Newsy

Dorota Szelągowska: Rozpoczynam budowę domu, o którym od zawsze marzyłam. Będzie można się tam spotkać, organizować warsztaty, wypocząć

2021-05-13  |  06:22

Dekoratorka tłumaczy, że podróżowanie po Polsce w poszukiwaniu pięknych przestrzeni bardzo ją inspiruje. Dzięki programom telewizyjnym, które prowadzi, udało się jej połączyć dwie największe pasje: projektowanie wnętrz oraz dziennikarstwo. Zaznacza, że uwielbia swój zawód, ponieważ dzięki niemu może poznawać ciekawych ludzi oraz ich historię. W przyszłości Dorota Szelągowska planuje budowę przestrzeni, która będzie służyła głównie odpoczynkowi i poszerzaniu kreatywnych zdolności.

Projektantka wnętrz przyznaje, że praca w telewizji to jedynie część jej życia zawodowego. Chociaż nie może narzekać na brak obowiązków, planuje nowe projekty. Zdradza, że w przyszłości czeka ją ogromne przedsięwzięcie.

– Udało mi się połączyć dwie rzeczy, które potrafię, w jedno, to się rzadko zdarza. Mam studio projektowania wnętrz, gdzie zatrudniam kilkunastu architektów. Działamy prężnie, więc poza telewizją życie zawodowe u mnie istnieje. Za chwilę rozpoczynam budowę domu, o którym od zawsze marzyłam i do którego dążyłam, mam już nawet  zakupione siedlisko. Nie będzie to agroturystyka, ale jak już będę bardzo bogatą osobą, przerobię to miejsce. Będzie można się tam spotkać, organizować warsztaty, wypocząć – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Dorota Szelągowska.

Dekoratorka prowadzi programy dotyczące wnętrz już od 2008 roku. Przez kilkanaście lat inspiruje Polaków, pokazując im, jak urządzić dom, by był jednocześnie piękny i funkcjonalny. Przyznaje, że jest to duża odpowiedzialność. Zaznacza jednak, że kocha swoją pracę i nie zamieniłaby jej na inną. Uwielbia także obcować przyrodą.

– Na TVN Style prowadzę od lat program, który nazywa się „Tu jest pięknie”, jest on pokłosiem mojego autorskiego programu „Hotelove”, który był emitowany kiedyś w Domo+. W „Totalnych remontach” szukam pięknych ludzi, a w „Tu jest pięknie” szukam pięknych miejsc. Zbieram inspiracje, rozmawiam z ludźmi. Zawsze kochałam gościć. Kocham gotować, wykonywać prace domowe. Bardzo chciałabym mieszkać na wsi i mieć alpaki – zaznacza Dorota Szelągowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.