Wszystkie newsy

2019-11-14 | 06:45
Moda
PLICH: To muzyka i chęć zaśpiewania nakręciły mnie do zrobienia kolekcji po czteroletniej przerwie. Chciałem czegoś więcej, bo sezonowość już mnie znudziła Wszystkie newsy

PLICH: To muzyka i chęć zaśpiewania nakręciły mnie do zrobienia kolekcji po czteroletniej przerwie. Chciałem czegoś więcej, bo sezonowość już mnie znudziła

PLICH tłumaczy, że czasem w życiu dobrze jest wziąć oddech, poszukać nowych inspiracji i sięgnąć po nieznane. Po ponad czterech latach przerwy projektant przygotował w Krakowie nietuzinkowy pokaz swojej nowej kolekcji, na którym pozwolił sobie także zaprezentować swój talent muzyczny.
więcej
2019-09-18 | 06:25
Ochrona środowiska
Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej odzieży. Kolejna kwestia to zarządzanie plastikowymi odpadami. Firma LPP – jako pierwsza w Polsce – przystąpiła do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment. Zobowiązała się, że do 2025 roku będzie w 100 proc. korzystać wyłącznie z opakowań, które nadają się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.
więcej
2019-09-12 | 05:00
Moda
Polacy odchodzą od wesel w stylu glamour i royal. Od 2–3 lat coraz popularniejszy jest trend boho i rustykalny

Polacy odchodzą od wesel w stylu glamour i royal. Od 2–3 lat coraz popularniejszy jest trend boho i rustykalny

Konsultanci ślubni tłumaczą, że coraz więc par młodych rezygnuje z ponadczasowej klasyki i efektów glamour na rzecz przyjęć w stylu boho lub rustykalnym, czyli blisko natury i bez zbędnego napięcia. Do lamusa zdecydowanie odchodzą także gry i zabawy oczepinowe, natomiast dużą popularnością cieszą się takie atrakcje, jak fotobudki, ciężki dym czy deszcz konfetti. Przyszli małżonkowie raczej nie oczekują już od gości jako prezentów mikserów, kompletów pościeli czy żelazek. W zupełności zadowala ich koperta z pieniędzmi.
więcej
2019-08-26 | 06:55
Moda
Martyna Wojciechowska: wolę się skupiać na tym, co mam do przekazania, niż na wyglądzie

Martyna Wojciechowska: wolę się skupiać na tym, co mam do przekazania, niż na wyglądzie

Gwiazda TVN nie zamierza zmieniać stylu ubierania i porzucać ulubionej czerni. Mimo opinii o niestosowności jej kreacji, nawet na konferencji ramówkowej TVN postawiła na sportową stylizację w ciemnym kolorze. Dziennikarka podkreśla, że to, co ma do przekazania, jest dla niej ważniejsze, niż to, jak wygląda.
więcej
2019-07-09 | 06:15
Moda
Biżuteria ważnym elementem stylizacji ślubnej. Wiele zależy jednak od wybranej sukni i zasobności portfela

Biżuteria ważnym elementem stylizacji ślubnej. Wiele zależy jednak od wybranej sukni i zasobności portfela

Nowoczesna panna młoda ma wyglądać romantycznie i dziewczęco, z mody znikają więc obfite suknie z krynolinami i nadmiarem ozdób. Zdaniem ekspertów biżuteria powinna być skromna, podkreślająca kreację, a nie dominująca nad nią. Symbolem wyjątkowości chwili stają się personalizowane obrączki. Popularność zyskują modele z kolorowymi diamentami oraz grawerowanymi napisami.
więcej
2019-06-07 | 06:50
Moda
Michał Lembicz: Mężczyźni chcieliby się ubierać modnie i odważnie, ale boją się krytyki. Wolą więc wtapiać się w tłum zwyczajnymi szarymi stylówkami

Michał Lembicz: Mężczyźni chcieliby się ubierać modnie i odważnie, ale boją się krytyki. Wolą więc wtapiać się w tłum zwyczajnymi szarymi stylówkami

