Mówi: | Agnieszka Hyży |
Funkcja: | prezenterka |
Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość
Prezenterka mocno trzymała kciuki, by pomysł na program śniadaniowy w Polsacie stał się rzeczywistością, i teraz cieszy się, że może być jego częścią. Agnieszka Hyży poprowadzi „Halo tu Polsat” w duecie z Maciejem Rockiem. Jednocześnie kieruje słowa uznania i wdzięczności pod adresem dyrektora programowego stacji, Edwarda Miszczaka, bo ma świadomość, że gdyby nie on, to taki format nie trafiłby na antenę stacji, z którą jest związana. Wierzy też, że ich poranna propozycja przyciągnie widzów, którzy do tej pory oglądali „Dzień dobry TVN” bądź „Pytanie na śniadanie”.
Agnieszka Hyży zdradza, że twórcy „Halo tu Polsat” już od dawna nosili się z zamiarem produkcji programu śniadaniowego. Projekt przez pewien czas leżał w szufladzie, aż dostał w końcu zielone światło od władz stacji i można było przystąpić do działania.
– Rozpoczęłam rozmowy o ewentualnym udziale w tym projekcie blisko dwa lata temu. Wtedy w ogóle jeszcze nie było nazwy. I powiem szczerze, że był taki moment, kiedy nawet już myślałam, że ten projekt się nie wydarzy. Ale to było absolutnie marzenie i myślę, że taki cel, który sobie założył nowy dyrektor programowy, pan Edward Mieszczak, i to jest absolutnie jego dziecko w tej ramówce. Myślę, że przybywając tutaj, to my wszyscy wiedzieliśmy i on również wiedział, że to będzie kolejny krok w rozwoju naszej stacji. Przygotowania do startu programu trwają już od wielu miesięcy – mówi agencji Newseria Lifestyle Agnieszka Hyży.
Prezenterka niezwykle się cieszy, że będzie jedną z gospodyń śniadaniowego formatu. Jej zdaniem w ramówce Polsatu brakowało takiego programu, dlatego też z entuzjazmem czeka na pierwsze wydanie „Halo tu Polsat”.
– Niezmiernie się cieszę, ponieważ marzyłam o tym, żeby to był właśnie program poranny. Jestem absolutną fanką serialu z Jennifer Aniston i z Reese Witherspoon o amerykańskim programie śniadaniowym. I w tym samym czasie wydarzyły się właśnie moje pierwsze rozmowy dotyczące ewentualnej śniadaniówki w Polsacie, więc cieszę się, że mogę znów wejść w ten świat, w program na żywo, w program dla ludzi i o ludziach, który mamy nadzieję, że wprowadzi nową jakość, nową energię – mówi.
Gospodarzami formatu będą również Paulina Sykut-Jeżyna i Krzysztof Ibisz oraz Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski. Program przygotowuje Luiza Zając, która do sierpnia 2022 roku była producentką „Dzień dobry TVN”. Śniadaniówka Polsatu nie będzie jednak emitowana codziennie, tylko od piątku do niedzieli. Twórcy szykują dla widzów sporo niespodzianek i wierzą, że ich program będzie poważną konkurencją dla „śniadaniówek” nadawanych w innych stacjach.
– Mamy cudowne studio, niezwykle interaktywne, nowoczesne, które właśnie powstaje. Nasza pani producent podsyła nam zdjęcia i filmy, jak to wszystko rośnie. Właściwie już za tydzień wchodzimy na plan prób i to będzie taki moment, kiedy już zaczniemy naprawdę się przygotowywać. 30 sierpnia w piątek będzie pierwszy odcinek, a my z Maćkiem Rockiem mamy wielką przyjemność prowadzić pierwsze sobotnie wydanie. Mamy więc nadzieję, że otworzymy bardzo słonecznie i jeszcze wakacyjnie – dodaje Agnieszka Hyży.
W zapowiedzi na stronie internetowej programu czytamy: „Halo tu Polsat”. W każdy piątek, sobotę i niedzielę od 8:00 do 11:00 zasmakujesz ze mną najlepszej kuchni, poplotkujesz o gwiazdach, odwiedzisz ciekawe miejsca. Weźmiesz udział w interaktywnych konkursach i usłyszysz historie, które nigdy wcześniej nie zostały opowiedziane. Zgromadziłem wokół siebie najlepszych specjalistów od sercowych porad, domowych porządków, pielęgnacji ogrodów i zwierząt oraz mocną stylową brygadę”.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.