Newsy

Ada Szulc i DJ Adamus planują wspólne koncerty

2013-11-14  |  10:10
Do sklepów trafiła debiutancka płyta Ady Szulc i DJ Adamusa – „Tysiąc Miejsc”. Inspiracją dla całego projektu było lista „1000 places to see before die – 1000 miejsc do zobaczenia przed śmiercią”. Album dostępny jest także w serwisie muzodajnia.pl, umożliwiającym pobieranie plików w formacie mp3. Muzycy planują już wspólną trasę koncertową.

Pierwszy występ muzycznego duetu już pod koniec listopada.

– Trasę koncertową rozpoczniemy 30 listopada koncertem w Krakowie, następnie odwiedzimy Wrocław, Rzeszów oraz Białystok. Większą trasę szykujemy na nowy rok – zdradza Ada Szulc w wywiadzie dla agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Album promują trzy single – „1000 miejsc”, „Dokąd Uciekam”, do którego stworzono teledysk w Tokio oraz „Mieć wszystko albo nic”. Jednak żaden z utworów promujących nie jest ulubionym przez wokalistkę.

– Najbardziej lubię utwory w wersji angielskiej. Wydaje mi się, że te numery brzmią zdecydowanie lepiej. Nawet niż polskie single. Moim faworytem jest „Ocean” – podkreśla artystka.

Ada Szulc to finalistka pierwszej edycji programu „X-Factor”. Przegrała w finale z Gienkiem Loską oraz Michałem Szpakiem. DJ Adamus to producent muzyczny oraz członek grupy Wet Fingers.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.