Zdaniem Michała Lembicza polscy mężczyźni są bardzo zachowawczy w stylu ubierania, a wynika to przede wszystkim z obawy przed krytyką i wyśmianiem. Tkwią więc w niewoli mitów, które nie pozwalają im sięgnąć po takie elementy garderoby, które ich zdaniem – odbiegają od standardów “męskości”. W konsekwencji stawiają więc na sprawdzone zestawienia, ale nie dbając o fason, dopasowanie czy kolorystykę, popełniają sporo modowych grzechów.
więcej
2019-04-25 | 06:16
Moda
Dorota Goldpoint: W ostatnich latach nastąpiła zmiana w wyglądzie Polek. Lubimy trendy, kupujemy to, co modne i sięgamy po kolory

Dorota Goldpoint: W ostatnich latach nastąpiła zmiana w wyglądzie Polek. Lubimy trendy, kupujemy to, co modne i sięgamy po kolory

Według projektantki nasze gusta ewoluują w dobrym kierunku. Jej zdaniem dużym plusem jest to, że szare, obszerne ubrania coraz częściej zastępujemy fasonami, które podkreślają kobiecość i atuty sylwetki. Wiele pań rezygnuje także z bezpiecznej czerni na rzecz innych kolorów, np. zieleni. Polki potrafią skompletować strój, który nie tylko podkreśli walory sylwetki, lecz także będzie stosowny do danej okazji czy warunków pogodowych.
więcej
2019-04-23 | 06:21
Moda
Gwiazdy chwalą nową kolekcję Doroty Goldpoint. „To są ubrania dla kobiety, która już odkryła swoją kobiecość i wie, czego chce”

Gwiazdy chwalą nową kolekcję Doroty Goldpoint. „To są ubrania dla kobiety, która już odkryła swoją kobiecość i wie, czego chce”

Anna Korcz, Magdalena Schejbal i Katarzyna Grochola to tylko niektóre z wielu stałych klientek Doroty Goldpoint. Panie już mają upatrzone rzeczy z nowej kolekcji i chwalą nie tylko precyzję wykonania oraz dobre materiały, lecz także funkcjonalność i idealne wpasowanie się w aktualne trendy. Gwiazdy doceniają również to, że w pracowni projektantki można znaleźć ubrania dostosowane do każdego rodzaju sylwetki.
więcej
2019-04-18 | 06:45
Moda
Dorota Goldpoint: Sporo uwagi poświęciłam kolekcji weddingowej. Ślub Harry’ego i Meghan odcisnął bardzo duże piętno na modzie

Dorota Goldpoint: Sporo uwagi poświęciłam kolekcji weddingowej. Ślub Harry’ego i Meghan odcisnął bardzo duże piętno na modzie

Projektantka stworzyła ślubną kolekcję dla gości weselnych. Skierowana jest ona do wielu pokoleń, więc każda z pań znajdzie w niej odpowiednią kreację na wesele, niezależnie od roli, jaką pełni w tym dniu. W kolekcji dominuje pudrowy róż, mięta i złamana biel. Wyraźnym akcentem są też printy kwiatowe. Po raz pierwszy marka zaproponowała również dziecięce sukienki z jedwabnej organzy i szyfonu.
więcej
2019-04-12 | 06:18
Moda
Maja Sablewska: Inspiruję nie tylko programami, lecz także zdjęciami na Instagramie. Widzę ogromne zmiany w stylu Polaków

Maja Sablewska: Inspiruję nie tylko programami, lecz także zdjęciami na Instagramie. Widzę ogromne zmiany w stylu Polaków

Gwiazda TVN Style podkreśla, że moda jest dla każdego. Wystarczy tylko uwierzyć w siebie, otworzyć się na zmiany i nie obawiać nowości. Nasz indywidualny styl zależy wyłącznie od nas, natomiast wskazówki od specjalistów mogą być początkiem pięknej przygody ze zmianą dotychczasowego wizerunku na lepszy. Stylistka cieszy się, że jej programy i porady, a także ona sama – są inspiracją dla wielu osób. Dostrzega też ogromne zmiany w stylu Polaków.
więcej
2019-04-11 | 06:15
Moda
Royal Baby będzie jednym z najbogatszych książąt świata. Ma szansę odziedziczyć część fortuny wycenianej na 400 mln funtów i imponującą kolekcję diamentów

