Newsy

Agnieszka Kaczorowska-Pela: Poziom obecnej edycji „Tańca z gwiazdami” jest naprawdę wysoki. Widać w telewizji godziny przygotowań

2022-09-22  |  06:21

Aktorka nie ukrywa, że ma do „Tańca z gwiazdami” duży sentyment, bo wyniosła z tego programu wiele miłych wspomnień. Na parkiecie popularnego show tańczyła sześć razy, a w 2015 roku, w parze z Krzysztofem Wieszczkiem, wygrała wyścig o Kryształową Kulę. Teraz Agnieszka Kaczorowska-Pela zapewnia, że jeśli tylko pozwolą jej na to obowiązki zawodowe, będzie starała się na bieżąco śledzić najnowszą edycję. Po pierwszych obserwacjach już może powiedzieć, że poziom jest naprawdę wysoki.

Tancerka przyznaje, że z przyjemnością patrzy na poczynania swoich kolegów i koleżanek. Nie zdradza jednak, komu najbardziej kibicuje i czy już właściwie można typować zwycięzców tej serii.

– Jak były pierwsze dwa odcinki, to byłam na wakacjach, więc nie oglądałam ich w całości, widziałam tylko filmiki na Instagramie. Aczkolwiek już po tym można stwierdzić, że poziom jest naprawdę wysoki. Tak już jest od kilku edycji, ponieważ przygotowanie i zaangażowanie, które trenerzy, tancerze wkładają w przygotowanie gwiazdy, jest bardzo duże. To są naprawdę godziny pracy każdego dnia. I to później widać w telewizji, możemy podziwiać piękne tańce – mówi agencji Newseria Lifestyle Agnieszka Kaczorowska-Pela.

Tancerka zauważa, że potencjał twórców programu nie słabnie. Na parkiecie wciąż pojawiają się gwiazdy z pierwszych stron gazet, są nietuzinkowe układy choreograficzne i zachwycające scenografie. To wszystko sprawia, że show nadal cieszy się dużą popularnością.

– Fajnie, że ten program dalej istnieje, mimo tego, że już tak długo jest w telewizji, ale nadal ma swoich wiernych widzów, bo wprowadza się ciągle jakieś nowości i świeżość, nową energię. To jest bardzo cenne, ponieważ nie ma nudy. A taniec jest taką formą, za którą ja zawsze stanę murem. To trochę sport, trochę sztuka, a jeżeli jest na wysokim poziomie, to może pobudzić serducho publiczności, a o to w tym wszystkim chodzi – mówi.

Agnieszka Kaczorowska-Pela nie zdradza natomiast, czy chciałaby wrócić do „Tańca z gwiazdami” i czy dostała taką propozycję.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.