News powiązane z dom i ogród

2021-05-13 | 06:22
Dom i ogród
Dorota Szelągowska: Rozpoczynam budowę domu, o którym od zawsze marzyłam. Będzie można się tam spotkać, organizować warsztaty, wypocząć News powiązane z dom i ogród

Dorota Szelągowska: Rozpoczynam budowę domu, o którym od zawsze marzyłam. Będzie można się tam spotkać, organizować warsztaty, wypocząć

Dekoratorka tłumaczy, że podróżowanie po Polsce w poszukiwaniu pięknych przestrzeni bardzo ją inspiruje. Dzięki programom telewizyjnym, które prowadzi, udało się jej połączyć dwie największe pasje: projektowanie wnętrz oraz dziennikarstwo. Zaznacza, że uwielbia swój zawód, ponieważ dzięki niemu może poznawać ciekawych ludzi oraz ich historię. W przyszłości Dorota Szelągowska planuje budowę przestrzeni, która będzie służyła głównie odpoczynkowi i poszerzaniu kreatywnych zdolności.
więcej
2020-12-17 | 06:15
Handel
Polacy coraz częściej kupują online dekoracje do domu i produkty remontowe. Ten trend będzie rósł w siłę

Polacy coraz częściej kupują online dekoracje do domu i produkty remontowe. Ten trend będzie rósł w siłę

Produkty z segmentu remontu, wykończenia i wyposażenia domu są coraz chętniej kupowane przez internet. W okresie pierwszego lockdownu sklepy z taką ofertą notowały nawet kilkukrotnie wyższą sprzedaż. – Trend ten nie odwróci się nawet po ustaniu pandemii – ocenia Paweł Stefaniak z sieci Bricomarché. Tym bardziej że pojawia się coraz więcej opcji dostawy – nawet wielkogabarytowych produktów.
więcej
2015-03-19 | 06:40
Handel
Grupa Muszkieterów zwiększy liczbę sklepów w Polsce. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa

Grupa Muszkieterów zwiększy liczbę sklepów w Polsce. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa

Ponad 50 nowych sklepów Intermarché i Bricomarché ma zostać otwartych w tym roku. Obydwie sieci oparte o model franczyzowy zwiększają przychody znacznie szybciej niż średnia rynkowa. Wśród nowych sklepów będzie 7 obiektów Bricomarché przejętych od sieci Nomi. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.