News powiązane z Agnieszka Maciejak

2017-09-25 | 06:56
Moda
Edyta Zając-Rzeźniczak muzą Agnieszki Maciejak. Urzekł mnie jej wewnętrzny spokój News powiązane z Agnieszka Maciejak

Edyta Zając-Rzeźniczak muzą Agnieszki Maciejak. Urzekł mnie jej wewnętrzny spokój

Edyta jest przepiękną kobietą i niesamowicie ciepłą osobą. Jej typ urody zawsze mnie inspirował, a charakter uspokajał i działał kojąco – podkreśla Agnieszka Maciejak. Projektantka nie ukrywa, że niebanalna uroda, wyrafinowany styl i szlachetna osobowość modelki były zaczątkiem wielu wspaniałych kreacji, które wyszły z jej pracowni. Edyta Zając-Rzeźniczak twierdzi, że to dla niej ogromne wyróżnienie i bardzo ceni sobie tę współpracę.
więcej
2014-05-13 | 11:30
Moda
Marta Goś i Martyna Sobczak zwyciężczyniami 6. edycji Fashion Designers Awards

Marta Goś i Martyna Sobczak zwyciężczyniami 6. edycji Fashion Designers Awards

Marta Goś i Martyna Sobczak wygrały 6. edycję Fashion Designer Awards, która przebiegała pod hasłem „Szalone lata 20. i 30.”. W nagrodę zwyciężczynie pojadą m.in. na staż do atelier Alexandry Moury w Lizbonie. Producentką i pomysłodawczynią konkursu jest Joanna Sokołowska-Pronobis, która stworzyła go z myślą o wspieraniu i promowaniu młodych talentów. W jury zasiedli uznani polscy projektanci i miłośnicy mody.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.