Newsy

Bracia Collinsowie: Nie zabieramy się za odrestaurowywanie klasyków. Zostawiamy to w rękach profesjonalistów

2020-04-15  |  05:50
Mówi:Rafał Collins, Grzegorz Collins, prowadzący program „Odjazdowe bryki braci Collins”
  • MP4
  • Bracia Collinsowie przerabiają najdroższe i najbardziej wyjątkowe samochody świata. W ich ręce trafiają nie tylko luksusowe jaguary czy mercedesy, ale także samoloty, helikoptery, jachty, autobusy i ciężarówki. Ich klientami są chociażby Ronan Keating, Gareth Bale czy Rita Ora. Rafał i Grzegorz z całą stanowczością podkreślają jednak, że nie podjęliby się tuningu takich kultowych już samochodów jak fiat 126p, polonez czy volkswagen passat. Obawiają się bowiem, że efekt nie byłby zadowalający.

    Bracia Collinsowie z powodzeniem poddają transformacji zwyczajne samochody w nietuzinkowe i podrasowane maszyny. Oferują oklejanie, zmianę koloru, przyciemnianie szyb czy zabezpieczanie folią ochronną. Ich kreatywność zachwyca, ale choć w ich studiu były już prawie wszystkie marki samochodów, to są modele, których nie mają odwagi dotknąć.

    – Nigdy w życiu nie podjąłbym się tuningu volkswagena passata, ponieważ uważam, że jest to kultowa historia. Bałbym się więc, że sprofanuję to auto. Nie podjąłbym się, bo bym sobie po prostu nie poradził z tuningiem tego pojazdu – mówi agencji Newseria Lifestyle Rafał Collins.

    – Oprócz tego często pytano nas, czy zrobimy komuś malucha, poloneza czy fiata. Nie znamy się na tym, to nie jesteśmy my. Są w Polsce firmy tunerskie czy firmy, które odrestaurowują takie samochody i robią to na najwyższym poziomie, daleko nam do nich w kwestii odrestaurowywania klasyków. Absolutnie się za to nie zabieramy, zostawiamy to w rękach profesjonalistów – tłumaczy Grzegorz Collins.

    Tuning aut jest pasją braci Collinsów, a także ich biznesem i sposobem na życie, który daje im dużo frajdy i satysfakcji. Zapewniają, że do każdego samochodu podchodzą z taką samą uwagą i poświęceniem. Wyjątkowo dbają też o swoje miejsce pracy, które nazywają centrum personalizacji pojazdów.

    My mamy studio, a nie warsztat. Zawsze się staramy, żeby było czyściutko, fajnie, by klient, który do nas przyjdzie, czuł się prawie jak w domu, a nie jak w warsztacie, gdzie jest pełno narzędzi i smarów – tłumaczy Grzegorz Collins.

    Niesamowite motoryzacyjne metamorfozy można śledzić w programie „Odjazdowe bryki braci Collins” emitowanym w TVN Turbo oraz na VOD.player.pl.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

    Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących

    Handel

    Handel odczuwa kryzys demograficzny. Pracownicy zagraniczni i automatyzacja sposobem na niedobór kadr

    30 proc. firm handlowych uważa niedostępność pracowników za ważną lub bardzo ważną barierę w rozwoju – wynika z Miesięcznego Indeksu Koniunktury PIE z lipca br. Ponad dwukrotnie więcej uznało, że są nią wysokie koszty pracownicze. Brak kadr, który odczuwalny jest w wielu różnych branżach, często nawet mocniej niż w handlu, oznacza konieczność sięgania po pracowników z zagranicy oraz inwestowania w automatyzację.

    Teatr

    Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa

    Najnowsza sztuka warszawskiego Och-Teatru przedstawia losy matki – przedwcześnie owdowiałej, ekscentrycznej Aurory i jej córki Emmy, która jak najszybciej chce wyjść za mąż, by uwolnić się od wpływu rodzicielki. Aleksandra Popławska, wcielająca się w rolę tej pierwszej, zaznacza, że kobiety łączy bliska, ale trudna, wręcz toksyczna więź. Jej zdaniem podobne relacje można zaobserwować również w polskich domach. Dlatego też, ta opowieść z przesłaniem powinna skłonić odbiorców do przemyśleń, bo być może jakieś sytuacje w ich rodzinach wymagają szybkiego uzdrowienia. Spektakl „Czułe słówka” powstał na podstawie jednego z najgłośniejszych amerykańskich filmów sezonu 1983/1984, jednak teatralna wersja została nieco zmodyfikowana.