, kukurydza i papryka, wzbogacona ziołami i przyprawami, stanowi pełnowartościowe, sycące danie. Jest idealna na szybki, smaczny obiad zarówno w pracy, domu, czy plenerze, jak również podczas spotkań w większym gronie. Zupę można podawać solo lub z nachosami i zapieczonym serem.

Rozszerzenie portfolio Zup Świata JemyJemy o nową propozycję – Zupę Meksykańską, to kolejny krok w rozwoju naszej marki i naturalna konsekwencja bardzo pozytywnego przyjęcia produktów przez rynek i konsumentów.  Cieszy nas, że starania związane z doborem wysokiej jakości składników oraz kreowaniem wyjątkowych smaków, zostały docenione i trafiły w gusta Polaków - mówi Agata Lisiecka, brand managerka Profi SA.

W ofercie linii Zupy Świata marki JemyJemy obecnie dostępne są trzy zupy: Tajska, Meksykańska oraz Węgierska Gulaszowa, zainspirowane smakami i składnikami pochodzącymi z różnych kręgów kulturowych. Każda z nich dostępna jest w poręcznym i lekkim opakowaniu typu doypack i nie wymaga przechowywania w lodówce.

Gotowe zupy JemyJemy wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, aby otrzymać smaczny i pożywny posiłek, stanowiący alternatywę dla klasycznych zup chłodzonych.

Nowy produkt dostępny jest w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji w sugerowanej cenie detalicznej ok. 7,69 zł/400 g.

Więcej informacji na www.jemyjemy.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.