News powiązane z kampania „Długość ma znaczenie”

2021-06-08 | 06:17
Żywienie
Paula Tumala: Moje córeczki karmiłam piersią tylko przez trzy miesiące. Niestety mój organizm nie nadążał produkować pokarmu dla dwóch dziewczynek News powiązane z kampania „Długość ma znaczenie”

Paula Tumala: Moje córeczki karmiłam piersią tylko przez trzy miesiące. Niestety mój organizm nie nadążał produkować pokarmu dla dwóch dziewczynek

Modelka podkreśla, że zależało jej na tym, by móc jak najdłużej karmić piersią swoje córeczki. Niestety jej organizm nie nadążał z produkcją pokarmu dla bliźniaczek, które miały spory apetyt. Tumala zachęca jednak inne kobiety do tego, żeby, jeśli mają takie możliwości, nie rezygnowały zbyt szybko z karmienia tylko dlatego, że ktoś je krytykuje lub wyśmiewa. Podkreśla też, że mleko matki to prawdziwa „bomba witaminowa” dla dziecka i żaden zamiennik nie jest w stanie zaoferować mu tylu składników odżywczych.
więcej
2021-06-04 | 05:20
Żywienie
Maja Hyży: Moją 11-miesięczną córeczkę nadal karmię piersią. W moim pokarmie jest wszystko, co jest jej potrzebne do szczęścia

Maja Hyży: Moją 11-miesięczną córeczkę nadal karmię piersią. W moim pokarmie jest wszystko, co jest jej potrzebne do szczęścia

Wokalistka zaznacza, że karmienie piersią niezwykle korzystnie wpływa zarówno na zdrowie mamy, jak i dziecka. Chociażby obecna w mleku w dużych ilościach laktoferyna ma działanie przeciwzapalne, przeciwbakteryjne oraz przeciwwirusowe, zatem stanowi swoistą „szczepionkę” dla dojrzewającego układu odpornościowego noworodka. Piosenkarka na swoim przykładzie obserwuje też, że podczas karmienia między matką a dzieckiem wytwarza się wyjątkowa więź emocjonalna. Dlatego też bez wahania zgodziła się na udział w kampanii „Długość ma znaczenie”, której celem jest zwiększanie świadomości oraz propagowanie wiedzy na ten temat wśród kobiet i ogółu społeczeństwa.
więcej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.