Newsy

Aleksandra Kostka: Moja praca wymaga stylizacji w kolorach rzucających się w oczy. Mój ulubiony to zielony

2016-04-01  |  06:50

Prezenterka pogody przyznaje, że stonowane barwy zdecydowanie są nie dla niej. Prezenterka pogody zazwyczaj wybiera ubrania w żywych kolorach. W ten sposób, gdy aura nie sprzyja, stara się poprawić nastrój nie tylko sobie, lecz przede wszystkim widzom.

Moja praca wymaga koloru rzucającego się w oczy i jeżeli nie ma słońca za oknem, to ja zawsze czaruję pogodę kolorem. Paznokcie na pomarańczowo, marynarka żółta i od razu człowiek tryska energią, a o to przecież chodzi. To jest bardzo dobra terapia, kiedy czujemy się nie za dobrze. Mój ulubiony kolor to zielony. Kojarzy się z nadzieją i optymizmem – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Aleksandra Kostka, prezenterka.

Prezenterka przyznaje, że w okresie przesilenia wiosennego każdemu zdarzają się gorsze dni, kiedy spadek formy utrudnia normalne funkcjonowanie. Wtedy trzeba szukać swoich źródeł energii.

Przede wszystkim dobrze się wyspać i zjeść śniadanie. O pustym żołądku nie wolno się poruszać po ziemi, ponieważ rzeczywiście jak Polak głodny, to zły i to się naprawdę sprawdza. Mimo wielu obowiązków trzeba starać się znaleźć odpowiedni moment i miejsce, żeby choć na chwilę przymknąć oko – radzi Aleksandra Kostka.

Aleksandra Kostka przyznaje, że niezależnie od sytuacji, pory roku i dnia, stara się być optymistką. Prezenterka radzi wszystkim, by dbali o swoje dobre samopoczucie, odłożyli na bok zmartwienia i cieszyli się otaczającą rzeczywistością.

Najważniejsza jest pogoda ducha, ta pogoda, którą ma się w środku. Ja najbardziej szukam wiosny w sercu, bo z pogodą w naszych szerokościach geograficznych jest różnie – mówi prezenterka.

Aleksandra Kostka znana jest widzom m.in. z porannego programu „Pytanie na śniadanie”. W tym roku została laureatką  „Telekamery Tele Tygodnia” w kategorii „prezenter pogody”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.