Newsy

Anna Oberc: U mojej bohaterki w serialu „Singielka” będzie się dużo działo. Będą sytuacje, które zdeterminują wszystko

2016-06-28  |  06:45

Aktorka zapowiada, że kolejny sezon serialu „Singielka” przyniesie widzom jeszcze więcej śmiechu, zaskoczeń i wzruszeń. Dużo będzie się też działo w życiu jej bohaterki – Monisi. Niewykluczone, że pojawią się nowe romanse, ale na razie aktorzy nie chcą ujawniać szczegółów scenariusza. Zdjęcia do nowych odcinków właśnie się rozpoczęły, a perypetie Elki Kowalik i jej znajomych widzowie TVN-u będą mogli śledzić od września.

„Singielka” to pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji opowieść o losach Elki – w tej roli Paulina Chruściel, 32-letniej dziennikarki, która zmotywowana ślubem siostry postanawia w 274 dni znaleźć miłość swojego życia. O jej serce walczą Konrad Wilczyński (Paweł Ciołkosz) i Tomasz (Mateusz Janicki). Marzeniem Elki jest również założenie własnego portalu internetowego. Wymarzonego mężczyzny poszukuje też jej bliska znajoma – Monika (Anna Oberc), która nie stroni od redakcyjnych romansów.

W nowym sezonie „Singielki” będzie się dużo działo u mojej postaci, to będą fajne, nowe sytuacje, które będą determinować wszystko. Nie mogę tego zdradzić, bo jestem zobowiązana tajemnicą zawodową. Ale muszę przyznać, że chyba będzie zabawnie, szczególnie w życiu Monisi, mojej postaci – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Oberc, aktorka.

Oglądalność pierwszej transzy serialu od 5 października 2015 do 26 maja 2016 roku wyniosła 870 tys. widzów, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16–49.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.