Newsy

Ada Szulc i DJ Adamus planują wspólne koncerty

2013-11-14  |  10:10
Do sklepów trafiła debiutancka płyta Ady Szulc i DJ Adamusa – „Tysiąc Miejsc”. Inspiracją dla całego projektu było lista „1000 places to see before die – 1000 miejsc do zobaczenia przed śmiercią”. Album dostępny jest także w serwisie muzodajnia.pl, umożliwiającym pobieranie plików w formacie mp3. Muzycy planują już wspólną trasę koncertową.

Pierwszy występ muzycznego duetu już pod koniec listopada.

– Trasę koncertową rozpoczniemy 30 listopada koncertem w Krakowie, następnie odwiedzimy Wrocław, Rzeszów oraz Białystok. Większą trasę szykujemy na nowy rok – zdradza Ada Szulc w wywiadzie dla agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Album promują trzy single – „1000 miejsc”, „Dokąd Uciekam”, do którego stworzono teledysk w Tokio oraz „Mieć wszystko albo nic”. Jednak żaden z utworów promujących nie jest ulubionym przez wokalistkę.

– Najbardziej lubię utwory w wersji angielskiej. Wydaje mi się, że te numery brzmią zdecydowanie lepiej. Nawet niż polskie single. Moim faworytem jest „Ocean” – podkreśla artystka.

Ada Szulc to finalistka pierwszej edycji programu „X-Factor”. Przegrała w finale z Gienkiem Loską oraz Michałem Szpakiem. DJ Adamus to producent muzyczny oraz członek grupy Wet Fingers.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy

Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze

Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.