Royal Baby będzie jednym z najbogatszych książąt świata. Ma szansę odziedziczyć część fortuny wycenianej na 400 mln funtów i imponującą kolekcję diamentów

Za niespełna trzy tygodnie Elżbieta II po raz kolejny zostanie prababcią. Nie wiadomo, czy czwarte Royal Baby w przyszłości założy koronę królewską, z pewnością może jednak liczyć na odziedziczenie części rodzinnej biżuterii. Brytyjska kolekcja licząca kilkanaście tysięcy diamentów, m.in. słynny pochodzący z Indii kamień Koh-i-noor, nie ma sobie równej na całym świecie.
więcej
2019-04-10 | 06:21
Moda
Magdalena Schejbal: Mam bardzo dużo czarnych ubrań, ale lubię się też pobawić kolorami. Do wielu rzeczy w mojej szafie mam sentyment

Magdalena Schejbal: Mam bardzo dużo czarnych ubrań, ale lubię się też pobawić kolorami. Do wielu rzeczy w mojej szafie mam sentyment

Aktorka nie należy do tych kobiet, które każdego dnia stają przed szafą z dylematem, co na siebie włożyć. Szybko podejmuje decyzję, a stylizacje kompletuje pod kątem nastroju, pogody czy okoliczności. Lubi zarówno czarne ubrania, jak i nietypowe zestawienia kolorów, wzorów i faktur. Jeśli natomiast jakaś rzecz jest niemodna w danym sezonie, to przekłada ją do dolnej szuflady po to, by za jakiś czas, gdy zmienią się trendy, znów do niej powrócić.
więcej
2019-04-04 | 06:21
Moda
Anna Korcz: Lubię być gdzieś z boczku, nie na świeczniku. W związku z tym niemal zawsze wybieram czerń

Anna Korcz: Lubię być gdzieś z boczku, nie na świeczniku. W związku z tym niemal zawsze wybieram czerń

Aktorka tłumaczy, że czerń zawsze kojarzy się z klasyką i dobrym smakiem. Ten kolor pozwala się czuć niezwykle elegancko, a jednocześnie za bardzo nie rzucać się w oczy. Sprawdza się zarówno podczas wielkich wyjść, jak i w codziennych stylizacjach. Aktorka podkreśla, że nie lubi eksperymentować z trendami. Ceni sobie przede wszystkim prostotę.
więcej
2019-03-08 | 06:10
Konsument
Diamenty wciąż są pożądanym przez kobiety prezentem. Ich dostępność w ostatnich latach mocno spada

Diamenty wciąż są pożądanym przez kobiety prezentem. Ich dostępność w ostatnich latach mocno spada

Kobiety kochają diamenty, co czyni je idealnym prezentem dla żony, matki lub partnerki. Naturalny, prawdziwy kamień szlachetny można kupić już za ok. 200 zł, ale najdroższe okazy kosztują nawet kilka milionów dolarów. Najcenniejsze są diamenty czerwone, niebieskie i fioletowe. Od kilku lat popularnością cieszą się za to kamienie w odcieniach różu, które są jeszcze stosunkowo tanie, ale ich cena rośnie o kilkanaście lub kilkadziesiąt procent w skali roku. Chętni na zakup muszą uważać na podrabiane diamenty, których na rynku nie brakuje.
więcej
2019-02-05 | 06:12
Moda
Mikołaj Komar: Nasz rynek modowy jest mały i wciąż hermetyczny. Czekam na nowe talenty

Mikołaj Komar: Nasz rynek modowy jest mały i wciąż hermetyczny. Czekam na nowe talenty

Redaktor naczelny magazynu „K MAG” z zaciekawieniem przygląda się młodym projektantom i wierzy, że są oni w stanie totalnie zaskoczyć branżę czymś zupełnie oryginalnym i wyjątkowym. Jego zdaniem w tej profesji najbardziej liczy się kreatywność, ciągły rozwój i nieustanne poszukiwanie nowych inspiracji. Dziennikarz wytyka też błędy tym, którzy właśnie edukują się w zakresie projektowania. Uważa bowiem, że działają odtwórczo i naśladują innych, a w ten sposób nigdy nie odniosą sukcesu.
więcej