Komunikaty PR

Zupa Meksykańska – nowość od marki JemyJemy

2024-01-29  |  13:30
Biuro prasowe

Do portfolio marki JemyJemy, należącej do firmy PROFI, dołączyła nowa Zupa Meksykańska, która wzbogaciła ofertę linii Zupy Świata. Przygotowana z naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników, stanowi doskonałą propozycję dla konsumentów poszukujących wyjątkowych i intensywnych doznań smakowych.

Najnowsza oferta to prawdziwa klasyka kuchni meksykańskiej. Ta lekko pikantna i aromatyczna zupa, ugotowana z mięsem wieprzowym oraz bogatym zestawem warzyw, takich jak czerwona fasola, cebula, kukurydza i papryka, wzbogacona ziołami i przyprawami, stanowi pełnowartościowe, sycące danie. Jest idealna na szybki, smaczny obiad zarówno w pracy, domu, czy plenerze, jak również podczas spotkań w większym gronie. Zupę można podawać solo lub z nachosami i zapieczonym serem.

Rozszerzenie portfolio Zup Świata JemyJemy o nową propozycję – Zupę Meksykańską, to kolejny krok w rozwoju naszej marki i naturalna konsekwencja bardzo pozytywnego przyjęcia produktów przez rynek i konsumentów.  Cieszy nas, że starania związane z doborem wysokiej jakości składników oraz kreowaniem wyjątkowych smaków, zostały docenione i trafiły w gusta Polaków - mówi Agata Lisiecka, brand managerka Profi SA.

W ofercie linii Zupy Świata marki JemyJemy obecnie dostępne są trzy zupy: Tajska, Meksykańska oraz Węgierska Gulaszowa, zainspirowane smakami i składnikami pochodzącymi z różnych kręgów kulturowych. Każda z nich dostępna jest w poręcznym i lekkim opakowaniu typu doypack i nie wymaga przechowywania w lodówce.

Gotowe zupy JemyJemy wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, aby otrzymać smaczny i pożywny posiłek, stanowiący alternatywę dla klasycznych zup chłodzonych.

Nowy produkt dostępny jest w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji w sugerowanej cenie detalicznej ok. 7,69 zł/400 g.

Więcej informacji na www.jemyjemy.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.