News powiązane z bezpieczeństwo jazdy

2017-04-06 | 07:10
Motoryzacja
Maciej Kurzajewski: Nie jestem demonem szybkości na drodze. Lubię bezpieczne samochody News powiązane z bezpieczeństwo jazdy

Maciej Kurzajewski: Nie jestem demonem szybkości na drodze. Lubię bezpieczne samochody

Bezpieczeństwo i estetyka – to najważniejsze kryteria, jakimi kierują się gwiazdy przy wyborze nowego samochodu. Maciej Kurzajewski ceni w autach przestronne wnętrze, do którego bez trudu może zapakować sprzęt sportowy dla całej rodziny. Katarzyna Stankiewicz lubi samochody, które dobrze trzymają się drogi, zapewniają komfort jazdy i cechują się ładnym wyglądem.
więcej
2015-06-25 | 06:55
Motoryzacja
Dla Joanny Krupy przy wyborze samochodu liczy się kolor. Auto Omeny Mensah musi być szybkie i duże

Dla Joanny Krupy przy wyborze samochodu liczy się kolor. Auto Omeny Mensah musi być szybkie i duże

Dla jednych najważniejsza jest liczba koni mechanicznych pod maską, sportowy wygląd oraz komfort i bezpieczeństwo jazdy, dla innych – kolor i gadżety uprzyjemniające podróż. Anja Orthodox najczęściej wybiera małe, miejskie samochody, z kolei Omenaa Mensah – duże i szybkie. Dla Joanny Krupy kolor auta ma decydujące znaczenie, a dla Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka – drugorzędne.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.